רשת מחסני השוק משיקה מוצרים שיימכרו במחיר קבוע שהוא זול בכ-20%-50% ממחיר השוק. תחת המיתוג “בייסיק” (Basic), תכלול הסדרה בשלב זה פסטה, פתיתים, שימורי ירקות, שמפו, מרכך כביסה, שקיות אשפה, נוזל רצפות, בייגלה, קרקר , דגני בוקר ועוד. כרגע מדובר ב-20 מוצרים ובהמשך תכלול הסדרה 50 מוצרים. הם יתחרו במותגים המובילים, כמו פסטה של אסם, דגני בוקר של אלופים, נוזל כביסה של סנו או אריאל וכו’. המטרה: לאפשר לצרכנים להתמודד עם יוקר המחיה שנסק.
מוצרי בייסיק במחסני השוק
כאמור, רשת מחסני השוק מתחייבת למחיר קבוע, וכדי להוכיח שהיא רצינית, המחיר מוטבע על האריזות. הקטגוריות מגוונות: מזון, טואלטיקה, מוצרים יבשים, תחזוקת הבית ועוד. בכך היא נכנסת לתחרות ישירה מול הספקיות הגדולות. נזכיר כי רק לאחרונה דיווחנו על עוד עליית מחירים באסם, יוניליוור ושטראוס. ברשת אומרים כי המוצרים מיוצרים בארץ ובעולם.
דוגמאות למחירים מסדרת Basic של רשת מחסני השוק:
- שימורי עגבניות באריזת 3 יחידות-400 גרם: כ-11 ₪. מוצר מקביל יעלה כ-18 ₪.
- מרכך כביסה באריזת 1 ליטר יעלה כ-7 ₪, בעוד מוצר מקביל יעלה כ-16 ₪.
- מיני קרקרים 200 גרם: כ-4 ₪. מוצר מקביל יעלה 10 ₪.
- שמפו לשיער 1 ליטר: כ-7 ₪. מוצר מקביל יעלה 10 ₪.
- מארז חטיף בוטנים 10 יח’ יעלה כ-8 ₪, בעוד מוצר מקביל יעלה כ-14 ₪.
- בייגלה 300 גרם: כ-4 ₪. מוצר מקביל יעלה 10 ₪.
- אל סבון רחצה 1 ליטר: כ-7 ₪. מוצר מקביל יעלה 12 ₪.
- דגני בוקר קורנפלקס 500 גרם: כ-9 ₪. מוצר מקביל יעלה כ-15 ₪.
מוצרי Basic של רשת מחסני השוק, המונה כ-70 סניפים בפריסה ארצית, מעוצבים בסגנון מינימליסטי בסיסי. תמהיל המוצרים שהושקו בשלב ראשון כולל מוצרים בהם נרשמה עליית מחיר חדה במיוחד.
>> אוהבים כתבות כאלה? קבלו אותן ישירות דרך הטלגרם שלנו. לחצו להצטרפות 🙂
“נציע מוצרים טובים במחיר קבוע ושווה לכל כיס, ללא התניה של אותיות קטנות או מגבלת זמן” אומרים ברשת. “חשוב לזכור שאנו מספקים לצרכן הישראלי מנעד רחב ואלטרנטיבות צריכה שונות, אך לבסוף, השינוי האמיתי יגיע רק ממנו בהתאם לפתיחותו ולנכונותו לשינוי בהרגלי הצריכה. ההכרעה מה לקחת מהמדף לתוך עגלת הקניות היא בסופו של דבר של הצרכן, כך שככל שתהיה דרישה למהלך נרחיב את הסדרה עם מוצרים מקטגוריות נוספות”.
תזכורת: הגלגול הנוכחי של קו-אופ
כזכור רשת מחסני השוק, בבעלותן ובניהולן של משפחות נעמן וכהן, הוקמה לראשונה בשנת 1996 בעיר באר-שבע. בשנת 2019 רכשה את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לאחת מרשתות השיווק הגדולות בישראל כיום עם 69 סניפים. רבים מסניפי קו-אופ ברחבי הארץ הוסבו בהדרגה לסניפי “מחסני השוק בשבילך”- הפורמט העירוני השכונתי שלה.
הרשת מפעילה מועדון לקוחות המונה למעלה מחצי מיליון לקוחות וומציעה כרטיס אשראי עצמאי wincard+ בשיתוף חברת max, המשלב הטבות כלליות ומבצעים בלעדיים למחזיקי הכרטיס.