כתיבת תוכן שיווקי, קישורים וסרטונים. כל פתרונות הפרסום לעסק במקום אחד

פרסום לעסקים: כתיבת תוכן שיווקי, קישורים וסרטוני וידאו. כל הפתרונות במקום אחד

כולם טוענים שהם יודעים ליצור תוכן, אבל תוכן טוב זה משהו אחר. החל מפרסום כתבת עומק בפואנטה, דרך בניית אסטרטגיית תוכן לעסק שלכם ועד סרטוני וידאו מכל הסוגים – פואנטה מציעה את כל פתרונות התוכן לעסקים ולמותגים

כתיבת תוכן שיווקי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בעולם שבו כולם עושים כל כך הרבה רעש, העסק שלכם חייב לבלוט. ובעולם של דיגיטל וסושיאל – הדרך שלכם לבלוט ולהשיג פרסום לעסק היא באמצעות תוכן טוב. התוכן הוא המלך, את זה כולם יודעים. מה שלא כולם יודעים זה לייצר תוכן טוב. מדובר בתוכן איכותי לאתר וגם תוכן שיווקי. כתיבת תוכן שיווקי איכותי היא מקצוע לכל דבר ומצריכה מיומנות לא פחותה מכל כתיבה אחרת. תוכן שיווקי איכותי עושה את ההבדל בין גיבוב מילים חסרות ערך לבין מידע בעל ערך עבור הגולשים ועבור גוגל כמנוע חיפוש.

וכמובן, תוכן כיום הוא לא רק טקסטים ומאמרים. תוכן הוא גם סרטוני תדמית, סרטון שיווקי, סרטון אנימציה ואפילו סרטון טוב מהרשתות החברתיות.

כמובן שפרסום עסקים מתבסס גם על קידום אורגני של האתר. לשם כך עסקים רבים מעוניינים בקישורים שיובילו לאתר שלהם. כתיבת תוכן וקניית קישורים הם כיום חלק אינוטגרלי מאסטרטגיית קידום אתר.

אם אתם מעוניינים לחזק את העסק שלכם ואת האתר שלכם, אתם צריכים לדאוג לכל שירותי התוכן הללו. נשמע מסובך? כאן באתר פואנטה תוכלו לקבל את כל השירותים הללו.


אילו שירותי תוכן תוכלו לקבל בפואנטה?

ניהול אסטרטגיית תוכן לעסקים

כתיבת תוכן לעסקים מכל סוג: בריאות, תיירות, טכנולוגיה, ביטוח, בנקאות, פנאי ועוד

כתבות ומאמרי SEO שיובילו אל האתר שלכם עם קישורים ממוקדים

קניית קישורים

כתבות תדמית על העסק או על המוצר שלכם

סרטוני וידאו: סרטוני תדמית, סרטונים שיווקיים וסרטוני אנימציה

תסריטים לסרטונים 

כתיבת פוסטים לרשתות חברתיות

> צרו קשר!


זהירות: גוגל מעניש אתרים עם תוכן גרוע

האלגוריתם של גוגל התעדכן לאחרונה, כך שתוכן איכותי זוכה לקידום במנוע החיפוש. לעומת זאת, אתר עם תוכן גרוע נענש והחשיפה שלו יורדת. אם לאחרונה גיליתם שהמתחרים שלכם "עוקפים אתכם בסיבוב" ומופיעים לפניכם בגוגל, אולי זו הסיבה.

מה הפתרון? פשוט תייצרו תוכן טוב. נכון, זה לא פשוט לייצר תוכן טוב, אבל כאמור, פואנטה מציעה את כל הפתרונות.

בניית אסטרטגיית תוכן לעסק שלכם

בהחלט ייתכן שאתם יודעים מצוין כמה חשוב לספק תוכן כדי לקדם את העסק שלכם, אבל אין לכם מושג היכן להחליט ואיזה תוכן להעלות. אנחנו כאן כדי לבנות אתכם אסטרטגיית תוכן לטווח קצר, בינוני וארוך.

כתיבת תוכן לאתרים

יש לכם אתר ואין לכם זמן לכתוב? צוות הכותבים של פואנטה יבנה אתכם תוכנית עבודה וידאג שהאתר יתעדכן באופן קבוע.

כתיבת מאמרי SEO וכתיבת תוכן שיווקי

יש הרבה כותבי תוכן וחברות שמציעים כתיבת תוכן שיווקי עבור כתבות SEO במחירי רצפה. זה לא התוכן שאתם רוצים וצריכים כדי לקדם את האתר שלכם. יש כותבים רבים שמעתיקים תוכן, וחושבים שאף אחד לא שם לב. יש גם כאלה שמנסים ליצור טקסט באמצעות בינה מלאכותית שגונבת תוכן מכל מיני אתרים ועושה אינטגרציה ביניהם. גוגל קצת יותר חכם מכל אותם מתחכמים. הוא מכיר את כל הטריקים האלה. בלשון המעטה, הוא לא מעריך תוכן דל, גנוב, מועתק או שטחי.

אנחנו בפואנטה מאמינים שמי שקורא את הכתבה הם קודם כל בני אדם, ואחר כך מנועי חיפוש. לכן אנחנו מקפידים על כתיבת תוכן שיווקי ומאמרי SEO ברמה גבוהה. כל כתבה כוללת רק תוכן מקורי. כל כתבה מספקת לגולשים ערך מוסף – תוך הקפדה על כללי SEO וקידום הביטויים החשובים לכם.

פרסום מאמרי SEO באתר פואנטה

אתר פואנטה מאפשר לפרסם מאמרי SEO לצורך קידום אתרים אחרים. לפרסום בפואנטה יש ערך כפול:

  1. פואנטה הוא אתר חזק והערך של קישורים ממנו גבוה.
  2. לאתר פואנטה יש מאות אלפי דפים נצפים בחודש. החשיפה לכתבות ה-SEO גבוהה יותר מהחשיפה באתרי נישה קטנים.

קניית קישורים

במידה שתרצו לפרסם גם באתרים אחרים מלבד פואנטה, נסייע לכם עם קניית קישורים.

כתיבה ופרסום כתבות רוחב: תוכן בהתאמה אישית לחברות ולמותגים 

מלבד מאמרי SEO קצרים, אתר פואנטה מציע פרסום כתבות רוחב מעמיקות שמפנות זרקור למוצרים, מותגים, חברות או שירותים. כתבות אלו הן כתבות ארוכות ומושקעות. הן כוללות תמונות, אינפוגרפיקה ומרכיבים נוספים שהופכים אותן לכתבות נקראות בעלות חשיפה גבוהה. הכתבות מתפרסמות בדף הבית ובמדורים השונים.

סרטוני וידאו בהתאמה אישית

אם אתם זקוקים לסרטוני וידאו לעסק, נשמח לסייע לכם.

אנו מציעים את כל סוגי הסרטונים לעסק:

  • סרטונים שיווקיים
  • סרטוני תדמית
  • סרטוני אנימציה
  • סרטוני הדרכה
  • סרטוני ברכה
  • סרטונים לעובדים
  • סרטונים ומצגות למשקיעים

שימו לב: גוגל מעדכנת את הצגת תוצאות החיפוש

ממש בימים אלה הודיעה חברת גוגל על מהפך בהצגת תוצאות החיפוש. מדובר בכמה שינויים. כך למשל, אפשר יהיה לקבל תשובות על שאלות ממוקדות ורחבות. "לשאול שאלות יהיה הרבה יותר קל", מסבירים בגוגל. "כשתתחילו  להקליד בתיבת החיפוש, אנחנו נספק כעת אפשרויות של מילת מפתח או נושא שיעזרו לכם ליצור את השאלה שלכם. לדוגמה, אם אתם מחפשים יעד במקסיקו, אנחנו נעזור לכם לציין מה השאלה שלכם – למשל, "הערים הטובות ביותר במקסיקו למשפחות" – כדי שתוכלו להגיע לתוצאות רלוונטיות יותר עבורכם".

מה זה אומר מבחינתכם כבעלי עסקים? שככל שהתוכן שלכם יהיה מדויק ויעיל יותר, כך גוגל תציג אותו בפני יותר גולשים.

בנוסף, גוגל תציג גם תוכן של יוצרים ברשת. "אנחנו הופכים את החיפוש בנושא מסוים לקל יותר עם הדגשת המידע הרלוונטי והמועיל ביותר, כולל תוכן של יוצרים ברשת", מסבירים בגוגל. המשמעות היא שהחשיבות של הסרטונים שלכם, גם כאלה שעולים לרשתות החברתיות, יותר גבוהה מתמיד. וזה אומר שכדאי לתת למי שמבין בסרטונים, לעשות את זה עבורכם.

חשוב להדגיש: אתר פואנטה מאמין בפתרון תוכן מקיף. ההמלצה היא לייצר תוכן מכל הסוגים, כתבות לאתר של העסק עצמו, כתבות רוחב באתר פואנטה, כתבות באתרים אחרים (קניית קישורים) וסרטוני וידאו שיכולים להשלים את המידע או להביא מידע חדש.

בשורה התחתונה – תוכן לעסקים זה עסק למקצוענים

במיוחד עכשיו, אחרי עדכון האלגוריתם של גוגל שמסנן אתרים עם תוכן דל ולא מקורי, חשוב שתשקיעו בתוכן איכותי, ובפרט בתוכן שיווקי. כל תוכן לעסקים חייב להיות איכותי בדיוק כמו תוכן עיתונאי, ובפרט כתיבת תוכן שיווקי.

איזה יופי, אשמח לקבל מכם שירותי תוכן

תגובות: 0

נגישות