מתלבטים אם להצטרף לחבילת וויקום חו"ל כלול? תזכורת לגבי WECOM

אין בושה? WeCom שוב מציעה חבילת "החו"ל כלול", ולא מתחייבת לכמה זמן

חבילת וויקום "החו"ל כלול" נשמעת נהדר, משלמים על חבילה בארץ ומקבלים גם גלישה בחו"ל. אז מה הבעיה? פואנטה מרעננת את זכרונכם. היכנסו לכתבה

וויקום חו"ל כלול
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מתלהבים מחבילת הסלולר של חברת וויקום, שמבטיחה באמצעות החיוך היפה של אנה זק חבילת "הכול כלול – גם בחו"ל", חכו רגע. חבילת וויקום חו"ל כלול היא לא באמת חדשה. לפני מספר חודשים חברת הסלולר WeCOM כבר הכריזה על חבילה מהפכנית כזו במחיר של כ-50 ש"ח. מדובר במחיר מאוד אטרקטיבי יחסית לחבילת חו"ל בפלאפון, בסלקום וכו'. לכן, הלקוחות הסתערו. לא עבר הרבה זמן – וחברת וויקום שינתה את התנאים והעלתה את המחירים באופן דרמטי. במשך כמה חודשים החברה הסירה את החבילה הזאת מהאפשרויות שהיא מציעה, ועכשיו היא חוזרת.

כפי שפרסמנו כאן בפואנטה, הוגשה תביעה ייצוגית נגד וויקום בגין ההטעיה הזאת. אלא שעכשיו אותה חברת WeCom מציעה שוב את אותה חבילת סלולר "הכול כלול – גם בחו"ל". החברה לא מתחייבת לכמה זמן המחיר בתוקף. לכן, סביר להניח שגם הפעם לא יעבור הרבה זמן עד שהמחיר יעלה.

וויקום חו"ל כלול – למי זה משתלם?

למעשה, WeCom מציעה שתי חבילות Wefun, שהן חבילות שכוללות שימוש בארץ וגלישה בחו"ל.

  • כ-50 ש"ח בחודש לחבילת 4G עם גלישה בארץ ו-5GB בחו"ל
  • כ-60 ש"ח בחודש לחבילת 5G עם גלישה בארץ ו-5GB בחו"ל

אלא שכדאי לזכור שהחבילה של וויקום "הכול כלול גם בחו"ל" היא חבילה יחסית יקרה. אם אתם מחפשים חבילת סלולר זולה, תוכלו למצוא חבילות אפילו ב-20-25 ש"ח לגלישה בארץ. מוזמנים להיכנס לכתבה שלנו כאן בפואנטה, שבה בדקנו איזו חברה מציעה חבילת סלולר זולה ומשתלמת.


רוצים להוזיל את חבילת הסלולר?

סמנו עד 3 חברות שתרצו לקבל מהן
הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת

יותר הצעות, יותר סיכוי לחסוך כסף!


כדאי גם לזכור שהחבילה של וויקום כוללת גלישה בחו"ל בנפח של 5GB בלבד, כך שאם אתם זקוקים לנפח גדול יותר, היא לא תספיק.

והדבר האחרון שחשוב מאוד לזכור הוא שאין צורך לצאת מהארץ בכלל עם חבילת חו"ל. הרבה יותר משתלם להשתמש בסים בינלאומי. אפשר לקנות כרטיס סים פיזי או סים וירטואלי (בטלפונים תומכים). זה יעלה לכם הרבה פחות (היכנסו לכתבה שפרסמנו על סים בינלאומי).


>> רוצים לקבל עוד טיפים שווים? הצטרפו לקבוצת הוואטס אפ השקטה שלנו >

דמי חיבור גבוהים באופן חריג

אגב, כדאי לשים לב לדמי החיבור המאוד גבוהים – שאינם מקובלים בחברות הסלולר האחרות: כ-80 ש"ח! ועוד כ-10 ש"ח לכרטיס סים. זה שווה ערך לכמעט עוד חודשיים של דמי מנוי…

משרד התקשורת נרדם בשמירה והצרכנים נפגעים

מה שמדהים בסיפור הזה הוא שהצרכנים חשופים לתרגילי הטעיה של חברות הסלולר, כי הרישיון שלהן מאפשר להן להוסיף לחוזה סעיף הזוי שלפיו מותר להן להעלות מחירים. התוצאה היא שחברת סלולר יכולה לצאת בקמפיין, להבטיח הבטחות למחיר שובר שוק, וכעבור זמן קצר להעלות את המחיר.

סלקום למשל עשתה את זה לפני כמה שנים, כאשר הבטיחה חבילה במחיר אטרקטיבי והעלתה את המחיר תוך 4 חודשים. כעבור כמה זמן הוגשה נגד סלקום תביעה ייצוגית שהסתיימה בפשרה שלפיה החברה הקפיאה את העלאת המחירים לשנתיים, ולאחרונה המחיר שוב עלה. התוצאה: עוד ייצוגית נגד סלקום בגין הטעיה. ממש לאחרונה שוב הוגשה ייצוגית נגד סלקום בגין אותה העלאת מחירים.

נראה שלחברות הסלולר משתלם יותר להבטיח הבטחות שווא ולהסתכן בתביעה, מפני שהן לא נענשות בחומרה ולא משלמות ביוקר על הטעיית צרכנים. מה אכפת להן להציע חבילת סלולר אטרקטיבית כדי לגייס הרבה לקוחות בבת אחת – ואז להעלות את המחירים בצורה גורפת?

רקע על חברת וויקום (WeCom)

אם אתם קצת מבולבלים בקשר לחברת וויקום, הסיבה היא שזה מותג סלולר חדש יחסית שקם על חורבות המותג We4G. למעשה, זהו גלגול של חברת We4G שהקים לפני מספר שנים חזי בצלאל, יו"ר אקספון. לאחר שחברת מרתון של בצלאל הגיעה למצב של הסדר חוב, היא נרכשה ע"י קרן כלירמרק.


ההמלצה שלנו: לעקוב אחרי פואנטה בטלגרם. כך לא תפספסו כלום. לחצו כאן >


לצד קרן כלירמרק, שבבעלות איש העסקים יריב לרנר, לחזי בצלאל עדיין יש מניות בוויקום. לרנר עצמו מחזיק לא רק במניות Wecom, אלא גם במניות בנגב קרמיקה וברשת בתי הקפה לנדוור. כלירמרק מחקה את המותג We4G ומיתגה את החברה תחת השם WeCom.

לאחרונה החלה WeCom לאפשר ללקוחות לעבור אליה באמצעות eSim, כלומר, באמצעות סים דיגיטלי ללא כרטיס פיזי. כיום היא החברה היחידה בישראל שמציעה זאת. מוזמנים לקרוא את הכתב המלא על ה-eSIM בוויקום.


בואו נהיה חברים גם בפייסבוק. לחצו כאן >


איזו חבילת סלולר הכי משתלמת? לחצו כאן


 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות