לכל סוג של שימוש, לכל חדר בבית - טלוויזיית סמסונג מומלצת שחייבים להכיר

מחפשים טלוויזיה מומלצת? אלה מסכי סמסונג הטובים ביותר בשוק כיום

אם אתם מחפשים טלוויזיית סמסונג מומלצת, קבלו דגמים שאתם חייבים לשקול: OLED או Neo QLED, שיעניקו חוויית צפייה וסאונד מעולה לכל שימוש

טלוויזיית סמסונג
טלוויזיית סמסונג Neo QLED
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כשצרכן ישראלי רוצה לקנות היום טלוויזיה, הוא מוצא את עצמו מוצף במותגים ובדגמים. קשה לבחור, ולכן ההמלצה הראשונה – כמו בכל מוצר שאנחנו קונים – היא לבחור במותג מוכר וחזק שאפשר לסמוך עליו. במקרה של טלוויזיה, סמסונג היא הימור בטוח – משום שהיא מחזיקה בנתח השוק הגדול בעולם כבר 17 שנה. תכל'ס, לא משנה איזו טלוויזיה אתם רוצים, טלוויזיית OLED או QLED, טלוויזיית 4K או 8K, טלוויזיה לחובבי סרטים או טלוויזיה לגיימרים, טלוויזיה גדולה או טלוויזיה ענקית – אפשר כיום למצוא טלוויזיית סמסונג מומלצת לכל שימוש. טווח הדגמים רחב, אבל מי שמוכן להשקיע – כדאי שיתמקד בדגמי הפרימיום ויקבל את החוויה הטובה ביותר שסמסונג מציעה בטלוויזיות מבחינת איכות התמונה וגם מבחינת שאר ההיבטים שיוצרים את החוויה: צליל, ממשק, עיצוב וחיבוריות לאינטרנט ולמכשירים אחרים.

כאמור, אם פעם סמסונג הציעה רק טלוויזיות בטכנולוגיית QLED, כיום היא גם מציעה טלוויזיות OLED, ולצדן שכללה את קטגוריית ה-QLED לטכנולוגיית Neo QLED, כך שיש מענה לכל סוגי הצרכנים.

לראות טוב, כל היום, מכל זווית

אחת הסיבות שטלוויזיית סמסונג מומלצת לישראלים היא נוחות הצפייה. אם גם אתם, כמו ישראלים רבים, מתגוררים בבית מואר ומציבים את הטלוויזיה בסלון, יש סיכוי שאתם מחפשים טלוויזיה שבה אפשר לראות טוב בכל שעות היום ובלי השתקפויות. לא רק אתם. מסתבר שלא פחות מאיכות התמונה, מה שחשוב לישראלים זו צפייה נוחה. הכוונה היא ליכולת לצפות ולשמוע בנוחות בכל שעות היום, בלי להחשיך את החדר.

בישראל, מדינה שטופת שמש, ההיבט הזה חשוב לצרכנים באופן מיוחד – כך לפי סקר שבדק מהם השיקולים העיקריים שמשפיעים על בחירת טלוויזיה. הישראלים מחפשים מסך שאפשר לצפות בו בנוחות ובבהירות לאורך כל שעות היום, מבלי להסיט את הווילון או את התריס.

מה אנחנו מחפשים במכשיר הטלוויזיה שלנו?

הסקר בוצע בנובמבר 2022 על ידי יפעת מחקרי מדיה, בקרב 505 נשאלים.

כפי שעולה מהסקר, מה שעוד חשוב לנו הוא חוויית סאונד מציאותית ומצב נוחות לעיניים. הטלוויזיות של סמסונג הן המתאימות ביותר לכך (גם QLED, גם Neo QLED וגם OLED – כפי שתראו בהמשך).

טלוויזיה גדולה או ענקית? 

אחרי שבחרתם במותג, תצטרכו לבחור גודל. בכל העולם, וגם בישראל, הצרכנים מחפשים טלוויזיות יותר ויותר גדולות. אם בעבר גודל של 55 אינץ' היה מבוקש ולאחר מכן גודל של 65 אינץ', כיום אנחנו מחפשים מסכים אפילו גדולים יותר. מאחר שזו המגמה בעולם, נדרש היה לשפר את איכות התמונה בהתאם.

כיום אפשר בהחלט להציב בסלון ביתי מסך ענק ועדיין לראות היטב – אפילו מסך טלוויזיה של סמסונג בגודל של עד 98 אינץ – אם יש לכם מקום…

טלוויזיית OLED – סמסונג הפתיעה את המתחרות

עד לאחרונה, אם רציתם טלוויזיית OLED לא יכולתם לקנות סמסונג. עכשיו זה שונה. בשנתיים האחרונות סמסונג החלה להציע גם טלוויזיות OLED, או ליתר דיוק, QD-OLED. תחילת שיווקן של טלוויזיות אולד היא תוצאה של פיתוח פורץ דרך, כאשר סמסונג עצמה מייצרת את הפאנלים.

טכנולוגיית OLED היא טכנולוגיה שבה כל פיקסל מואר בנפרד, מה שמאפשר לקבל גוון שחור מוחלט. בדרך כלל, בטלוויזיות OLED קיימת מגבלה של צפייה באור יום בהיר – אבל סמסונג הצליחה לייצר טלוויזיית OLED עם איכות צפייה מעולה גם במצבים אלה.

למעשה, אף שהיא שחקנית חדשה יחסית בזירת ה-OLED, סמסונג הצליחה לנצח את המתחרים.

בראשית הדרך של סמסונג בקטגוריה, היא הציעה שני גדלים בלבד – אך לא חלף זמן עד שחוללה פריצת דרך משמעותית נוספת, והשיקה את טלוויזיית סמסונג OLED דגם QN77S95C – שמוצעת בגודל 77 אינץ'. המסך הזה, שזכה לביקורת מהללת באתר המקצועי היוקרתי HD GURU לאחר סקירה מדוקדקת, מציע ניגודיות מרשימה במיוחד ושיפור נוסף בבהירות, תוך שמירה על 100% מנפח הצבע וכיסוי מדויק של טווח הצבעים הרחב.

טלוויזיית סמסונג OLED
טלוויזיית סמסונג OLED – בהירות מקסימלית גם בחדר מואר לחלוטין

HD GURU לא לבד. גם אתר Tech Radar המפורסם הרעיף שבחים על הדגם הזה, שבו סמסונג הצליחה לשדרג עוד יותר את איכות הצפייה המצוינת שאפיינה את דגמי ה-OLED שהושקו קודם לכן.

מלבד איכות הצפייה המרהיבה, מדובר במסך מעוצב ודקיק שפשוט תענוג להציב בכל חלל.

סמסונג Neo QLED – לראות כמו העין האנושית

אם אתם מחפשים טלוויזיה מעולה באיכות 8K, לסמסונג יש בדיוק את הדגם שמתאים לכם. מי שצפה בטלוויזיית Neo QLED 8K של סמסונג, כבר יתקשה ליהנות מצפייה באיכות נמוכה יותר. הייחודיות של טלוויזיות Neo QLED היא בהירות תמונה גבוהה במיוחד. את זה משיגה החברה בזכות הטכנולוגיה הבלעדית לה – טכנולוגיית Quantum Mini LED, מעבדים חזקים ויכולות שדרוג איכות התמונה. בזמן שאנחנו צופים במסך, מאחורי הקלעים ישנן אלפי נוריות LED קטנות המאירות כל נקודה על המסך, מה שיוצר עבורנו תמונה עשירה בפרטים ומוחשית.

סמסונג משלבת בין טכנולוגיית Mini LED ו-Quantum Dot, ומצליחה ליצור ניגודיות חזקה לצד צבעים מאוד מדויקים ונאמנים למציאות. היא אפילו זכתה לקבל אישור רשמי לאמינות הצבעים מענקית הצבעים העולמית Pantone העולמית.

בדגמים האלה, סמסונג העלתה את איכות התמונה ואת חוויית הצפייה לדרגות חסרות תקדים, הכי קרוב למה שהעין האנושית עצמה רואה.

מעבר לאיכות הצפייה בתוכן 8K קיים, לטלוויזיה יש יכולת לשדרג תוכן אחר ל-8K. זו תכונה חשובה מאוד, שכן אין היום הרבה תוכן שצולם מראש ברזולוציה המטורפת הזאת. החברה עושה כאן שימוש במנגנון השבחת תמונה 8K UPSCALING חכם מבוסס בינה מלאכותית AI.

כאמור, בין אם אתם רוצים ליהנות מקולנוע בסלון ביתי, בין אם אתם חובבי שידורי ספורט ובין אם אתם גיימרים – מסכי Neo QLED של סמסונג הם המענה שלכם. כאמור, מדובר בטלוויזיות פרימיום והמחיר לא נמוך, אבל הצרכנים כיום יודעים יותר מתמיד לדרוש איכות, להעריך איכות ולשלם עבור איכות. טלוויזיה היא כנראה המוצר החשמלי הביתי שאנחנו משתמשים בו הכי הרבה שעות ביום, ואם אנחנוו רוצים ליהנות מכל רגע, אנחנו צריכים להשקיע.

המספרים מדברים בעד עצמם. בשנת 2022 מכרה סמסונג כמות מדהימה של 9.65 מיליון טלוויזיות QLED ו-Neo QLED, מספר שהביא את סך המכירות מאז השקת הטלוויזיות ב-2017 ל-35 מיליון מכשירים.

טלוויזיית סמסונג מומלצת לגיימרים – Neo QLED 

אם אתם מחפשים טלוויזיית סמסונג מומלצת לגיימרים, דגמי Neo QLED יתאימו לכם במיוחד. הרי הטלוויזיה שאתם מחפשים חייבת לספק לכם לא רק איכות צפייה מעולה, אלא לעזור לכם לנצח. אתם צריכים מסך שבו תוכלו להגיב במהירות למה שמתרחש במשחק, ובמקביל ליהנות מהגרפיקה המושקעת.

טלוויזיות סמסונג Neo QLED 8K מצוידות במעבד חזק שמסוגל להתמודד עם כל משחק. יש להן עומק תמונה, סאונד אימרסיבי וגם אפשרויות לשחק ולראות תוכן אחר במקביל או לערוך צ'אט עם חברים.

אם אתם מאלה שתמיד מתוסכלים מהאיטיות של החיבור למשחק, בטלוויזיות האלה תגלו שכל מה שצריך לעשות הוא להדליק את הטלוויזיה ולהתחיל לשחק.

סאונד איכותי ומותאם לתוכן

מאחר שהטלוויזיה שלנו בדרך כלל ממוקמת בחלל מרכזי בבית, רעשי רקע עלולים להפריע לנו לצפות. אלא שבסמסונג פותרים את הבעיה הזאת. בטלוויזיות Neo QLED יש תכונה חדשנית של התאמת סאונד חכמה לתוכן המשודר וגם זיהוי של רעשי רקע. הטלוויזיה מסוגלת לזהות רעשי רקע ולהגביר את הצליל. אם השכן שלכם יפעיל לפתע מפוח עלים, הסאונד יעלה מבלי שתצטרכו לחפש את השלט.

בנוסף, כאמור, הסאונד מותאם אוטומטית לסצנה, כך שאם למשל מטוס בסרט שאתם צופים בו יטוס מחלקו השמאלי של המסך לחלקו הימני, הסאונד ילווה אותו. עוד תכונה ייחודית של סמסונג באה לידי ביטוי כאשר יש דיאלוג בין השחקנים. המסך עוקב אחר הפרצופים ומייצר סאונד בתנועה.

בכלל, אם סאונד הוא שיקול חשוב מבחינתכם, ויש להניח שכן, כי הסקר מראה שהוא חשוב לשניים מכל שלושה ישראלים, תקבלו בטלוויזיות של סמסונג מענה מצוין. הן יודעות לנגן תוכן Dolby Atmos באופן מובנה עם רמקולים גם בחלק העליון, כלומר ללא צורך באביזרים נוספים, וכן מתחברות למקרני קול של סמסונג בתכונת Q-Symphony המאפשרת ליהנות גם מהצליל של המסך וגם מהצליל של מקרן הקול.

נוחות לעיניים

מאחר שאתם ודאי מבלים שעות ארוכות מול המסך, הנושא של נוחות לעיניים משמעותי. בסמסונג מודעים לדרישה של הצרכנים להפחית את העומס על העיניים ומשלבים בטלוויזיה את מצב EyeComfort . ברירת המחדל היא שמצב זה כבוי, אך אפשר בקלות להפעילו דרך הגדרות התמונה.

מצב EyeComfort מתבסס על נתוני מזג האוויר בסביבתכם ואפילו על שעות הזריחה והשקיעה, כדי להתאים את התמונה בהתאם לבהירות הסביבה. כך, העיניים מתעייפות פחות בעת צפייה בחדר חשוך או לחילופין באור יום.

