כבר לא צריך כרטיס סים כדי להצטרף לפלאפון. הושק שירות -eSIM

כבר לא צריך כרטיס סים כדי להצטרף לפלאפון. הושק שירות -eSIM

מי יכול להצטרף לחבילת סלולר בפלאפון באמצעות eSIM (סים וירטואלי) ואיך עושים את זה? כל הפרטים על השינוי שיהפוך את הניוד לקל ומהיר

eSIM בפלאפון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם חשבתם להצטרף לחבילת סלולר של פלאפון, תוכלו עכשיו לעשות זאת בלי כרטיס סים פיזי אלא באמצעות eSIM – סים וירטואלי. התנאי הוא שיש לכם מכשיר סלולר תומך (רוב המכשירים החדשים תומכים, ראו בהמשך). פלאפון לא עושה זאת בשמחה, אלא מאילוץ. אמנם טכנולוגיית ה-eSIM כבר קיימת הרבה זמן, אבל חברות הסלולר הגדולות בישראל עד עכשיו נמנעו מלאפשר ללקוחות להצטרף אליהן ללא כרטיס סים פיזי. זו הייתה הדרך שלהן להקשות מעט על ניוד בין חברה לחברה – וכעת המכשול הזה הוסר ואפשר להתנייד בכל יום ובכל שעה.

יש להניח שממש בימים הקרובים יודיעו גם סלקום ופרטנר על אימוץ האי-סים, גולן טלקום, 012 מובייל ורמי לוי. יום אחרי פלאפון, הוכרז על eSIM בהוט מובייל.

ההמלצה שלנו היא לבצע השוואת מחירי חבילות סלולר מדי כמה חודשים כדי לוודא שאינכם משלמים יותר מדי, כי כיום אפשר למצוא חבילת סלולר זולה כמעט בכל רגע נתון.

רוצים להוזיל את חבילת הסלולר?

סמנו עד 3 חברות שתרצו לקבל מהן
הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת

יותר הצעות, יותר סיכוי לחסוך כסף!



הטכנולוגיה החדשה מאפשרת גם להגדיר קווים נוספים על אותו מכשיר – דבר המיטיב בעיקר עם לקוחות עסקיים. נזכיר כי כבר מאז 2019 יכולים לקוחות פלאפון לחבר שעון חכם ל-eSIM, והאפשרות הזאת תישאר זמינה.

אילו מכשירים תומכים ב-eSIM?

השימוש ב- eSIM מתאפשר במכשירים תומכי טכנולוגיית eSIM, ביניהם דגמי אייפון (החל מאייפון 11 ועד אייפון 15 שהושק לאחרונה), סמסונג גלקסי (החל מ-S20 ועד גלקסי S24 שהושק לאחרונה), גלקסי פולד וגלקסי פליפ הסמארטפונים המתקפלים של סמסונג) ועוד.


אוהבים כתבות כאלה? יש לנו קבוצה בשבילכם. לחצו להצטרפות 🙂


eSIM בפלאפון – למה עכשיו?

כאמור, פלאפון נמנעה עד כה מלאפשר ללקוחות להתנייד אליה באמצעות eSIM, אך בשבוע שעבר הודיע משרד התקשורת כי הוא יחייב את חברות הסלולר לעשות זאת. כעת פלאפון היא הראשונה מבין חברות הסלולר הגדולות שפותחת את טכנולוגיית ה-eSIM לשימוש. היא אגב לא הראשונה בענף, חברת WeCom הקדימה אותה. בוויקום (לשעבר חברת we4G) אימצו את הטכנולוגיה הזאת כבר לאחר השקת אייפון 14 – כי למעשה אפל השיקה את מכשירי אייפון 14 בארה"ב בלי כרטיס סים פיזי בכלל, וכך העלתה את המודעות לטכנולוגיה הזאת.

מה זה בכלל eSIM (סים וירטואלי)?

eSIM  (ראשי תיבות של Embedded Sim) הוא הדור החדש של כרטיסי הסים. מדובר בשבב אוניברסלי מובנה במכשיר הנייד המאפשר להתחבר למפעיל הסלולרי ללא צורך בהכנסת כרטיס סים פיזי.

השימוש בטכנולוגיה מאפשר הקטנה של המכשירים ואטימות טובה יותר שלהם מפני רטיבות ואבק. בין יתרונות השימוש בטכנולוגיית ה eSIM: נוחות וחסכון בזמן כיוון שהטכנולוגיה כבר מוטמעת במכשיר וניתן להתחבר וירטואלית מרחוק למפעיל הסלולרי, כמו גם הפעלה קלה ונוחה באמצעות סריקת קוד QR.

איך מצטרפים?

השימוש ב-eSIM של פלאפון (גם ללקוחות קיימים) מתבצע ישירות באמצעות סריקת QR באתר החברה ללא צורך להמתין לקבלת כרטיס סים פיזי, או להתקשר לשירות הלקוחות ולדבר עם נציגי החברה. ההצטרפות פשוטה ומהירה, כשכל לקוח יכול להיכנס לאתר פלאפון, לבדוק אם מכשירו תומך בטכנולוגיה ולהצטרף ללא עלות נוספת.

ל-35% מלקוחות הסלולר בישראל יש מכשיר התומך בטכנולוגיית ה-eSIM", אומר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. בסקר שערכנו לאחרונה, עולה כי המודעות ל-eSIM עומדת על 63% מהציבור וכי-55% יעדיפו לבחור בחברה המציעה טכנולוגיה זו". בהט הוסיף כי: "מניעי העדפה העיקריים של הלקוחות כפי שעלו מהסקר הם: נוחות (29%), קלות ופשטות (22%), חסכון בהמתנה לקבלת הכרטיס הפיסי (15%), התחברות מהירה (12%)".

חברים, אתם בטלגרם? גם אנחנו 🙂 והכי נוח לעקוב אחרינו שם. לחצו להצטרפות 🙂

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות