איפה לפתוח פיקדון? פייבוקס מציעה ריבית גבוהה לזמן מוגבל

איפה לפתוח פיקדון? פייבוקס מאתגרת את הבנקים עם ריבית גבוהה – לזמן מוגבל

אם אתם מתלבטים איפה לפתוח פיקדון, פייבוקס מפתיעה עם פיקדון לזמן מוגבל מאוד עם ריבית יותר גבוהה מזו שנותנים הבנקים

פיקדון פייבוקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחפשים פיקדון לחודש, פיבוקס מציעה כעת לזמן מוגבל פיקדון בריבית גבוהה יחסית לבנקים. הרבה אנשים מתלבטים באיזה בנק לפתוח פיקדון, ופייבוקס היא שחקנית מפתיעה שמציעה פיקדון לחודש בריבית גבוהה באופן יחסי. עם זאת, שימו לב שהפיקדון שפייבוקס מציעה הוא לחודש אחד בלבד – וההצעה תהיה זמינה רק עד 27.3. ריבית הפיקדון בפייבוקס היא ריבית שנתית של 4% – כלומר ריבית של 0.33% לחודש (כפול מרוב הבנקים).

לשם השוואה, כפי שאפשר ללמוד ממנוע השוואת ריביות על פקדונות של בנק ישראל, בנק ירושלים נותן ריבית של כ-0.25% על פיקדון לחודש – וזה נחשב לאחד הבנקים הכי נדיבים כיום.

פיקדון בפייבוקס – מידע נוסף

זו הפעם הראשונה שפייבוקס מציעה מוצר מסוג כזה, והיא מאותתת לבנקים שיש כאן מתחרה חדשה עם הצעת ערך יפה לחוסכים. עם זאת, ברגע שמדובר בפיקדון כל כך מוגבל בזמן – זו תחרות מוגבלת, ויש לקוות שפייבוקס תמשיך עם הצעות נוספות. כרגע אפליקציית התשלומים, שנהנית מ-3.5 מיליון משתמשים, מאותתת שהיא מתכוונת להמשיך לאתגר את הבנקים.

פואנטה בטלגרם

מה צריך לדעת על פיקדון פייבוקס?

  • זהו פיקדון לחודש אחד ולא פיקדון חודשי מתחדש
  • אפשר להפקיד בו החל מ- 500 ועד 250,000 שקל
  • הפיקדון יהיה זמין להפקדה החל 8/3/23 ועד 27/3/23
  • על מנת להצטרף לפיקדון, הלקוחות נדרשים להירשם באפליקציה, להגדיר את חשבון הבנק ממנו הם מתכוונים להעביר את הכסף ולבצע את ההעברה לחשבון נאמנות ייעודי של פייבוקס, ממנו יופקד הפיקדון.
  • במועד הפירעון, הסכום שהופקד, בתוספת הריבית, יוחזרו לחשבונות הבנק מהם הלקוחות ביצעו את ההפקדה.
  • השירות אינו כרוך בעמלות או בתשלום כלשהו לפייבוקס.

אריק פרישמן, מנכ"ל פייבוקס, אמר: "זה מהלך ראשון מתוך סדרת מהלכים בהם אנחנו מתכוונים למנף את הכוח הקבוצתי של משתמשי פייבוקס כדי להביא להם מוצרים עדיפים על אלה המוצעים על ידי הבנקים. הפיקדון זו רק ההתחלה".

רקע על PayBox

פייבוקס הוקמה ב-2014 כחברת סטארט-אפ וכיום היא תאגיד עזר בנקאי עצמאי, בבעלות בנק דיסקונט (50.1%) ושופרסל (49.9%). פייבוקס מנוהלת על-ידי אריק פרישמן ויו"ר החברה הוא אורי לוין, מנכ"ל בנק דיסקונט.

PayBox היא אמנם אפליקציה לתשלומים, לאיסוף כספים ולניהול כסף ליחידים ולקבוצות, אך היא נכנסת לתחום האשראי ומששמת גם פלטפורמה עבור שופרסל למועדון הלקוחות SUPREME. ניתן לממש באמצעותה גם את תו הזהב של שופרסל.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות