ישרוטל פותחת 3 מלונות. סמנכ"ל השיווק: "הכי זול להזמין באתר ישרוטל"

ישרוטל פותחת 3 מלונות. סמנכ"ל השיווק: "הכי זול להזמין באתר ישרוטל"

גומא בכנרת, אלברטו ופורט טאואר בתל אביב: רשת מלונות ישרוטל מתרחבת. לא פחות מ-12 בתי מלון שלה ייפתחו בישראל תוך 5 שנים

מלון גומא בכנרת - ישרוטל
לובי מלון גומא של ישרוטל בכנרת
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

חברת ישרוטל, שמוכרת לישראלים בעיקר ממגוון בתי המלון שלה באילת, מתרחבת במהירות ומכריזה על פתיחת 12 מלונות בחמש שנים. שלושה מבתי המלון ייפתחו בחצי שנה הקרובה: מלון אלברטו בתל אביב, מלון פורט טאוור בתל אביב ומלון גומא בכנרת. זאת, במקביל לתהליך של מיתוג מחדש, העמקת פלח היוקרה ופתיחת כמה וכמה בתי מלון בתל אביב במיקומים מרכזיים.

מלון אלברטו, מלון פארק טאוור ומלון גומא – איפה ומתי?

מלון גומא: מלון בכנרת

 

מלון גומא מהווה התרחבות ראשונה של ישרוטל לאזור הכנרת. מדובר למעשה במלון sea of galilee שנפתח בשנת 2019 בבעלות פרטית בעיקר לצליינים – ובעקבות הקורונה נמכר לרשת ישרוטל. ישרוטל משפצת אותו כעת, משנה את שמו ל"מלון גומא" ומשנה גם את הייעוד שלו. לאור זאת, המלון, אשר היה לא כשר, יהפוך למלון כשר.

במלון יש 212 חדרים, בריכת שחייה חיצונית עונתית, חדר כושר, לובי בר, חדר אוכל רחב ידיים, וכמובן, נוף…

מלון אלברטו: רשת מלונות ישרוטל מציגה מלון בסגנון באוהאוס

מלון בת אביב - מלון אלברטו מקבוצת ישרוטל דיזיין
מלון בת אביב – מלון אלברטו מקבוצת ישרוטל דיזיין. צילום: יח"צ

 

מלון אלברטו, שייפתח באפריל 2022, הוא מלון אורבני נוסף שייפתח בתל אביב. המיקום מרזי מאוד ומתאים במיוחד לאנשי עסקים ולחובבי בילויים: אחד העם 17, לב הסיטי של תל אביב.

המלון הוא חלק מפרויקט שימור מורכב וייחודי בסגנון באוהאוס של שנות ה-30. הוא מציע 93 חדרים וסוויטות, בריכת שחייה על הגג, מסעדה ובר, ספא וחדר כושר.

מלון PORT TOWER – פורט טאואר: ליד נמל תל אביב

מלון פורט טאואר בתל אביב - רשת ישרוטל
מלון פורט טאואר: מקבוצת מלונות ישרוטל דיזיין. צילום: יח"צ

 

גם מלון פורט טאואר ייפתח באפריל 2022, והוא מעוצב באופן לגמרי. הוא ממוקם באזור הנמל הצפוני של תל אביב, ברחוב הירקון 298, מול הים.

למלון 151 חדרים ופנטהאוזים, ועיצובו מתכתב עם הסביבה האורבנית ועם הנוף התל אביבי.

כמו כל בתי המלון של ישרוטל בתל באביב, תהיה בו בריכה.

בנוסף: מסעדה חלבית שתגיש ארוחת בוקר, לובי בר, אולם כנסים וחדרי ישיבות.

מיתוג מחדש לישרוטל

כאמור, רשת ישרוטל, שנוסדה ע"י איש העסקים דיוויד לואיס כרשת בתי מלון אילתית, נמצאת בתהליך התרחבות מואץ שבמסגרתו היא החליטה לפתוח בתי מלון בכל הארץ, במיוחד בתל אביב – ובקרוב בחו"ל.

"יש לנו אסטרטגיה של יציאה לחו"ל", אומר ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל. "אנחנו בשת"פ עם חברה שפועלת בחו"ל ואיתה נעשה את המהלך הזה בקרוב מאוד. נושא הקורונה מאט את התהליך, ואילולא הקורונה כבר היינו בחו"ל. הקורונה, מצד שני, יצרה גם הזדמנויות לקנות נכסים במחיר אטרקטיבי".

אבל בינתיים, כאמור, ישרוטל בתנופת בנייה בתוך ישראל. "בתוך 5 שנים יהיו לישרוטל 32 מלונות",  אומר רביב. "מבין 12 בתי המלון החדשים בישראל, נפתח שמונה בתל אביב והיתר באילת, בים המלח, בירושלים ולראשונה גם בטבריה". המשמעות היא שאם כיום הרשת מנהלת כיום 4402 חדרי מלון, היא תציע כמעט 2,000 חדרים נוספים (6290 חדרי מלון).

תהליך ההתרחבות מלווה בתהליך של מיתוג מחדש, שבא לידי ביטוי לא רק בלוגו, אלא בחלוקה ל-3 קטגוריות.

