הטלוויזיה הנגללת של LG הושקה בישראל במחיר של 6 ספרות

הטלוויזיה הנגללת של LG הושקה בישראל במחיר של 6 ספרות

הטלוויזיה הנגללת של LG היא חוד החנית של הטלוויזיות, והמחיר בהתאם. היא תימכר במדינות בודדות בעולם, ביניהן ישראל. איך היא עובדת? היכנסו לכתבה

טלוויזיה נגללת של LG
הטלוויזיה הנגללת של LG: עולה ויורדת בהתאם לצורך
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם הטלוויזיה תופסת לכם יותר מדי מקום בבית, עכשיו תוכלו לקנות טלוויזיה נגללת… כלומר, כזאת שבתום הצפייה אתם יכולים פשוט לקפל אותה פנימה אל המתקן שלה. מדובר בטלוויזיה הנגללת של LG, דגם LG Signature OLED R – וזה כמובן בתנאי שיש לכם כ-330,000 שקל פנויים. בואו נרד מעט לפרטים שבגללם המסך הזה כל כך יקר.

 LG Signature OLED R – הטלוויזיה הנגללת הראשונה בעולם

הטלוויזיה הנגללת של LG היא טלוויזיית OLED בגודל 65 אינץ' המיוצרת בקוריאה רק בהזמנה אישית. כלומר, רק לאחר שצרכן מבצע את ההזמנה, מתחילים לייצר עבורו את הטלוויזיה, כאשר ההרכבה מתבצעת על ידי המומחים של LG בקוריאה. מדובר ביריעת זכוכית אחת המכילה פיקסלים בעלי יכולת הארה עצמאית ובקרת עמעום עצמאית.

הטלוויזיה מציעה שלושה מצבי צפייה:

  • Full View – צפייה במסך מלא
  • Line View – צפייה בשליש מסך
  • Zero View – האזנה למוזיקה כאשר המסך סגור

LG מייצרת אותה מחומרים ידידותיים יותר לסביבה (כאלה שמאפשרים מיחזור פשוט יותר) ואומרת שזה המסך הראשון בעולם שיש לו פאנל השומר על העיניים של הצופים.

LG Signature OLED R
טלוויזיה בשלושה מצבים: סגורה, שליש פתוחה ופתוחה

 

מן הסתם, כפי שגם אפשר להבין מהמחיר, LG Signature OLED R הוא המסך המתקדם ביותר של LG, וישראל היא בין המדינות הבודדות בעולם שבהן ניתן לרכוש אותו.

לדברי גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG בישראל, הטלוויזיה הזו של LG היא חוד החנית הטכנולוגית של החברה, שמאגד לתוכו עבודות פיתוח ותכנון של שנים: "השילוב של טכנולוגיית ה-OLED של LG עם הגמישות של המסך המאפשרת לגלול אותו,  מספק חוויה שאין שנייה לה". בן יהודה מוסיף כי שיווק הטלוויזיה הנגללת של LG בישראל יאפשר לצרכנים הישראלים שירכשו אותה להיות בין הראשונים בעולם שייהנו מטכנולוגיית העתיד של המסכים.

היה לכם מעניין? נשמח אם תפרגנו לנו בלייק כאן למטה, זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות