כך תקבלו החזר על חופשי חודשי שלא ניצלתם בגלל המלחמה

כך תקבלו החזר על חופשי חודשי שלא נוצל. החזר גם למילואימניקים שנסעו בתחב"צ

אם רכשתם חופשי חודשי, תוכלו לקבל החזר על הימים שלא נוצלו בגלל המלחמה. בנוסף, מילואמניקים ששילמו באפליקציה יוכלו לקבל החזר. כך זה עובד

נסיעה חינם בתחבורה ציבורית
צילום: PIXABAY
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

זה אמור להיות מובן מאליו שאם אדם הזמין שירות ולא קיבל אותו, הוא יקבל החזר – אבל גילינו כבר שלא כל מה שמובן מאליו באמת קורה. לפחות בעניין התשלום על חופשי חודשי, כדאי שתנצלו את מה שמגיע לכם. מדובר בהחזר על מחיר חופשי חודשי לנוסעי התחבורה הציבורית שמן הסתם לא יכלו לנצל אותו לאחר פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר, בין היתר כי חלק ניכר מקווי הרכבת והאוטובוס לא עבדו.

לפי החלטת משרד התחבורה, כל נוסעי התחבורה הציבורית שהחזיקו במנוי "חופשי חודשי" ביום 7 באוקטובר יוכלו לקבל החזר עבור יתרת הימים שנותרו להם במנוי.

גם סטודנטים וסטודנטיות שהיו אמורים להתחיל באוקטובר את שנת הלימודים האקדמית והצטיידו "חופשי שנתי" או "חופשי סמסטריאלי" (עד ליום 9.10.23), יוכלו לקבל החזר מלא, במידה ויבקשו לבטל את המנוי עד ליום 22.12.23.

אז איך מקבלים החזר על חופשי חודשי?

מחזיקי "חופשי חודשי" יוכלו לקבל את הזיכוי או ההנחה באחת משלוש אפשרויות:

טעינת חופשי חודשי חדש

האפשרות הראשונה הינה טעינת מנוי חופשי חדש, הזהה ליתרת המנוי הקודם. כלומר, אם אדם רכש מנוי "חופשי חודשי" ביום ה-18.9.23 ותוקפו עד 17.10.23, הוא יוכל לקבל מנוי חופשי חדש למשך עשרה ימים (מיום ה-8.10.23 ועד ליום סיום המנוי, במקרה זה, ה-17.10.23).

רכישת חופשי חודשי בעתיד

אפשרות נוספת הינה קבלת הנחה ברכישת מנוי חדש בעתיד. כלומר, אם נותרו לאדם 10 ימים במנוי, הוא יקבל הנחה של 33.3% ברכישת מנוי חדש (ההנחה תינתן בהתאם למספר הימים שנותרו במנוי).

פואנטה בטלגרם

זיכוי

האפשרות השלישית הינה קבלת הזיכוי באמצעות טעינת חוזה "ערך צבור" שהוא בעצם הטענת כסף לכרטיס הרב-קו. זיכוי זה יהא בגובה 70% משווי הערך הכספי בהתאם למספר הימים שנותרו במנוי. כלומר, אדם בעל יתרה של 10 ימים, יוכל לקבל 23.33% משווי הימים שנותרו לו במנוי כזיכוי כספי בכרטיס הרב-קו שלו. בחירת החלופה המבוקשת תתאפשר עד ליום 31 במרץ 2024.

את ההחזר ניתן לקבל באמצעות אפליקציות ההטענה המעניקות שירות עבור משרד התחבורה, רב-קו אונליין והופאון, המעניקות שירות זה באתרים שלהן וביישומונים, במכונות הטענת רב-קו בבתי העסק השונים ברחבי הארץ ובהטענה באמצעות הטלפון.

החזר חופשי חודשי

מילואמניקים? קבלו מהופ-און החזר על נסיעות באוקטובר

כ-350,000 ישראלים הוקפצו למילואים בגלל המלחמה, חלקם הגדול נסעו בתחבורה ציבורית. אפליקציית הופ-און שלחה הודעה לכל מי שהשתמש בשירותיה ומספר הטלפון שלו שמור אצלה, בזו הלשון: "בשל מצב החירום שפקד את מדינת ישראל, חיילי מילואים ומשרתי קבע שנסעו באפליקציית רב-פס בין ה- 7.10.23 ל- 24.10.23 זכאים לקבל החזר לשימוש עתידי בגין הנסיעות שביצעו. לקבלת הקרדיט שלחו צילום צו 8/אישור לשירות מילואים וצילום ת.ז לוואטסאפ 050-8087073.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות