לקוח שביקש ניתוק מהוט מגיש ייצוגית נגד הוט בשם כל המטורטרים

לקוח שביקש ניתוק מהוט מגיש ייצוגית נגד הוט בשם כל המטורטרים

לקוח שביקש ניתוק מהוט, לא רק טורטר אלא גם חויב על ימים מיותרים. בניגוד לצרכנים מותשים אחרים, הוא הגיש ייצוגית נגד הוט. היכנסו לכתבה בפואנטה

ניתוק מהוט
הפרזנטורית גל גדות וטל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית הוט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




הוט ממשיכה לעצבן את הלקוחות, לטרטר אותם ולחייב אותם גם אחרי שביקשו להתנתק. ניתוק מהוט הפך כבר מזמן לאתגר שדורש מהצרכנים להקדיש לו הרבה יותר מדי זמן ועצבים. רוב הלקוחות שמצליחים בסוף להתנתק מהוט, מגיעים לשלב הזה מותשים לחלוטין ואין להם כוח לדרוש פיצוי. במקרה הזה החברה נפלה על עורך דין חרוץ, שהחליט להגיש תביעה ייצוגית נגד הוט.

דרש ניתוק מהוט – והמשיך לשלם

מגיש התביעה נגד הוט (ת.צ. 35169-09-20) הוא לקוח שהיה מנוי לשירותי הטריפל שלה. השתלשלות העניינים המפורטת בכתב התביעה תהיה ודאי מוכרת ללקוחות הוט לאורך השנים – הלקוח ביקש להתנתק, החברה לא ביצעה את בקשתו, הלקוח ביקש שוב, נציגי שימור לקוחות ניסו לשכנע את אשתו ואת בנו לא להתנתק, הלקוח עמד על דרישתו להתנתק ולבסוף מצא את עצמו מחויב על ימים נוספים שעליהם הוא לא היה אמור לשלם.

בדיוק בשביל גולשים כמוך, יש לנו ערוץ בטלגרם. לחצו להצטרפות >

הנזק הכספי שנגרם לו עמד על קצת יותר מ-100 שקל בעבור הימים שבהם למרות בקשת ניתוק מהוט, הוא חויב ביתר. בתביעה הוא דורש מהוט להשיב את הסכום הזה וכן לפצות אותו בסכום של כ-1500 שקל בעבור הזמן והאנרגיות שנדרש להשקיע.

ביקש ניתוק – קיבל טרטור וחיוב

לפי החוק, כך טוען הלקוח בתביעה, לקוח שמבקש ניתוק מהוט צריך להיות מנותק תוך שלושה ימי עסקים. במקרה שלו, הוא הודיע באמצעות מייל, פקס, וואטס-אפ ומסרון על ניתוק בתאריך 19.5.2020, כך שהניתוק בפועל היה אמור להתבצע ב-24.5.20. למרות זאת, הוא נותק רק ב-31.5.20.

יש לנו עדכונים שווים בשבילכם בקבוצת הטלוויזיה שלנו>

לדבריו, מרגע שהודיע על ניתוק ובמשך מספר ימים, ניסו נציגי שימור הלקוחות של הוט להפעיל לחצים עליו, על אשתו ועל בנו שלא להתנתק מהחברה. בימים אלה הוא נאלץ להשקיע שעות רבות בטלפונים, מיילים ופניות לחברה כדי לדרוש את הניתוק. רק ב-28.5 הוציאה הוט הודעת ניתוק, ובה ציינה כי הניתוק ייכנס לתוקף ב-31.5. כך, לדברי הלקוח, היא יצרה מצב שגבתה ממנו תשלום עבור שבעה ימים נוספים למרות שהוא לא רצה לקבל את שירותיה בימים אלה.

סכום התביעה הייצוגית עומד על 45 מיליון שקל בעבור 7 השנים שחלפו. לפי הערכת התובע, בכל חודש מגישים כ-5,000 איש בקשת ניתוק מהוט אך ממשיכים להיות מחויבים. ההערכה היא שלכל אחד מהם נגרם נזק בהיקף של 1,500 ש"ח.

נזכיר כי כפי שפורסם כאן במדור "תביעות ומשפטים" באתר פואנטה, גם המועצה לצרכנות הגישה ייצוגית נגד הוט לאחרונה. בקשה זו נוגעת לחיוב של לקוחות על שירות הטלוויזיה נקסט של הוט ללא ידיעתם. קראו את הפרטים בכתבה "כך פועל הטריק של הוט", ובדקו את החשבונות שאתם מקבלים מהוט כדי לוודא שאינכם בין הלקוחות שמשלמים על שירות שלא הזמנתם.

היה לכם מעניין? שתפו חברים!
ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות