כתיבת מאמרים לקידום האתר שלכם – איך זה עובד?

כתיבת מאמרים לקידום האתר שלכם – איך זה עובד?

אם יש לכם אתר, או יותר מאחד, שאתם רוצים לקדם במנועי החיפוש, כתיבת מאמרים איכותיים לפרסום באתר היא חלק חשוב מאוד בתהליך

רוצים שיעמדו בתור למוצר שלכם? ככה עושים את זה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כל מי שעוסק בתוכן, או שיש לו אתר מעניין (או גם וגם…), רוצה להיות במקומות הראשונים בגוגל. זה מעיד על פופולריות, מניע אנשים לתוך האתר ובסופו של יום גם נדבך חשוב בהמרה והנעה לפעולה של הגולשים. אנחנו יודעים שגוגל מדרג אתרים לפי הפופולריות שלהם – כלומר העניין שהם מייצרים גם בתוך האתר וגם מחוצה לו. התרגום המעשי של זה בא לידי ביטוי בשני ענפים עיקרים: קישורים חיצוניים שמובילים לאתר ממקומות שונים, ותוכן איכותי ומעניין שמשאיר את הגולשים בו לאחר שהגיעו אליו.

כתיבת מאמר מעניין – השלב הראשון והחשוב ביותר

התחרות על הגולשים ברשת כיום היא מאתגרת מאוד. הרשת מלאה תוכן בכל נושא שתוכלו להעלות על דעתכם – מקניית נעליים ועד ירקות אורגניים – וכל מי שמחפש תשובה או מידע לכל שאלה פונה קודם כל לגוגל. לכן, האתר שלכם צריך להיות זה שמספק לו את המידע המעניין, הרלוונטי והאמין ביותר, כדי שכאשר הוא כבר מגיע לאתר, הוא יישאר ויקרא את התוכן שכתוב בו.

לשם כך התוכן צריך גם לספק תשובה לשאלה שהוא שאל, או למידע שהוא חיפש, אבל גם לעשות זאת בצורה מעניינת.

למשל, אם מישהו מחפש בגוגל "תרגילים לחיטוב הבטן", סביר להניח שהוא רוצה למצוא לעצמו מספר תרגילים שיסייעו לו לחטב את הבטן, וזו בעצם התשובה שהוא מחפש.

יחד עם זאת, החכמה היא לתת לו את המידע שביקש, יחד עם ערך מוסף כלשהו שיהווה את היתרון היחסי של האתר שלכם על פני אתרים אחרים.

כתיבת מאמרים עם כותרת שאינה תואמת לתוכן, כמו למשל מאמר שכותרתו תהיה "תרגילים לחיטוב הבטן", אבל לא יכיל מידע מדויק לגבי התרגילים, איך מומלץ לעשות אותם, מה הם יכולים לתרום למתאמן ועל אילו שרירים הם עובדים – כנראה לא ימשכו מספיק את הגולש להמשיך לקרוא ובצורה עקיפה יאותתו למנועי החיפוש שמשהו לקוי באתר.

כתיבת מאמרים איכותיים באמצעות חברת תוכן

אבל מה עושים אם קיבלתי 60 בבגרות בלשון ואני לא ממש יודע לייצר תוכן מעניין? לשם כך קיימות חברות תוכן שמספקות את השירותים הללו. חברת תוכן רצינית ומקצועית מחזיקה כותבים שמתמחים במגוון רחב של נושאים ותחומים, ויכולה לספק לכם שירותי כתיבת מאמרים עם תוכן איכותי, מעניין ומניע לפעולה שישלים את החתיכה החסרה באתר שלכם.

בדיוק כמו שבמקרה של סתימה באמבטיה אתם תקראו לבעל מקצוע כדי שיתקן אותה עבורכם, כך גם בתחום התוכן תמיד כדאי להשאיר את העבודה שאתם פחות מבינים בה לבעלי המקצוע, ולהתמקד במה שאתם טובים בו.

1
נגישות