שקופה ואלחוטית: הטלוויזיה המהפכנית של LG הוכרזה רשמית

שקופה ואלחוטית: הטלוויזיה המהפכנית של LG הוכרזה רשמית

לראות ולא להאמין: LG הכריזה על טלוויזיה שקופה ואלחוטית. איך זה בדיוק עובד ולמה זה טוב בעצם? כל הפרטים

טלוויזיה שקופה LG
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

זה נשמע לא סביר – במקום לראות טלוויזיה, לראות דרך הטלוויזיה. אבל זה אמיתי. המסך החדש של LG משנה לחלוטין את המונח "לראות טלוויזיה". הוא שקוף. מדובר בדגם OLED T של LG שהוצג בתערוכת האלקטרוניקה CES וכנראה ייקח קצת זמן עד שתוכלו לרכוש אותו – אבל זו פריצת דרך משמעותית וחסרת תקדים. LG OLED T היא לא רק טלוויזיה שקופה, היא גם אלחוטית – כך שאפשר להציב אותה בכל מקום בחדר, בלי תלות בשקעי חשמל.

ה-OLED השקוף של LG מגיע בגודל אחיד בשלב זה, של 77 אינץ'. מבחינת החומרה, זהו מסך 4K ו-LG שילבה פה את מעבד הבינה המלאכותית החדש שלה a11 (Alpha).

טלוויזיה שקופה של LG

השקיפות באה לידי ביטוי כאשר הטלוויזיה כבויה. המשתמש למעשה יכול לבחור בין שקיפות לאטימות. לטלוויזיה יש מצב Always-On-Display (AOD), כך שכאשר לא צופים בה, אפשר להפוך אותה למעין קנבס דיגיטלי שקוף להצגת יצירות אמנות או תמונות. התוכן המוצג על המסך השקוף נראה כאילו הוא צף באוויר, אך בו זמנית מתמזג עם החלל שמסביב ליצירת אפקט חזותי.

אפשרו גם לבחור להציג בתחתית המסך סרגל מידע ( T-Bar) עם עדכוני מזג אוויר או את שם השירים המושמעים, בעוד שאר המסך מציג תצוגה ברורה וללא הפרעה של החלל שמאחוריו.

מדובר בטלוויזיה מהפכנית שמשנה את כללי המשחק, וזכתה בחמישה פרסי חדשנות של CES 2024, כולל פרס Best of Innovation.

LG OLED T – טלוויזיה שקופה היא פריצת דרך מטורפת

השם הרשמי של הטלוויזיה השקופה של LG הוא SIGNATURE OLED T, והיא מגיעה מספר שנים אחרי ש-LG הציגה לנו טלוויזיה נגללת תחת סדרת ה-SIGNATURE. הדגמים האלה הם דגמי פרימיום מאוד מאוד יקרים, אבל מה שיפה בטכנולוגיות המרשימות שמוצגות מדי שנה בתערוכת CES זה שבסוף חלק מהן משתלב במוצרים היומיומיים והמחיר יורד. לכן, אמנם כרגע רוב בני התמותה לא יוכלו להרשות לעצמם לקנות טלוויזיה שקופה של LG, אבל בדיוק כמו שבעבר מסך OLED רגיל היה יקר ומחירו ירד, גם ה-OLED השקוף כנראה יהפוך עם הזמן לסטנדרט.

>> חברים, אתם בטלגרם? גם אנחנו, ונשמח אם תעקבו אחרינו שם (זה גם הכי נוח 🙂 ). לחצו כאן >

כאמור, החידוש פה הוא לא רק בזה שמדובר בטלוויזיה שקופה, אלא גם בכך שמדובר בטלוויזיה אלחוטית. LG SIGNATURE OLED T משלבת מסך OLED 4K שקוף וטכנולוגיית שידור ווידאו ושמע אלחוטית – מה שמאפשר בעצם למקם את הטלוויזיה בכל מקום ולהפוך אותה לחלק אינטגרלי מעיצוב החדר.

החיבור האלחוטי מתאפשר באמצעות תיבת ה-Zero Connect – טכנולוגיית שידור אלחוטית החדשנית של LG ששולחת  תמונות וצלילים באיכות4k לטלוויזיה. כך המשתמשים יכולים ליהנות מסביבת צפייה נקייה ללא כבלים.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות