הפקת סרטון תדמית מנצח – כי שיווק דיגיטלי הוא לא רק טקסט

הפקת סרטון תדמית מנצח – כי שיווק דיגיטלי הוא לא רק טקסט

יותר ויותר עסקים כבר הבינו שכדאי להשתמש גם בסרטוני וידאו כדי לקדם את העסק. אז מה שחשוב שתדעו על הפקת סרטי תדמית?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

כשאומרים "תוכן דיגיטלי" בדרך כלל חושבים על מילים, אבל מילים לא חייבות להיות כתובות על נייר (או קובץ…), אפשר גם לדבר אותן למצלמה, ולהפיק לעסק שלכם סרטון תדמית ויראלי שישבור את הרשת.

את המילים "סרטון תדמית" בטח כבר שמעתם, ולא פעם אחת. היום לכל עסק, קטן כגדול, יש אתר אינטרנט, ואם לא אז לפחות פלטפורמה דיגיטלית אחרת כמו פייסבוק או אינסטגרם. זוהי הדרך המקובלת היום להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולשמור על קשר עם לקוחות קיימים. הפלטפורמות האלו מאפשרות לנו "לדבר" עם הגולשים לא רק באמצעות מילים אלא גם באמצעים ויזואליים כמו תמונות ובעיקר סרטוני וידאו שהם כלי מצוין, פשוט ויעיל להעביר את המסרים שלכם.

סרטון תדמית הוא סוג של "כרטיס ביקור דיגיטלי" לעסק שלכם. הוא מאפשר לכם להגיד (ובעיקר להראות) הרבה במעט זמן, מקל על הגולש ומספק לו את המידע הדרוש בלי הצורך לחפש אותו בטקסט ארוך שעלול להיות ארוך מידי עבורו.

הפקת סרטוני תדמית – איך מתחילים?

סרטון תדמית טוב הוא כזה שמשאיר את העסק שלכם בתודעה של הגולשים. שימו לב – סרטון תדמית אינו סרטון מכירה. לא מדברים בו על מוצר ספציפי אלא על החברה או העסק באופן כללי, סוג של רושם ראשוני על הגולשים, וכולנו יודעים שיש רק הזדמנות אחת לעשות רושם ראשוני טוב…

המטרה המרכזית של סרטון תדמית היא לגרום לגולש להתעניין במותג שלכם ולחפש עוד אודותיו. לכן כשאתם חושבים על הפקת סרטוני תדמית לעסק שלכם, רצוי לא להתפשר על שום פרמטר – איכות הצילום, גרפיקה, מיתוג, תסריט, בימוי ומשחק. אם האחרונים נשמעים לכם כמו מושגים שרלוונטיים רק לעולם הקולנוע, אז כדאי שתחשבו שוב. סרטון מהוקצע שעשוי היטב, עם פנים מוכרות וטקסט שנון אולי יעלה לכם קצת יותר אבל יחזיר את ההשקעה בו הרבה יותר מהר. זו לא הערכה – זה נבדק ונחקר.

סרטון אנימציה – הדור הבא של סרטוני התדמית

ואם כבר מדברים על להשקיע, הדבר הבא בעולם של הפקת סרטוני תדמית הוא סרטון אנימציה. במקום לעשות עוד מאותו דבר, עם סרטון שיהיה מושקע אבל דומה במהותו לסרטונים של חברות אחרות בתחום שלכם – הנה הזדמנות לחשוב מחוץ לקופסה.
סרטון אנימציה שיציג את כל הדברים שאתם רוצים בצורה קלילה, משעשעת, מאתגרת את החשיבה של הגולש ובעיקר מסקרנת אותו לדעת עוד עליכם. כי אם בדבר כמו סרטון תדמית הצלחתם לגרות את הדמיון שלו בחשיבה מחוץ לקופסה, אולי אתם בדיוק גם מה שהוא חיפש בתחומים אחרים.

1
נגישות