שווה להשקיע בטוסטר אובן נינג'ה ובמוצרי NINJA למטבח? האזינו לפודקאסט טריפל

שווה להשקיע בטוסטר אובן נינג'ה ובמוצרי NINJA למטבח? האזינו לפודקאסט טריפל

הרבה מאוד ישראלים קונים את המוצרים החדשים של נינג'ה למטבח. הפעם בטריפל אנחנו מדברי על נינג'ה אובן – שווה להאזין!

תנור נינג'ה OVEN
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

זה התחיל בבלנדר נינג'ה, עבר לסיר טיגון ללא שמן ומגיע לתנור חכם ולמנגל ביתי – מותג מוצרי המטבח האמריקני NINJA הוא כיום המותג החזק ביותר בשוק בתחום מוצרי החשמל החכמים למטבח. בפרק החדש של הפודקאסט טריפל, אנחנו מספרים קצת על אחד המוצרים החדשים של נינג'ה ומסייעים לכם לקבל החלטה אם שווה להשקיע את הסכום הלא נמוך ברכישת המוצרים של המותג.

טוסטר אובן של נינג'ה: הרבה יותר מטוסטר אובן

מה שמיוחד במוצרים של נינג'ה הוא היציאה מהקופסה – כפי שגם כתבנו בהרחבה בעת השת סדרת המוצרים המעניינת בשנת 2020 בכתבה הצצה למוצרי נינג'ה החדשים: נינג'ה גריל, נינג'ה Foodi, בלנדר חם-קר ועוד.

כזה הוא גם טוסטר אובן נינג'ה, שלא רק מציע חימום סטנדרטי אינפרא-אדום כמו טוסטר אובן רגיל, אלא מציע גם חימום באוויר חם (בדומה לסיר טיגון ללא שמן של NINJA). המשמעות היא שאפשר לבצע בו טיגון באוויר חם (החברה מבטיחה עד 75% פחות שומן).

בנוסף, הוא גדול יותר מטוסטר אובן רגיל, ומגיע עם תבנית אפייה גדולה ב-45% מתבנית טוסטר אובן סטנדרטי. החברה מבטיחה צלייה מהירה יותר ב-60%.

למעשה, החברה מציגה אותו כמוצר של 8 ב-1 – כלומר מוצר שמציע 8 תכניות בישול עם אפשרות שליטה ידנית בזמן הבישול והטמפרטורה:

  • טיגון באוויר חם
  • צלייה והשחמה עם פיזור חום אחיד
  • גריל – להכנת בשר, עופות, דגים ועוד
  • אפייה – לעוגות ועוגיות ופיצה בקוטר 30 ס"מ
  • ייבוש מזון – ליהנות מחטיפים טבעיים, בריאים וטעימים וגם לשמור על הערכים התזונתיים. להכנת פירות יבשים, בשר מיובש ועוד.
  • טוסט – להכנת צנימים וטוסטים עד 9 פרוסות
  • בייגל – לקליית החלק העליון של מאפים שונים
  • שמירת חום – לשמירה על חום המזון עד כשעתיים מסיום התוכנית

אלא שהבעיה בחלק מהמוצרים של נינג'ה היא הגודל – וצרכנים רבים תוהים אם שווה להם להשקיע את המקום הלא רב שיש להם על השיש במוצר חשמלי שאולי הם לא ינצלו באופן יומיומי.

ב-NINJA מצאו כאן פתרון מעניין.

טוסטר אובן נינג'ה
טוסטר אובן NINJA

 

KSP849 ש"ח

את כל הפרטים אפשר לשמוע בפרק 23 של הפודקאסט טריפל – המשותף לאתר פואנטה, אתר The Gadget Reviews ואתר החיבור. טריפל הוא פודקאסט הצרכני טכנולוגי שבו בכל פרק אנחנו מספרים על שלושה נושאים מעניינים ושימושיים, ובסוף מחכה גם צ'ופר קטן…

 

כמה מילים על טריפל

פודקאסט טריפל נולד כדי לתת לצרכינם הישראלים טיפים שימושיים ויידע מקיף על המוצרים והשירותים שכולנו עושים בהם שימוש. לא כולם כתבי טכנולוגיה ולא כולם חובבי גאדג'טים, אבל לכולם יש טלוויזיה, טלפון סלולרי, מחשב, אוזניות ושואב אבק… כולנו צרכנים שצריכים לבחור ספק טלוויזיה וכולנו גולשים באינטרנט ומתעצבנים כשהוא זוחל.

טריפל הוא פודקאסט מומלץ לאו דווקא לחובבי טכנולוגיה שעוקבים אחרי כל עדכון, אלא לכל מי שלא רוצה להישאר מאחור. הפודקאסט המשולש מתבסס על יידע שצברנו במשך עשרות שנים כעיתונאי טכנולוגיה וצרכנות בכל כלי התקשורת בישראל. הבנו שבתוך ים של פודקאסטים, צריך אחד שיעשה סדר בחיים הדיגיטליים שלנו.

בכל פרק אנחנו מספקים מידע והסברים בשפה ברורה ונגישה על החיים עצמם – החל מהמלצות על שירותי אחסון שיעזרו לכם לאחסן ולגבות את ים התמונות והמסמכים שלכם, ועד מידע שימושי על מוצרים חכמים כמו מנעול עם טביעת אצבע לדלת או מסנן אוויר חשמלי.

עוד פרקים בפודקאסט טריפל

 

מוזמנים להצטרף אלינו, להפוך למאזינים קבועים וגם לספר לנו על מה הייתם רוצים לשמוע…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו


תגובות: 0

נגישות