במסגרת המיתוג מחדש הוגדרה חלוקה לשלוש קבוצות:

  • ישרוטל דיזיין (ISROTEL DESIGN) – הכוללת את המלונות העירוניים. מדובר במלונות כמו פבליקה
  • ישרוטל אקסקלוסיב – הכוללת את מלונות היוקרה. קהל היעד הוא מי שמחפש חופשה זוגית יוקרתית בעלת אופי אינטימי ורגוע. המלון בקבוצה זו הוא יעד בפני עצמו, בדרך כלל מדובר במלונות ספא (כמו מצפה הימים או ישרוטל מצפה רמון).
  • ישרוטל קולקשן – הכוללת את המלונות האחרים, למשל בתי המלון באילת. מלונות אלה מיועדים לכל סוג של חופשה ומציעים חופשה זוגית, משפחתית או קבוצתית.
  • פואנטה בטלגרם

ישרוטל סימנה את היעד: בתי מלון בתל אביב

לאחר השקת המלונות החדשים בתל אביב, תחזיק ישרוטל כ-1,500 חדרים בתל אביב, המהווים כ-20% מחדרי האירוח בעיר.

כבר כיום הרשת מציעה בתל אביב את מלון פבליקה, שהוא מלון אורבני ואת מלון רויאל ביץ', שהוא מלון חופשות על חוף הים. בתי המלון החדשים פונים לקהל עסקי מהארץ ומחו"ל, והם לא יהיו כשרים.

אחד המלונות שמעוררים הרבה סקרנות וייפתח בתל אביב בשנת 2023 הוא דיזנגוף 99. במקום תיפתח גם מסעדה של חיים כהן. מלון אחר שייפתח בתל אביב הוא מלון מונטיפיורי.

ככלל, בבתי המלון בתל אביב שפותחת רשת ישרוטל, יהיו שיתופי פעולה עם מוסדות קולינריים תל אביביים ידועים ופופולריים.

כך למשל, במלון אלברטו תיפתח מסעדה של קפה פופולאר, בר 51 וצ'יקטי. במלון מונטיפיורי ייפתח קפה נואר, אשר יעבור דירה ממשכנו הנוכחי.

ומה עם המחירים? מנכ"ל ישרוטל: "כיום הם סבירים"

מחירי בתי המלון בישראל מעוררת הרבה תרעומת בציבור, חלקה הופנתה גם באופן ישיר לישרוטל. התבוננות בתהליך ההתרחבות והמיתוג של ישרוטל מגלה שהרשת לא מתכננת להקים גם בתי מלון זולים – אלא להפך, עוד בתי מלון אורבניים בתל אביב ועוד בתי מלון יוקרתיים.

לדברי רביב, המחירים בתקופה שאחרי סגרי הקורונה היו אמנם גבוהים – אבל זו הייתה תוצאה של ביקוש והיצע. בכל מקרה, כיום לדבריו המחירים סבירים ובשנת 2022 להערכתו הם יחזרו למחירים של 2019.

את הסיבות למחירים הגבוהים הוא תולה בעיקר בקושי לבנות בית מלון בישראל ("לוקח 10 שנים מרגע שמחליטים לבנות מלון עד הרגע שאפשר לשתות קפה בלובי"). סיבה אחרת, לדבריו, היא יוקר המחיה בישראל: "לא ייתכן שבמדינה עם יוקר מחיה גבוה יהיו בתי מלון זולים".

סיבה נוספת היא הקושי למצוא כוח אדם – שלדבריו גורם להעלאת שכר של 20% בענף.

לדבריו, אם המדינה רוצה שבתי המלון יהיו זולים יותר, היא חייבת לפשוט את תהליכי הביורוקרטיה וגם להוזיל עלויות עבור המלונאים.

ההמלצה של סמנכ"ל השיווק: עדיף להזמין דרך אתר ישרוטל

התחרות בתחום הזמנת חדרי מלון היא תחרות קשה – כשהצרכנים נוטים במקרים רבים להזמין חדר דרך אתרי השוואה כמו בוקינג.קום.

סמנכ"ל השיווק של ישרוטל, נחום קרה, ממליץ לצרכנים להזמין דווקא באתר ישרוטל: "הכי זול להזמין היום מלון דרך האתר שלנו, ולא דרך אתרים אחרים – גם כי אנחנו נותנים 10% וגם כי אפשר להצטרף למועדון הלקוחות שלנו "חוג השמש" ולקבל עוד הנחה. אמנם ההצטרפות עולה 250 ש"ח, אבל זה מתקזז בהזמנה. צריך לזכור שאנחנו מציגים מלא ואילו באתרי ההשוואות מציגים מחיר ללא מע"מ. מבחינת ביטולים, אנחנו פועלים לפי חוק הגנת הצרכן. לגבי מלונות בירושלים ובתל אביב, אנחנו מציעים מדיניות דמי ביטול זהה לשל בוקינג".

קרה לא חוסך בביקורת על ההשתלטות של אתרים כמו בוי=קינג.קום, הוטלס.קום ואחרים על הענף: "אם בוקינג ואקספדיה יתחזקו, זה כמו סרטן לענף. זה מייצר מנטליות של ביטולים ולאורך זמן זה יהרוס את הענף. אולי כרגע זה יותר משתלם לצרכן, אבל לטווח הארוך זה יהיה הפוך".

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות