איפה תוכלו לטעון את הטסלה שלכם? נפתחו עוד 3 תחנות טעינה מהירה (סופרצ'רג'ר)

איפה תוכלו לטעון את הטסלה שלכם? נפתחו עוד 3 תחנות טעינה מהירה (סופרצ'רג'ר)

טסלה ממשיכה לפרוס את תחנות הטעינה המהירה (סופרצ'רג'ר) וכעת מספקת פתרון למי שנוסע דרומה עם SUPERCHARGER במצפה רמון ובאילת

עמדת טעינה סופרצ'רג'ר טסלה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

חודשים מעטים אחרי תחילת שיווק טסלה בישראל, אפשר כבר לראות את המכוניות החשמליות האלה כמעט בכל מקום. המשמעות היא שיש גם יותר ביקוש לעמדות טעינה, וכעת החברה מכריזה על פתיחת 3 תחנות טעינה מהירות נוספות. מספר תחנות הסופרצ'רג'ר מגיע ל-5 – עם כיסוי לצפון, למרכז ולדרום הארץ. אחת מעמדות הטעינה המהירות החדשות ממוקמת באילת והשנייה במצפה רמון, ויש בכך בשורה למי שעד כה חשש להגיע לעיר הדרומית.

עם זאת, לאור הגידול המהיר במספר רכבי טסלה בישראל, נראה שמספר תחנות הטעינה לא ממש מספיק. בקניון עזריאלי למשל, שם נמצאת תחת סופרצ'רג'ר בחניון, כמעט תמיד יש תור.

במקום יש 6 עמדות טעינה – וכל טעינה לוקחת כמובן קצת יותר זמן מתדלוק של רכב רגיל, כך שבשורה התחתונה אם אתם מעוניינים לטוען את הרכב ולחוצים בזמן, אתם עלולים להימצא בבעיה.

עבור מי שמשלם על טסלה מחיר שמתחיל בכ-200,000 שקל, עניין הטעינה עלול להפוך לשיקול – במיוחד אם מדוב באדם שנוסע הרבה ולא יכול לסמוך רק על טעינה ביתית.

תחנות טעינה מהירות של טסלה – פרטים נוספים

כאמור, כעת יש 5 עמדות טעינה מהירות (SUPERCHARGER) של טסלה ברחבי הארץ: תל אביב, חיפה, עפולה, מצפה רמון ואילת. טעינה בעמדות אלה היא אמנם מהירה מאוד, אך גם יקרה יותר מטעינה בעמדה ביתית, כאשר המחיר הוא כ-1 ש"ח לקילוואט.





כמו תל אביב וחיפה, תחנות אילת ועפולה מספקות טעינה מסוג V3. לפי נתוני החברה, טסלה 3 לונג ריינג' מסוגלת לנסוע למרחק של כ-120 קילומטרים לאחר כ-5 דקות דקות של טעינה בלבד ולהטעין בקצב של עד 1,600 ק"מ לשעה. את המידע לגבי השלמת הטעינה וכו' אפשר לראות באפליקציית Tesla.

כיום אפשר לטעון בתחנות הטעינה של טסלה רק מכוניות TESLA, אך לפי פרסום בדה מרקר, בעתיד אפשר יהיה לטעון גם רכבים חשמליים אחרים. בכל מקרה, עד 2022 צפויות להיפתח עוד תחנות טעינה מהירה לא מעטות, ובמועד הזה יהיו 12 תחנות סופרצ'רג'ר בנקודות שונות בארץ.






היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות