נפתח מוקד סיוע למילואימניקים: הנחות, ייעוץ משפטי, מציאת עבודה וייצוג לסטודנטים

נפתח מוקד סיוע למילואימניקים: הנחות, סיוע משפטי, מציאת עבודה וייצוג לסטודנטים

החל ממקרה של פיטורים ועד התמודדות מול מוסד אקדמי – מוקד "מגויסים למענכם" של ההסתדרות פתוח בפני כלל המילואימניקים ונותן סיוע מיידי ללא תשלום. ויש גם הנחות למופעים

סיוע למילואימניקים. בתמונה: חילוץ פצועים ע"י יחידת 669 במלחמת חרבות ברזל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

החל מייעוץ משפטי ועד עזרה במציאת עבודה – מוקד "מגויסים למענכם" של ההסתדרות מספק סיוע למילואימניקים שגויסו ב-7 באוקטובר וחוזרים למציאות מתסכלת ומעליבה. מדובר בעזרה למילואימניקים שזמינה לכלל המשרתים, ולא רק לכאלה שהם חברי הסתדרות. השירותים כוללים סיוע משפטי מול מעסיקים, ייצוג סטודנטים מול מוסדות אקדמיים, עזרה בחיפוש עבודה, הנחות ברכישת כרטיסים למופעים והטבות נוספות. בהסתדרות אומרים כי יתנו מענה בכל מקום שהמדינה השאירה חלל ריק. ההודעה מגיעה בעקבות פרסומים על חיילי מילואים ששבים מהלחימה ונתקלים בקשיים כלכליים עד כדי קריסת העסק שלהם, פיטורים ופגיעה בלימודים.


חברים, אתם בטלגרם? עקבו אחרינו שם, זה הכי נוח 🙂 לחצו להצטרפות >


נזכיר כי יו"ר ההסתדרות ארנון בן דוד סיכם לאחרונה עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' על "תרומה" לקרן מילואים, שכל השכירים במשק יהיו מחויבים לתרום (ולכן אפשר לקרוא לה "מס"). מדובר בוויתור על יום הבראה אחד, ששוויו כ-420-470 ש"ח. באופן הזה יוזרמו אל קופת המדינה מיליארדי שקלים. זאת, בזמן שתקציב המדינה 2024 שאושר בממשלה בהובלת סמוטריץ' ונתניהו כולל מיליארדי שקלים שמופנים למטרות קואליציוניות, כולל משרדי ממשלה לא נחוצים כמו משרד המורשת ומשרד המסורת, וכן לארגונים שמסדירים השתמטות מצה"ל.

נראה שהחלטת ההסתדרות להקים כעת מוקד סיוע למילואימניקים נועדה לטשטש קצת את הכעס הציבורי על הפגיעה השרירותית והגורפת במיליוני השכירים, שחלקם הגדול כבר תרם ותורם כסף וציוד לצה"ל ולמפונים מרגע פרוץ המלחמה.

"מגויסים למענכם"

כך אפשר לקבל סיוע למילואימניקים דרך ההסתדרות

בין השירותים וההטבות שיוצעו לחיילות ולחיילי המילואים, ולבני ובנות זוגם:

סיוע משפטי

מוקד החירום של ההסתדרות (2383*) יתוגבר ופעילותו תורחב למטרות סיוע למשרתי המילואים, בני/בנות זוגם ובני משפחותיהם. עורכי דין מומחים בדיני עבודה יספקו ייעוץ משפטי לנשות ולאנשי המילואים, על מנת להבטיח את זכויותיהם במקומות העבודה, ולטפל במקרים של פגיעה בתנאי העסקתם או פיטורים בעקבות שירות המילואים.

עזרה בחיפוש עבודה

ההסתדרות בשיתוף אתר AllJobs תעמיד לכל מילואימניק/ית חודש שימוש חינם במנוי VIP באתר הדרושים הגדול.  בישראל.

בנוסף, כל מילואימניק/ית יקבל במסגרת זו גם אבחון של קורות החיים ו-וובינר מקצועי שייתן כלים למציאת עבודה.

סיוע לבני / בנות זוג

סיוע כולל לבני המשפחה של המילואימניקים, לרבות מעטפת סיוע של נעמת לנשים.

סיוע לסטודנטים

ייצוגם מול המוסדות להשכלה גבוהה, במקרים שבהם לא ניתנו ההתאמות כנדרש או חלה פגיעה בזכויות הסטודנט/ית בעקבות השירות במילואים.

העשרה

סדרת הרצאות מקוונות חינם בנושאי זכויות עבודה, חוסן אישי, זוגיות ומשפחה ועוד.

הנחות למופעים

כרטיסים מוזלים למופעי מוזיקה, תרבות והצגות ברשת מועדוני FRIENDS מבית ההסתדרות בכל רחבי הארץ.


בואו נהיה חברים גם בפייסבוק 🙂 לחצו כאן >


נזכיר כי מאז פרוץ המלחמה, ההסתדרות מפעילה מוקד חירום שמעניק מענה לכלל הציבור בנושאי זכויות בעבודה ובמגוון סוגיות נוספות. לפני כשבועיים, ההסתדרות ומאות גופים ציבוריים ומסחריים שחברו ליוזמתה, עצרו את המשק למאה דקות כאות הזדהות ל-100 ימים מאז פרוץ המלחמה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
נגישות