סרט ב-10 שקלים: "שלישי בשלייקס" לגמלאים חזר לבתי הקולנוע

סרט ב-10 שקלים: "שלישי בשלייקס" לגמלאים חזר לבתי הקולנוע

בהמשך להבטחה, מיזם "שלישי בשלייקס" חזר לפעול בבתי הקולנוע ואיתו האפשרות לגמלאים לקנות כרטיס לסרט ב-10 שקלים. הכניסה במסגרת התו הירוק

סרט ב-10 שקלים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

כפי שפרסמנו לאחרונה בפואנטה, "שלישי בשלייקס" חוזר לפעול – בדגש על סרט ב-10 שקלים. מדובר בבשורה מצוינת למאות אלפי גמלאים, ויש לקוות שגל התחלואה בקורונה לא יפגע שוב במיזם המבורך הזה. נזכיר כי במסגרת "שלישי בשלייקס" ניתנו הנחות לגמלאים בבתי קולנוע ובמקומות בילוי, כאשר ההטבה הפופולרית היותר היא סרט בעשרה שקלים. חזרתו של המיזם הפופולרי הזה מגיעה במקביל לעלייה החדה בגל התחלואה בקורונה, כך שבמשרד לשוויון חברתי מדגישים כי כל האירועים יתקיימו במסגרת התו הירוק וקוראים לבני הגיל השלישי לקבל בהקדם את מנת החיסון השלישית.

החל ב-16.8 גם התו הסגול חוזר לחיינו – כך שבתי קולנוע, קניונים וחנויות יוכלו להכניס רק מספר מוגבל של מבקרים.

סרט ב-10 שקלים וגם חיסון שלישי בשלייקס

‏לרגל חידוש מיזם שלישי בשלייקס, הגיעה השרה לשוויון חברתי, מירב כהן, לביקור בסינמה סיטי בירושלים. מן הסתם, מי שקונה כרטיסים לסרט ב-10 שקלים במיזם שלישי בשלייקס הם גמלאים, וזה בדיוק הקהל שעומד כרגע במרכז סבב החיסונים השלישי. בבית הקולנוע ממוקמת עמדת חיסונים ייעודית עבור החיסון השלישי לגמלאים. כהן ומנכ"לית המשרד יעל מבורך, קראו לאזרחים הוותיקים להגיע ולהתחסן במנה השלישית.

"הגענו היום לקבל את פניהם של הגמלאים והגמלאיות שהגיעו לצפות בסרט במסגרת "שלישי בשלייקס", אמרה באותו מעמד השרה כהן. "ניצלנו את ההזדמנות הזו על מנת לפתוח עמדת חיסונים בכניסה לאולם בית הקולנוע ובמקום חיסנו את כל מי שטרם הספיק לעשות זאת. ההיענות הייתה מדהימה. אני מקווה שהציבור יירתם ויילך להתחסן, וביחד נעצור את גל התחלואה ונוכל להבטיח שבתי הקולנוע והמשק בכלל יישארו פתוחים".




 

הרבה מעבר לסרט ב-10 שקלים

למעשה, החשיבות שיש כיום למיזם "שלישי בשלייקס" היא הרבה מעבר לחיסכון הכלכלי שברכישת כרטיסי לסרט ב-0 שקלים. נזכיר כי בגלי התחלואה הקודמים, האוכלוסייה המבוגרת שילמה מחיר כבד גם בהיבט של מספר הנדבקים והמתים וגם בהיבט הנפשי, שכן רבים מאוד לא יצאו מהבית, לא נפגשו עם בני משפחה וחברים ולא ביקרו בבתי קולנוע, בתאטראות ובמסעדות בשל החשש להידבק. הבדידות הממושכת פגעה בבריאותם של בני הגיל השלישי והפכה לנזק נלווה למגפה עצמה.

לכן, נכון להיום במשרד לשוויון חברתי מעוניינים מאוד בהמשך "שלישי בשלייקס", ושואפים לעודד את הגמלאים להתחסן בחיסון השלישי מצד אחד וללכת לסרט בעשרה שקלים מצד שני.

פואנטה בטלגרם

"אין תחליף ליציאה מהבית, לבילוי משותף ולתחושת השגרה", אומרת מבורך. "בחודשים האחרונים קיבלנו עשרות פניות מאזרחים ותיקים שנהנו בעבר מההטבות של שלישי בשלייקס וציפו לחזרתו, ולכן אני מאושרת להיות כאן היום ולהשיק מחדש את המיזם. יחד עם זאת, אנחנו מודעים לעלייה בתחלואה ולחששות של רבים לצאת ולבלות, ולכן כדי שנוכל להמשיך לצאת מהבית ולהיפגש באירועים שכאלה, אני קוראת לכולם לצאת ולהתחסן".

"שלישי בשלייקס" – פרטים נוספים

מיזם "שלישי בשלייקס" הושק בשנת 2014, במסגרתו נהנים אזרחים ותיקים מכרטיס לסרט בקולנוע ב-10 שקלים, ומאז לקחו בו חלק רבבות אזרחים ותיקים. לאורך השנים המשיך המשרד לשוויון חברתי להרחיב את היוזמה, שהופסקה בשנה שעברה, בצל מגפת הקורונה, יחד עם השבתת המשק כולו. כעת, החל מהיום ובכל יום שלישי, יוכלו האזרחים הוותיקים ליהנות מהטבות מגוונות ומחירים מוזלים בתחומי הפנאי כמו מוסדות תרבות, בתי קולנוע, מוזיאונים, טיולים מאורגנים, מופעי בידור, סדנאות ועוד, תחת מגבלות התו הירוק והנחיות הממשלה ומשרד הבריאות.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות