eSIM גם בהוט מובייל: הצטרפות לחבילת סלולר ללא כרטיס סים פיזי

eSIM גם בהוט מובייל: הצטרפות לחבילת סלולר ללא כרטיס סים פיזי

לא רחוק היום שכרטיס סים פיזי יהיה חלק מההיסטוריה. עכשיו אפשר להצטרף גם לחבילת סלולר של הוט מובייל ב-eSIM (סים וירטואלי). כל הפרטים

eSIM בהוט מובייל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי הודעת פלאפון על אימוץ ה-eSIM, גם חברת הוט מובייל עושה זאת. זה אומר שאם יש לכם מכשיר שתומך בטכנולוגיית eSIM, תוכלו להתחבר לחבילת סלולר בהוט מובייל בלי כרטיס סים פיזי אלא באמצעות סים וירטואלי (ראו בהמשך פרטים על המכשירים התומכים). הטכנולוגיה החדשה מאפשרת גם להגדיר קווים נוספים על אותו מכשיר – דבר המיטיב בעיקר עם לקוחות עסקיים.

החלטת הוט מובייל כמו ההחלטה של פלאפון בנוגע ל-eSIM, לא התקבלה לגמרי מתוך בחירה חופשית אלא בעקבות הודעת משרד התקשורת שיחייב את חברות הסלולר לאפשר eSIM.

עד עתה, חברות הסלולר הגדולות בישראל נמנעו מלאפשר ללקוחות להצטרף אליהן ללא כרטיס סים פיזי – מתוך רצון להקשות על הצרכנים להתנייד. הצרכנים הישראלים הכירו את האפשרות לעבור לחבילת סלולר באמצעות סים וירטואלי בעיקר בהיבט של חבילת גלישה לחו"ל באמצעות סים בינלאומי, אבל בחבילות הסלולר בתוך הארץ הם נאלצו להשתמש בכרטיס פיזי.

זה הזמן לעבור לחבילת סלולר זולה

אמנם, חברות הסלולר הגדולות ממש מנסות לשכנע את הצרכנים לעבור לחבילות סלולר יקרות במחיר של כ-70 ש"ח בחודש, אבל אל תעשו את השטות הזאת. אפשר למצוא חבילת סלולר זולה כמעט בכל רגע נתון. הכוונה היא לחבילה שעולה כ-30 ש"ח בחודש. פשוט תשוו מחירים.

רוצים להוזיל את חבילת הסלולר?

סמנו עד 3 חברות שתרצו לקבל מהן
הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת

יותר הצעות, יותר סיכוי לחסוך כסף!



בעידן של עליות מחירים ויוקר מחיה בשמיים, אין הרבה תחומים שבהם לצרכן הישראלי יש אפשרות ליהנות מתחרות אמיתית. למעשה, חבילות סלולר הן כמעט ההוצאה היחידה שהצרכן יכול לחסוך בהן משמעותית בזכות התחרות.

התחרות מביאה לכך שגם סלקום ופרטנר מאמצות את האי-סים.

ההמלצה שלנו היא לבצע השוואת מחירי חבילות סלולר מדי כמה חודשים כדי לוודא שאינכם משלמים יותר מדי.

אילו מכשירים תומכים ב-eSIM?

השימוש ב- eSIM מתאפשר במכשירים תומכי טכנולוגיית eSIM, ביניהם דגמי אייפון (החל מאייפון 11 ועד אייפון 15 שהושק לאחרונה), סמסונג גלקסי (החל מ-S20 ועד גלקסי S24 שהושק לאחרונה), גלקסי פולד וגלקסי פליפ הסמארטפונים המתקפלים של סמסונג) ועוד.


אוהבים כתבות כאלה? יש לנו קבוצה בשבילכם. לחצו להצטרפות 🙂


eSIM בהוט מובייל – למה עכשיו?

כאמור, הוט מובייל נמנעה עד כה מלאפשר ללקוחות להתנייד אליה באמצעות eSIM, אך בשבוע שעבר הודיע משרד התקשורת כי הוא יחייב את חברות הסלולר לעשות זאת. אתמול פלאפון הייתה הראשונה מבין חברות הסלולר הגדולות שפותחת את טכנולוגיית ה-eSIM לשימוש. הוט מובייל לא רצתה ולא יכלה להרשות לעצמה להישאר מחוץ למשחק.

פלאפון, אגב, לא הייתה הראשונה בענף, חברת WeCom הקדימה אותה. בוויקום (לשעבר חברת we4G) אימצו את הטכנולוגיה הזאת כבר לאחר השקת אייפון 14 – כי למעשה אפל השיקה את מכשירי אייפון 14 בארה"ב בלי כרטיס סים פיזי בכלל, וכך העלתה את המודעות לטכנולוגיה הזאת.

מה זה בכלל eSIM (סים וירטואלי)?

eSIM (ראשי תיבות של Embedded Sim) הוא הדור החדש של כרטיסי הסים. מדובר בשבב אוניברסלי מובנה במכשיר הנייד המאפשר להתחבר למפעיל הסלולרי ללא צורך בהכנסת כרטיס סים פיזי.

לשימוש באי-סים יש כמה יתרונות, החל מהאפשרות להקטין את הטלפון ולהפוך אותו לאטום יותר למים ולאבק, ועד האפשרות להתחבר וירטואלית מרחוק למפעיל הסלולרי. יש גם אפשרות להפעלה קלה ונוחה באמצעות סריקת קוד QR.

איך מצטרפים?

כאמור, כדי להצטרף לחבילת סלולר בלי כרטיס פיזי אלא באמצעות eSIM, הסמארטפון צריך לתמוך בכך.

בהוט מובייל אומרים כי כ-35% מסך כל מכשירי הסלולר בישראל תומכים בטכנולוגיית eSIM וכי קצב הגידול השנתי של מכשירים תומכים עומד על כ-25%.

השימוש ב-eSIM (גם ללקוחות קיימים) מתבצע  באמצעות דרך אתר החברה ללא צורך להמתין לקבלת כרטיס סים פיזי, או להתקשר לשירות הלקוחות ולדבר עם נציגי החברה.

חברים, אתם בטלגרם? גם אנחנו 🙂 והכי נוח לעקוב אחרינו שם. לחצו להצטרפות 🙂

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות