סקירת שואב שוטף ג'ימי HW8 PRO - האם אפשר להיפטר מהדלי והסמרטוט?

סקירת שואב שוטף ג'ימי HW8 PRO – האם אפשר להיפטר מהדלי והסמרטוט?

שואב שוטף ג'ימי HW8 PRO יאפשר לכם לשאוב את הבית ולשטוף אותו בלי להחליף מברשת. האם כדאי לכם לקנות אותו? היכנסו לסקירת פואנטה

שואב שוטף ג'ימי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

דגם חדש ומעניין מצטרף למגוון שואבי האבק – שואב-שוטף ג'ימי HW8 PRO. שואב ג'ימי הוא אחד השואבים שהפכו מהר מאוד לפופולריים בארץ בשל המחיר הנמוך, וגם מחיר שואב-שוטף ג'ימי בדגם הזה אינו גבוה ביחס לתכונות שהוא מציע. נזכיר כי שואב שוטף אלחוטי הוא מוצר שקיים כבר אצל חלק מהמתחרים, כמו שיאומי וביסל (היכנסי לסקירת שואב שוטף שיאומי G10 ולסקירת שואב-שוטף ביסל שפורסמו כאן בפואנטה). גם למותג השואבים JIMMY יש יותר מדגם אחד, אבל דגם זה הוא דגם הפרימיום של שואב שוטף JIMMY. לאחר שימוש של מספר שבועות, אנו מפרסמים כאן בפואנטה את סקירת השואב השוטף האלחוטי JIMMY HW8 PRO, במטרה לסייע לכם להחליט אם להעדיף אותו על פני המתחרים.

שואב שוטף ג'ימי HW8 PRO – ההבטחה

במסגרת ההשקה האחרונה, היבואנית רונלייט משווקת שני דגמים של שואב-שוטף ג'ימי: דגם JIMMY HW8 ודגם דגם JIMMY HW8 PRO. שניהם מיועדים לכל משטח ומבטיחים ניקיון עמוק של כתמים רבים ושונים.




שניהם מצוידים באותה טכנולוגיה:

JIMMY HW8 – שאיבה ושטיפה במקביל

המשתמש יכול לשאוב ולשטוף בו זמנית מבלי להחליף מברשת: המכשיר שואב את האבק ואת הלכלוך, ובמקביל (בעת לחיצה) מתיז מים על הרצפה, שוטף אותה וגורף את המים חזרה למיכל נפרד. התוצאה היא שהמים והלכלוך מצטברים באותו מיכל – שאותו יש לרוקן לאחר מכן. JIMMY HW8 PRO מציע בחירה בין שתי מהירויות ניקיון וההחלפה מתבצעת בקלות בלחיצה על הכפתורים בחלק העליון של המוט.

מסך גדול וברור

מסך שואב שוטף ג'ימי

 

לשני השואבים מסך LED עם תצוגה ברורה ונוחה, שמספקת מידע בזמן אמת על מצב הסוללה, תוכנית הפעולה הנוכחית, התראה על מיכל מים נקיים ריק, התראה על מיכל מים מלוכלכים מלא וקודי שגיאה שונים. כאשר השואב מונח בעמדת הטעינה, ניתן לראות על הצג את אחוזי הטעינה.

ניקיון עצמי

אחד היתרונות בשני השואבים הוא הניקוי העצמי. בתום השאיבה מחזירים את השואב לתחנת העגינה ולוחצים על הכפתור – כך שהמברשת מנקה את עצמה. התהליך לוקח כשלוש דקות בלבד.


ריקון ותחזוקה

כאמור, הלכלוך נשאב ומצטבר במיכל שאליו גם מוזרמים המים המלוכלכים בזמן השאיבה והשטיפה. הוצאת המיכל ושטיפתו מתבצעים בקלות בלחיצת כפתור.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

עם זאת, נוצרת סיטואציה בעייתית משום שצריך להשליך את הנוזל המלוכלך לאנשהו – וכאן המשתמש צריך לבחור אם לשפוך את המים לפח או למקום אחר, כמו השירותים או הכיור – ולהסתכן בסתימה. לכן, הפתרון הזה של איסוף הלכלוך, השיער והאבק לתוך מיכל שבו יש נוזלים הוא פתרון לא מוצלח בעיניי.

סוללה

שני השואבים מגיעים עם סוללה נשלפת.

כאן בפואנטה סקרנו את דגם JIMMY HW8 PRO, שכשמו כן הוא – יקר יותר ומשוכלל יותר. הוא מאפשר שימוש של עד 35 דקות, לעומת 25 דקות בדגם הרגיל.

זמן הטעינה נמשך 5 שעות עד לטעינה מלאה.

HW8 PRO – חוויית השימוש

בסך הכול, חוויית השימוש בשואב-שוטף HW8 PRO היא חוויה טובה, בזכות כמה יתרונות שיש כאן ולא תמיד נמצאים בשואבי אבק אחרים.

כך למשל, אמנם מדובר בשואב יחסית כבד, אבל לחיצה על המתג מכניסה אותו למצב של שאיבה עצמאית מבלי שצריך ללחוץ על הכפתור כל הזמן ולדחוף אותו. השואב מניע את עצמו קדימה וזה מקל על השאיבה.

בכלל, השליטה בשואב דרך הכפתורים העליונים פשוטה וידידותית.

בנוסף, העובדה שלא צריך להחליף מברשות כדי לשטוף נוחה מאוד. בשואב-שוטף G10 של שיאומי, למשל, יש להצמיד מברשת נוספת כדי לשטוף – וזה פחות נוח.

החיסרון בשואב הוא זמן פעולה לא מספיק גדול לניקיון של כל הבית – אם יש בית גדול.

חיסרון אחר הוא הפינות והמקומות הנמוכים. השואב-השוטף לא יכול להגיע לפינות ב-100%, וגם לא לשאוב או לשטוף מתחת לרהיטים נמוכים.

תהליך הניקוי של השואב אמנם קל ופשוט, אבל עדיין מטריח.

בנוסף, חשוב לזכור שבניגוד לשואב אלחוטי רגיל (למשל שואב דייסון V15 שסקרנו כאן בפואנטה), שואב שוטף לא מגיע עם מגוון מברשות. הוא לא מיועד לשאיבת מסילות, לשאיבת ספות או לשאיבת הרכב. אם אתם מחפשים שואב רב שימושי שמגיע לכל מקום בבית – תצטרכו לקנות שואב אלחוטי רגיל.

JIMMY HW8 PRO – מבחן התוצאה

עבור כל מי שמחפש שואב-שוטף, המטרה מן הסתם היא לחסוך עבודה ולהשיג בית נקי בפעולה אחת. לכן, בעת ההתנסות, השאלות שעליהן רצינו לענות היו עד כמה אפשר להתבסס על שואב שוטף ג'ימי HW8 PRO כמכשיר שחוסך עבודה ומספק תוצאות טובות גם מבחינת השאיבה וגם מבחינת השטיפה.

התשובה כאן מורכבת.

מצד אחד כן, שואב שוטף JIMMY HW8 PRO בהחלט חוסך עבודה של שאיבה ואחר כך שטיפה. מצד שני, מדובר רק במצבים של תחזוקה בסיסית.

כשואב אבק, עוצמת השאיבה של JIMMY HW8 PRO אינה גבוהה כל כך, אך מספיקה לשאיבה בסיסית של פירורים או פרווה – בעיקר ממשטחים קשים.

פואנטה בטלגרם

כשוטף, שואב-שוטף ג'ימי HW8 PRO מנקה את הרצפה, אך לא מתמודד עם כתמים קשים. כלומר, אם הרצפה יחסית נקייה, ויש עליה פירורים וכמה כתמים קלים – תקבלו לאחר השאיבה רצפה מבריקה, וזה נהדר. לעומת זאת, אם יש לכם כתם עקשן יותר או דביק, תצטרכו לעבור על האזור כמה וכמה פעמים כדי שהוא יתנקה, ולפעמים בסופו של דבר תצטרכו לעבור עליו ידנית.

מבחינתי, עבור תחזוקה שוטפת של הבית – שואב-שוטף JIMMY HW8 PRO עושה עבודה טובה יותר משואבים אחרים אחרים, אבל הוא לא מייתר לחלוטין שטיפה ידנית טובה.

מחיר JIMMY HW8 PRO

כאמור, הסדרה, המיובאת ע"י רונלייט, מגיעה בשני דגמים, רגיל ו-PRO, כאשר ההבדל הוא בזמן הסוללה.

  • מחיר ג'ימי HW8 – כ-1,300 ש"ח.
  • מחיר ג'ימי HW8 PRO – כ-1,700 ש"ח.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות