קפריסין – יעדים מומלצים לביקור

קפריסין – יעדים מומלצים לביקור

קפריסין נחשבת ליעד פופולרי בקרב מטיילים מישראל, ואפשר להבין אותם. בואו נבדוק לעומק מה לעשות בקפריסין ומה הופך אותה לפופולרית

מה לעשות בקפריסין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

זמן הטיסה קצר מאוד (פחות משעה), מחירי הטיסה זולים, העלויות במדינה עצמה לא גבוהות מידי, מגוון רחב של אפשרויות לטייל וליהנות, חופים מדהימים, אתרים היסטוריים, מוזיאונים ותרבות עשירה, כפרים מסורתיים, יקבים, וגם אפשרויות אירוח במנעד רחב של איכות ומחירים – ברוכים הבאים לקפריסין.

בצירוף העובדה שמחוסנים לקורונה יכולים להיכנס לקפריסין ללא בידוד (בכפוף לבדיקת PCR שלילית עם הנחיתה), הופכת קפריסין לנקודת חובה של ממש עבור לא מעט נופשים מישראל.

למרות שמדובר במדינת אי קטנה, עדיין יש בה לא מעט מקומות מעניינים לראות, ונרחיב כאן על שניים מהם שממש לא כדאי לפספס, בטח אם זו הפעם הראשונה שלכם בקפריסין.

לרנקה – כי צריך לפחות ביקור "חובה" אחד

לרנקה היא אחת הערים המתויירות ביותר בקפריסין ובה תמצאו חופים מדהימים, אתרים ארכאולוגיים, פעילויות ספורט ימי, מסעדות מקומיות מעולות ועוד שפע אטרקציות שהולמות עיר קיט אמיתית.

בלרנקה תוכלו למצוא גם את אחד מאתרי הצלילה היפים ביותר באי, שלא לומר בים התיכון כולו, בתוך ספינה טרופה ששקעה מול חופי לרנקה בשנת 1980 והפכה לבית גידול לשוכני ים רבים ולביקור חובה לצוללנים שביניכם.
עוד בלרקנה, במרחק קצר מהעיר אבל שווה את הנסיעה, תמצאו את "אגם המלח" המשמש כתחנה לחניית ביניים עבור המון ציפורים נודדות, ובחורף אף אפשר לראות להקות ענק של פלמינגו שהופכות את הנוף לעוד יותר יפה ממה שהוא.

פאפוס – להגיע בגלל המחיר, להישאר בגלל הכיף

רבים מגיעים לפאפוס בשל מחיר הטיסה הנמוך שמבטיח חופשה שטופת שמש במחיר שכל אחד יכול לעמוד בו. אבל רבים גם חוזרים אליה ולאו דווקא בגלל המחיר – פאפוס מציעה לתייר כל מה שהוא מחפש בחופשה ים תיכונית מוצלחת: אוכל טוב, שופינג, בירה בזול ונופים מדהימים.

פאפוס היא אמנם הקטנה מבין הערים הגדולות של קפריסין, אבל מחולקת לשלושה אזורים עיקריים שבהם תמצאו מה לעשות:

  • אנו פאפוס, שבו בתים צבעוניים יפהפיים, השוק העירוני הצבעוני לא פחות וגם שפע בתי קפה מקומיים שאפשר להעביר בהם שעות בלי לשים לב.
  • קאטו פאפוס, שהוא האזור המתויר יותר של העיר – ה"דאון טאון" אם תרצו – ובו מחכים לכם הנמל השוקק, מצודת פאפוס, טיילת עירונית נהדרת ושדרת מלונות שמלאה במסעדות, טברנות ובעיקר בהמון שמחה.
  • מרכז פאפוס, שהוא החלק שבין שני החלקים האחרים כולל את קניון שדרת המלכים המפורסם וגם אתרי מורשת עולמית כמו "קברי המלכים" ואתרים ארכאולוגיים.

בקיצור, כל הסיבות לטוס לקפריסין לחופשה הבאה שלכם.

 

1
נגישות