יוקרתיים וטבעיים: ניסינו את תכשירי הטיפוח לפנים של SABON

יוקרתיים וטבעיים: ניסינו את תכשירי הטיפוח לפנים של SABON

קולקציית טיפוח הפנים GLOW ROSE של SABON פונה לנשים שמחפשות חלופה למוצרים תעשייתיים. לראשונה, יש לה תו תקן אורגני. אז ניסינו

צילום: יח"צ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כמי שחוששת למרוח על הפנים שלה תכשירי טיפוח שונים ולהתנסות במוצרים חדשים – במיוחד תעשייתיים, הסתקרנתי מקולקציית מוצרי הטיפוח החדשה של SABON: קוקלציית GLOW FACE CARE. החברה מבטיחה שמדובר במוצרים טבעיים, ולי באופן אישי זה חשוב. היא גם מבטיחה שהמוצרים מכילים מינרלים מים המלח וגם את ורד דמשק – הידוע בתועלות שלו. ההתנסות של במוצרים הפתיעה אותי לטובה, אבל למען הגילוי הנאות יש לציין שאת התועלת של מוצרי טיפוח קשה למדוד, ובכל מקרה יש לבדוק זאת לאורך זמן ולא לאחר התנסות של פעמים בודדות.

אחת הסיבות ששכנעו אותי להתנסות במוצרים היא העובדה שמדובר במוצרים טבעיים שאף קיבלו תו תקן אורגני בינלאומי. מדובר בתו תקן של ארגון COSMOS – ארגון צרפתי עצמאי. הארגון בוחן כמה היבטים ובהתאם מחליט אם להעניק את התו: ייצור מחומרים טבעיים, שימוש אחראי במשאבי טבע, גיוון ביולוגי ועוד. בהמשך הכתבה תוכלו לקרוא על תו התקן שניתן לקולקציה, אך כן נדגיש כבר בשלב הזה שהמשמעות היא שמוצרי GLOW FACE CARE לא נוסו על בעלי חיים, 95% מהם עשויים חומרים טבעיים והם לא כוללים חומרי צבע וריח סינתטיים.

מבחינת מחיר, זו לא סדרה זולה, אבל ביחס למוצרי טיפוח אחרים המחירים שלה דומים לקטגוריה. הצצה למחירים בישראל לעומת המחירים באתר האמריקאי מגלה שחלק מהמוצרים כאן דומים במחיר, חלק זולים יותר מבארה"ב ויש מוצר אחד הרבה יותר יקר בארץ לעומת ארה"ב (ראו בהמשך).

ואי אפשר לא להתייחס לעיצוב, כי SABON ללא ספק משקיעה לא מעט בעיצוב וזה ניכר. המוצרים והאריזות הם פשוט תאווה לעיניים, ומי שקונה מארז שלם שמגיע בקופסה מעוטרת – בהחלט כדאי שתשמור את הקופסה לשימוש חוזר.

סדרת GLOW FACE CARE

קולקציית GLOW FACE CARE, שמשולבים בה מינרלים מים המלח ועלי כותרת של ורד דמשק, היא הסדרה הראשונה של SABON שקיבלה תו תקן אורגני בינלאומי (למעט מוצר Rose Steam בקולקציה).

מדובר בקולקציית טיפוח פנים יוקרתית שכוללת 4 מוצרים שמשלימים זה את זה, ואמורים בסופו של דבר להביא לעור זוהר בזכות ניקוי רעלים, עוררות, התחדשות ולחות. המוצרים כוללים סרום, קרם, תמצית וספא לפנים. מדובר במוצרים שהחברה ממתגת כמוצרי פרימיום – והמחירים שלהם בהתאם.

Rose Soft Cream

קרם טיפוח לעור, המתאים גם ליום וגם ללילה ועשוי מ-99% רכיבים טבעיים. מועשר במי ורדי דמשק, מינרלים מים המלח ושמן ורד דמשק. נוסחת ה- Cocooning המיוחדת מותירה את העור עשיר בלחות, מחודש וזוהר. הקרם מכיל פיגמנטים מחזירי אור טבעיים, המספקים לעור אפקט זוהר מידי. כך בשימוש יומיומי, העור נראה חלק, אחיד יותר ובעל נפח.
 הקרם מותיר את העור מלא לחות, מחודש וזוהר
 פועל במשך 8 שעות להחדרת לחות אל תוך העור
 מועשר במי ורד דמשק אורגניים, מינרלים מים המלח ושמן ורד דמשק
 מועשר בחלקיקי פנינה מחזירי אור לאפקט זוהר מידי
 מרקם נעים בגימור קטיפתי
 בעל תו תקן אורגני: 99% ממקור טבעי ו-23% מהם מחקלאות אורגנית
 100% ניחוח טבעי

מחיר: 260 ש"ח ל-80 מ"ל

המחיר באתר האמריקאי הוא 78 דולר (כ-270 ש"ח).

Rose Water in Oil של SABON

סבון של פעם קולקציית טיפוח פנים

זוהי תמצית עשירה לעור, שנועדה לספק לעור לחות. כפי שאפשר ללמוד משם המוצר – יש גם כאן שימוש בוורדים. התמצית מועשרת במי ורדי דמשק, מינרלים מים המלח ואלוורה אורגנית יחד עם 3 שמנים בוטניים אורגניים להזנה והגנה על העור. שילוב המרכיבים המשובחים יוצרים תמצית קלת משקל הנספגת במהירות.

גם כאן מדובר בנוסחה הטבעונית (99% מרכיבים טבעיים) והמוצר אינו מבושם. יש לו ניחוח טבעי ממי ורדי דמשק.

(ניתן לשלב גם את הקרם או את הסרום).

מחיר: 255 ש"ח.

המחיר באתר האמריקאי הוא 47 דולר, כלומר כ-162 ש"ח.

Rose Serum in Oil

קולקציית טיפוח פנים של SABON

מי שאוהבת סרום בתצורה של שמן, תקבל בסדרה הזאת את התכשיר Rose Serum in Oil. מדובר בתמצית של 8 שמנים בוטניים: (שמן זרעי רימונים, שמן חמניות, שמן ארגן, שמן שקדים מתוקים, שמן אגוזי לוז, שמן זרעי פיסטוק, שמן זרעי חוחובה, שמן גרעיני אפרסק). בחברה מתגאים בכך שהתמצית מכילה גם עלי כותרת של ורדי דמשק טריים שנקטפו בעבודת יד ותמצית יוקרתית של שמן אתרי מורד דמשק. המרקם משיי וקל משקל, ומפתיע לאור החשש שיש לנשים רבות ממשיכחת שמן על הפנים. האלסטיות והגמישות של העור מורגשת מיד.

גם לתכשיר הזה תו תקן: 100% ממקור טבעי, 38% מהם מחקלאות אורגנית. הניחוח טבעי ב-100% (ללא תוספת מלאכותית).

מחיר: 290 ש"ח ל-50 מ"ל. 

המחיר באתר האמריקאי קצת יותר יקר – 87 דולר, שהם כ-300 ש"ח.

Rose Steam

מי שמתחשק לה לעשות ספא פנים בבית, תאהב את המוצר הזה. הוא עשוי מתערובת של מלחי ים המלח ועלי כותרת של ורד דמשק מיובשים, לטיהור העור וניקוי רעלים. אין לו בישום מלאכותי – הניחוח מגיע מעלי הכותרת המיובשים. זוהי נוסחה טבעונית (93% מרכיבים טבעיים).

המטרה: פתיחת הנקבוביות והסרת תאי עור מתים, זיעה, לכלוך וזיהומים אחרים.

מחיר: 99 ש"ח ל-60 גרם.
המחיר באתר האמריקאי זהה: 29 דולר, שהם כ-100 ש"ח.

תו התקן האורגני של סדרת GLOW FACE CARE

סדרת Glow Face קיבלה כאמור את תו התקן האורגני של ארגון COSMOS. המשמעות היא שהיא עומדת בקריטריונים הבאים:
 לפחות 95% מרכיבים ממקור טבעי
 לפחות 20% מסך מרכיבי המוצרים הם בעלי הסמכה אורגנית
 בעלי אריזה ירוקה וייצור ידידותי לסביבה
 מוצרי הסדרה מעולם לא נוסו על בעלי חיים

בנוסף, בהתאם לתו התקן של ארגון COSMOS, לא נעשה שימוש ב:
 חומרים משמרים מסוימים, כגון פרבנים, פנוקסיאתנול ומתיליסוטיאזולינון
 שמנים מינרליים
 סיליקונים
 מלחי אלומיניום
 חומרי צבע וריח סינתטיים

רקע על SABON

השקת מוצרי טיפוח לפנים של SABON היא הזדמנות להקדיש כמה דקות למותג הזה שחלקנו נתקלים בו גם בחו"ל. הוותיקות שבינינו זוכרות ודאי את הצעדים הראשונים של "סבון של פעם" – חנויות קטנות וקסומות של סבונים מעוצבים ונרות ריחניים. "סבון של פעם", שהפכה עם השנים ל-SABON, היא כיום רשת מוצרי ספא וטיפוח משגשגת באירופה, עם סניפים גם בארה"ב. והיא גם לא כל כך ישראלית כבר, שהרי בדצמבר 2016 הועברה 70% מהבעלות לתאגיד הקוסמטיקה הצרפתי, גרופ רושה, בתמורה לכ-100 מיליון אירו. בקיצור, מדובר בהצלחה ישראלית שהפכה לבינלאומית – והאתגר הוא כמובן להתחדש ולצמוח תוך שמירה על העקרונות הבסיסיים שהפכו את המותג למה שהוא.

מאז הסבונים והנרות של תחילת הדרך, SABON הרחיבה עוד ועוד את המוצרים שלה לכיוון של טיפוח הגוף והפנים. השקת הקולקציה החדשה של מוצרי הטיפוח הפנים היא חלק מהאסטרטגיה שלה להתפתח לכיוון הזה באופן מיוחד. כמובן, מוצרי טיפוח לפני זו קטגוריה מאתגרת מאוד – שבה "סבון" למעשה מתחרה גם במותגים שזו הליבה שלהם, כמו לוריאל בקצה אחד או איב רושה עצמה בקצה אחר (השייכת לאותו תאגיד). נשים לא נוטות להחליף במהירות תכשירי טיפוח לפנים שהן יודעות שמביאים להן תועלת – והנאמנות בתחום הזה גבוהה מאוד. בסופו של דבר, אף אחת לא רוצה לקחת סיכון שאת התוצאה שלו יראו על פניה.

לכן בחברה שמים דגש על שילוב בין כמה גורמים: חומרי גלם טבעיים שזכו לקבל תו תקן אורגני בינלאומי, ניחוחות עדינים וייחודיים ואריזות שהופכות את הרכישה לחוויה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות