סקירה - Natural OR של ד"ר עור: מוצרי אנטי אייג'ינג טבעיים

סקירה – Natural OR של ד"ר עור: מוצרי אנטי אייג'ינג טבעיים

סקירה: סדרת מוצרי Natural OR של ד"ר עור כוללת מוצרי אנטי אייג'ינג טבעיים בניחוח עדין ובמרקם מצוין. האם הם גם יעילים?

מוצרי אנטי אייג'ינג טבעיים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לד"ר עור יש כמה וכמה סדרות של מוצרי טיפוח ומוצרי אנטי אייג'ינג – ולאחרונה הושקה עוד אחת כזו, אבל הפעם מדובר במוצרי אנטי אייג'ינג טבעיים. מדובר בסדרת Natural OR, כשבחברה מתגאים בפטנטים שפיתחו – שמאפשרים לייצר מוצרי אנטי טבעיים עם שימוש מינימלי ברכיבים לא טבעיים. המסר הטבעי מועבר גם באמצעות המיתוג: כל מוצרי סדרת Natural OR בולטים בצבעם הירוק. בשבועות האחרונים אני משתמשת בכל מוצרי הסדרה, החל מהסבון ועד קרם הלילה. בשורות הבאות תוכלו להתרשם מהסדרה ומחוויית השימוש, אבל נאמר כבר עכשיו – סקירה של מוצרי טיפוח היא תמיד מאתגרת, שכן ההשפעה אינדיווידואלית, ובכל מקרה קשה מאוד למדוד את האפקטיביות. במקרה של Natural OR, אני חייבת להודות שלפחות לגביי, השינוי במראה העור ובבריאות העור מורגש. אמנם מדובר בשינויים קלים, זו אינה מהפכה – אבל אני רואה אותם.

עד כמה המוצרים יכולים לצמצם את הקמטים? בחברה נוקבים במספרים שנעים סביב 10% – שזה לא הרבה, אבל כל עוד לא מדובר בטיפול כמו הזרקה, ניתוח או טיפול אנטי אייג'ינג בשיטת Sofwave שפרסמנו כאן – אלה האחוזים שאפשר לצפות להם מתכשיר טיפוח.

זה גם המקום להזכיר שד"ר עור היא חברה ישראלית שהוקמה על-ידי רופאי עור ונרכשה ע"י חברת התרופות הבינלאומית ניאופארם. החברה מפתחת כל הזמן מוצרים חדשים, אשר היא מבטיחה כי הם משלבים יידע ומומחיות ברפואת עור. המחירים של מוצרי החברה אמנם אינם נמוכים, ולכן שווה לחפש את המבצעים (ראו בהמשך).

Natural OR – מוצרי אנטי אייג'ינג טבעיים. מה כוללת הסדרה?

כאמור, Natural OR של ד"ר עור היא סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג טבעיים. הכוונה היא שהיא המבוססת בעיקר על רכיבים ממקור טבעי, ברמה של יותר מ-90%. לד"ר עור יש סדרות שמיועדות לנשים בגילאים שונים, והסדרה הזו לא מיועדת לפלח מסוים של גילאים אלא לכאלה שמחפשות מוצרי טיפוח לעור רגיש.

הסדרה כוללת 5 מוצרים – שמן מתחלב לניקוי פנים, קרם יום, קרם לילה, סרום וקרם עיניים, כולםהיפואלרגניים ואינם מכילים בישום, פראבנים או שמן מינרלי.

סדר הפעולות המומלץ הוא:

  • ניקוי הפנים באמצעות השמן המתחלב
  • מריחת קרם עיניים מתחת ומעל לעין
  • מריחת סרום
  • מריחת קרם יום / קרם לילה

בד"ר עור מתגאים בעיקר ברכיב ששמו PhytoneomatrixTM, המבוסס על פולי סויה והחברה רשמה עליו פטנט. לפי הצהרות ד"ר עור, הוא הוכח מחקרית כמפחית את מספר הקמטים ועומקם וכמסייע בתמיכה בקולגן ובחומצה ההיאלורונית שבעור.

רכיב פטנט אחר הוא ®Look Oléoactif – המופק מעץ טרמינליה שבהודו. בד"ר עור אומרים שהוא פותח במיוחד לאזור העדין של העיניים.

רכיבים נוספים ממקור טבעי:

  • תמצית תה ירוק
  • תמצית מלפפון
  • אלוורה
  • חומצה היאלורונית

שמן מתחלב לניקוי Natural OR: ניקוי לפנים עם מרכיב אנטי אייג'ינג

שן מתחלב בסדרת מוצרי אנטי אייג'ינג טבעיים NATURAL OR של ד"ר עור

לעתים קרובות, תכשירי ניקוי לפנים מותירים את העור יבש ולא נעים. בעיניי, אחד היתרונות של השמן המתחלב של ד"ר עור הוא תחושת הרעננות שנותרת אחרי השימוש בו.

לא מדובר בסבון פנים רגיל, אלא כאמור, בשמן מתחלב. 99% מהרכיבים בו הם ממקור טבעי – וזו כנראה הסיבה שהעור לא מתייבש. המרקם של התכשיר הזה נעים – סמיך יחסית וקל לפיזור על העור.

במגע עם מים, השמן יוצר אמולסיה (מתחלב) והופך לתחליב רך הנשטף בקלות. למרות שמדובר בשמן, העור לא נותר שמנוני.

נדרשת כמות קטנה מאוד כדי לנקות את כל הפנים.

ללא סולפטים, ללא שמן מינרלי, ללא סיליקון, ללא אלכוהול, ללא SLS. נון קומודוגני.

לטעמי, גם מי שאינה משתמשת בכל מוצרי הסדרה, תהנה משימוש בשמן כתחליף לסבון פנים רגיל.

המחיר המומלץ הוא כ-150 ש"ח ל-100 מ"ל, אבל אפשר למצוא בהרבה פחות.

> לחצו להזמנה באתר מדילינק ב-99 ש"ח >


קרם עיניים לצמצום קמטים

כאמור, חלק ממוצרי סדרת Natural OR של ד"ר עור, שמבטיחים להיות מוצרי אנטי אייג'ינג טבעיים, מכילים כמעט 100% רכיבים טבעייים. כזה הוא קרם עיניים אנטי אייג'ינג – המכיל 98% רכיבים ממקור טבעי, ביניהם רכיבי פטנט של ד"ר עור. כידוע, האזור שסביב העיניים מתאפיין בעור עדין, ולעתים קרובות מתחת לעיניים יש כהויות. הקרם מבטיח לסייע בצמצום מראה "שקיות" ועיגולים שחורים ולהפחית את מספר הקמטים ואת עומקם.

גם כאן, בהתנסות שלי אכן הרגשתי שינוי במראה העור – פחות בעניין הכהויות ויותר בהיבט של רעננות. מבחינת מרקם, הוא עדין, נספג מהר ומשפר מאוד את תחושת היובש סביב העיניים.

המחיר המומלץ הוא כ-210 ש"ח ל-100 מ"ל, אבל אפשר למצוא בהרבה פחות.

> לחצו להזמנה באתר מדילינק ב-210 ש"ח >


סרום אנטי אייג'ינג טבעי של Natural OR

כאמור, במסגרת הסדרה Natural OR למוצרי אנטי אייג'ינג טבעיים, מבטיחים בד"ר עור שהסרום מכיל 93% רכיבים ממקור טבעי. מדובר בנוגדי חימצון ממקור טבעי, בתמציות ממקור טבעי ובשמן זרעי חוחובה המעשירים את העור בלחות, מרגיעים עור אדמומי ומעניקים מראה עור אחיד.

עוד מבטיחים שם כי מורגשת הפחתה בעומק הקמטים כבר לאחר חודש. לאחר מספר שבועות של שימוש, התחושה שלי היא שמוצרי הסדרה משפיעים על מראה עור חיוני וחלק יותר. מבחינת המרקם, הוא נעים, לא דביק ונספג מהר.

כאמור, יש למרוח את הסרום לאחר קרם העיניים (לא באזור העיניים), ולפני קרם הלחות – בבוקר ובערב. הסרום מגביר את פעולת קרם הלחות ואת ספיגתו בעור לקבלת מראה עור חלק, חיוני וצעיר יותר וללא תחושת שמנוניות.

המחיר המומלץ הוא כ-250 ש"ח ל-100 מ"ל, אבל אפשר למצוא בהרבה פחות.

> לחצו להזמנה באתר סופר-פארם ב-175 ש"ח >

> לחצו להזמנה באתר מדילינק ב-210 ש"ח >

 


קרם יום לצמצום קמטים בסדרת Natural OR – מוצרי אנטי אייג'ינג טבעיים

בד"ר עור מתחייבים שקרם היום מכיל 95% רכיבים ממקור טבעי לצמצום קמטים, ומבטיחים עלייה ברמת הלחות בעור כבר לאחר 8 ימים. הקרם בניחוח עדין וטבעי, כשאפשר לזהות ממש עקבות של לבנדר. אני אמנם לא חשבתי שינוי ברמת הלחות של העור, אבל בהחלט הרגשתי תחושת רעננות ושינוי במראה העור לאחר מספר שבועות המרקם קליל, הוא נספג במהירות ולא מותיר תחושת כבדות.

פואנטה בטלגרם

הקרם מכיל SPF30 ומעניק הגנה מפני קרינת השמש UVA/UVB. ללא רכיבי ננו וללא אוקסיבנזון. נוסחה טבעונית המכילה רכיבים ממקור טבעי וממקור אורגני.

המחיר מומלץ לצרכן הוא 250 ש"ח ל-100 מ"ל, אבל אפשר למצוא בהרבה פחות.

> לחצו להזמנה באתר מדילינק ב-210 ש"ח בלבד >


 

קרם לילה לצמצום קמטים בסדרת Natural OR של ד"ר עור

קרם הלילה הוא תכשיר נוסף בסדרה שמבטיחה מוצרי אנטי אייג'ינג טבעיים, אשר מכיל 98% רכיבים ממקור טבעי, בעיקר שמנים.

בחברה מבטיחים עלייה ברמת הלחות בעור כבר לאחר שעה . הניחוח שלו עדין, והמרקם עשיר אך לא מכביד או שמנוני.  הוא נספג במהירות. הוא מכיל נוגדי חימצון עוצמתיים המסייעים בהגנה על העור מפני נזקי הרדיקלים החופשיים התורמים לתהליכי ה-DETOX, שנמצא כי חלקם מגיעים לשיאם בשעות הלילה.

המחיר מומלץ לצרכן הוא 250 ש"ח ל-100 מ"ל, אבל אפשר למצוא בהרבה פחות.

> לחצו להזמנה באתר מדילינק ב-210 ש"ח >

> לחצו להזמנה באתר סופר-פארם ב-175 ש"ח >

 


עדיין לא עוקבים אחרי העמוד של פואנטה בפייסבוק? לחצו עכשיו > 


 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

תגובות: 0

נגישות