הפחתת השתקפות מהחלונות

בנוסף, בסמסונג שילבו כאן תכונה שכאמור חשובה לישראלים רבים – הפחתת השתקפות מחלונות ותאורה.

יש לכם בית חכם? שלטו בו דרך אפליקציית smartThings בטלוויזיית סמסונג

הטלוויזיות של סמסונג הן לא רק טלוויזיות במובן הקלאסי של המילה, אלא ממש מרכז שליטה – "האב חכם" שבאמצעותו אפשר לשלוט בבית החכם ובמוצרים האחרים המחוברים לרשת הביתית, בין אם מדובר בנורות ובין אם מדובר בשואב אבק. הנושא של בית חכם, שסמסונג מקדמת תחת המיתוג SmartThings, הולך ותופס תאוצה בעולם ובישראל, ואפשר לחבר לשם גם מוצרים שאינם של סמסונג (למשל, וילונות חכמים של איקאה).

השלט המהפכני של סמסונג: מיליוני סוללות נחסכות

אחד הדגשים של סמסונג כיום הוא על ההיבט הסביבתי, והטלוויזיות של סמסונג מגיעות עם שלט רחוק ייחודי ללא סוללות. השלט נטען ע"י תאורת החדר ובמקרה הצורך באמצעות כבל USB, אך לא נדרשות לו סוללות. באופן הזה נחסכות מיליוני סוללות מדי שנה בכל רחבי העולם.

בסמסונג בשנים האחרונות גם הפכו את האריזות להרבה יותר מסתם אריזת קרטון, והם מעודדים את הצרכנים לבנות מהאריזה פריטים לעיצוב הבית.

כך יכולים גם לקויי ראייה ושמיעה לצפות בטלוויזיות סמסונג

תפריט הנגישות מוטמע בכל טלוויזיות סמסונג מסייע למשתמשים בעלי לקויות ראיה או שמיעה, וכדאי להכיר אותו.

טכנולוגיה פורצת דרך של דרך מסייעת לבעלי לקויות ראייה לצפות בטלוויזיה

אם אתם או בני משפחתכם סובלים מלקות ראייה, חשוב להכיר את מצב הצפייה Relumino, שפירושו בלטינית "להשיב את התאורה". המצב מדגיש בתמונה קווי מתאר ומשפר ניגודיות וצבע, כך שלקויי ראיה יוכלו לצפות בתוכן כשהוא יותר ברור להם.

סמסונג השקיעה בפיתוח הזה מאמצים רבים. מתכננים ומהנדסים של החברה נפגשו עם לקויי ראייה והשתמשו במשקפיים מיוחדים המדמים ראייה מטושטשת. בסופו של דבר, לאחר שהצליחו "להיכנס לעיניים" של אותם אנשים שמתקשים לראות, הצליחו לפתח פתרון שנבדק על-ידי טובי המומחים והוכח כיעיל. התמונה המתקבלת במצב Relumino היא כזו שבה יש הפרדה בין הפרטים והדגשה של קווי המתאר, כי שלקויי הראייה יכולים לראות הרבה יותר טוב ולהבין מה הם רואים.

גם מי שיש לו עיוורון צבעים מקבל מענה – וזאת משום שסמסונג דוגלת בחזון של "מסכים בכל מקום ולכולם". החברה עשתה השנה צעד ענק והטמיעה במסכי OLED ו-Neo QLED תכונת נגישות המסייעת לעוורי צבעים לכייל את מסכי הטלוויזיה שלהם באופן שיותאם להם אישית. מצב צפייה SeeColors מספק תשע הגדרות קבועות מראש של תמונה, כך שמשתמשים יכולים לבחור את האפשרות המתאימה ביותר עבורם. התכונה מתאימה את רמות האדום, הירוק והכחול כדי שהצופים יוכלו להבחין בין צבעים על המסך בהתאם לדרגת או לסוג עיוורון הצבעים שלהם.

כתוביות ללקויי שמיעה

אם אינכם מסוגלים לשמוע את הנאמר בשידור, תוכלו להפעיל בתפריט הנגישות של המסך כתוביות אוטומטיות. הכתוביות יוצגו בכלל השידורים התומכים ביצירתן. אפשר לבחור את השפה (לרוב עדיף לסמן את ברירת המחדל), לשנות את גודל הגופן, לבחור את צבע הכתוביות והרקע שלהן ואת המיקום על המסך.

1
נגישות