הכירו את פרטנר פאוור: המתחרה בחברת החשמל שמבטיחה תעריף מוזל

הכירו את פרטנר פאוור: המתחרה בחברת החשמל שמבטיחה תעריף מוזל

אחרי הבלעדיות של חברת החשמל – התחרות מתחממת במהירות. עכשיו גם פרטנר מתחילה לספק חשמל תחת המותג Partner Power ומבטיחה תעריף מוזל

PARTNER POWER פרטנר POWER
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עידן חדש בתחום אספקת החשמל החל לאחרונה, מה שאומר שאת חשבון החשמל שלנו אנחנו כבר לא חייבים לקבל מחברת החשמל. התחרות התחילה, והמטרה היא שנשלם פחות. מספר חברות כבר התחילו לספק חשמל או הודיעו שיתחילו בקרוב. מיהן החברות? כיום כבר פועלות בתחום חברות כמו סלקום, אלקטרה, אמישרא-גז ופז גז. בקרוב תצטרף חברת פרטנר, שתספק חשמל תחת המותג Partner Power. פרטנר פאוור תהיה רק הספקית, ואת החשמל עצמו תייצר חברת OPC אנרגיה שנמצאת בשליטת עידן עופר (ראו בהמשך).

כזכור, ממש לאחרונה פרסמנו כאן כי גם בזק תתחרה בחברת החשמל, וגם במקרה שלה מדובר בחשמל שמיוצר על-ידי חברה אחרת. התוצאה היא יותר שחקניות בתחום ייצור החשמל ויותר שחקניות בתחום אספקת החשמל – ויש לקוות שהתחרות תעשה את שלה.


יש לנו עוד המון כתבות מעניינות. עקבו אחרינו בטלגרם, זה הכי נוח 🙂 לחצו כאן


Partner Power – פרטנר מתחרה בחברת החשמל

הפיילוט של פרטנר לאספקת חשמל במסגרת Partner Power כבר החל. כרגע הוא פועל רק בקרב עובדי החברה, ובקרוב תהיה השקה רשמית לכלל הלקוחות. כמו המתחרות, פרטנר פאוור תציע 3 מסלולים (ראו בהמשך): מסלול הנחה קבועה, מסלול יום ומסלול לילה.

ההצטרפות לחבילות החשמל של פרטנר Power פתוחה בפני כלל הצרכנים – אין צורך להיות לקוח של פרטנר בתחומי אחרים (כמו פרטנר TV או סיבים אופטיים פרטנר). עם זאת, החברה תציע חבילות משולבות של תקשורת וחשמל.

תעריפי Partner Power לא נמסרו עדיין, אולם בחברה אומרים שהיא תשווק חשמל בתעריף מוזל. יש להניח שהתעריפים שלה יהיו דומים לתעריפים של סלקום אנרג'י – כפי שפרסמנו אותם בכתבה על ספקיות החשמל שמתחרות בחברת החשמל.


אין מצב שאנחנו עדיין לא חברים בפייסבוק 🙂 לחצו כאן


בכל מקרה, יש סיבה להיות אופטימיים. בתחום התקשורת והאינטרנט, פרטנר מקפידה להציע תעריפים תחרותיים ויותר זולים מאלה של הוט ושל בזק. יש לקוות שכך יהיה גם בתחום החשמל. כיום, למשל, חבילת סיבים אופטיים של פרטנר היא יותר זולה משל בזק (היכנסו לכתבה על חבילת סיבים אופטיים בפרטנר). כך גם החבילה של פרטנר TV בהשוואה לחבילה של yes מקבוצת בזק.

פרטנר power – מי מייצר את החשמל?

השם Partner Power קצת מטעה, כי כאמור, פרטנר אינה מייצרת את החשמל בעצמה אלא רק מספקת אותו. ייצור החשמל עבור פרטנר Power מתבצע ע"י חברת האנרגיה OPC, שבשליטת עידן עופר. חברת או.פי.סי היא יצרנית חשמל וגם עוסקת באנרגיה סולארית ובגז טבעי. החברה פעילה גם בארה"ב באמצעות קבוצת CPV, אשר מספקת חשמל באמצעות גז טבעי יעיל ואנרגיית רוח, וכן מקימה ומפתחת תחנות כוח באנרגיה סולארית ורוח.

מי שינהל את פרטנר פאוור הוא אילן לדרר, מנהל הפיתוח העסקי בפרטנר.

בקבוצה אומרים כי מסקר שביצעה עבורה קבוצת גיאוקרטוגרפיה, 86% הביעו נכונות עקרונית לעבור לחברות אחרות המספקות חשמל. החסם העיקרי למעבר הוא חוסר היכרות עם התהליך.

אגב, 82% מהלקוחות מעדיפים לקבל את חשבון החשמל בתדירות של פעם בחודש ולא פעם בחודשיים. האמת היא שאפשר לבקש זאת גם כיום מחברת החשמל, אך רוב הלקוחות לא יודעים זאת.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות