כך תקבלו הנחות על הזמנה דרך BOOKING.COM

כך תקבלו הנחות על הזמנה דרך BOOKING.COM

מי לא רוצה הנחה על חופשה? אתר בוקינג מציע הצטרפות חינם למועדון הלקוחות GENIUS ומשיק דרגת חברות שלישית שמבטיחה עד 20% הנחה דרך BOOKING.COM

בוקינג
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הישראלים אוהבים מועדוני לקוחות, ולא פחות מזה הם אוהבים חופשות. למרות זאת, את מועדון הלקוחות של אתר הזמנת המלונות הכי פופולרי בעולם לא רבים מכירים. מדובר בתוכנית ההטבות GENIUS של אתר BOOKING.COM. בימים אלה מתרחב מועדון ההטבות GENIUS של בוקינג.קום, וזו הזדמנות טובה לבדוק מה הוא מציע.

מועדון GENIUS של BOOKING.COM – איך נרשמים ואילו הטבות מקבלים?

תוכנית Genius של אתר בוקינג היא למעשה תוכנית הטבות למי שבוחר להיות משתמש רשום. על מנת להצטרף אליה המשתמשים צריכים ליצור חשבון וכך לקבל סטטוס Genius קבוע.

ישנם כ-390,000 מקומות אירוח ברחבי העולם שמעניקים הטבות לחברי GENIUS. מדובר בהנחות, בארוחות חינם ובהטבות אחרות.

איך נרשמים למועדון GENIUS של בוקינג.קום?



Booking.com


ההרשמה למועדון GENIUS של BOOKING.COM היא חינם, ומה שנדרש מהלקוח הוא להזין את כתובת המייל והסיסמה שהוא בוחר. מאותו רגע, כל הזמנה שהוא מבצע דרך אתר בוקינג רשומה על שמו כחבר GENIUS. אם ברגע הראשון זה נראה קצת מוזר שאתר כמו בוקינג מציע חברות חינמית במועדון לקוחות שמבטיח הנחות והטבות, צריך להבין את הרציונל. הרעיון מאחורי מועדון הלקוחות GENIUS של BOOKING.COM הוא מן הסתם ליצור נאמנות בקרב הגולשים, כך שהם יעדיפו לחפש ולהזמין את בית המלון דרך האתר הזה ולא דרך אתרים מתחרים או דרך בתי המלון עצמם.

איך עובדת תוכנית ההטבות של ג'ניוס?

בימים אלה פתחה Booking.com את ההטבות במסגרת תכנית ה-Genius בפני כלל המשתמשים בארץ ובעולם והציגה שלב שלישי חדש בתכנית – רמה גבוהה משתלמת הרבה יותר שמאפשרת לקבל 20% הנחה על ההזמנה. תוכנית ההטבות מחולקת כעת ל-3 דרגות. ככל שחבר GENIUS מזמין יותר חופשות דרך בוקינג, כך הוא עולה בדרגה וזכאי ליותר הטבות.

  • GENIUS רמה 1: עד 10% הנחה במקומות הלינה שמשתתפים בתוכנית
  • GENIUS רמה 2: עד 15% הנחה במקומות הלינה שמשתתפים בתוכנית
  • GENIUS רמה 3: עד 20% הנחה במקומות הלינה שמשתתפים בתוכנית. כמובן, כדי להגיע לדרגה 3 במועדון GENIUS צריך להזמין הרבה מאוד חופשות דרך BOOKING.COM במהלך השנה (ראו בהמשך).

בנוסף לארוחות בוקר בחינם ושדרוגי חדר בחינם שמוענקים לאורחים ברמות 2 ו-3 של Genius, הרמה החדשה נותנת לחברים עדיפות בתהליכי שירות הלקוחות, עם נציגים שזמינים עבורם לסייע במקרים שבהם דברים לא מתנהלים כמתוכנן.

מה ההבדלים בין חברי מועדון GENIUS של BOOKING.COM?

רמה 1 רמה 2 רמה 3
איך מקבלים נרשמים למועדון באמצעות מייל וסיסמה מזמינים לינה דרך אתר בוקינג 5 פעמים תוך שנתיים מזמינים לינה דרך אתר בוקינג 15 פעמים תוך שנתיים
מה מקבלים 10% הנחה על המחיר לפני מסים במקומות לינה שכלולים בתוכנית GENIUS * 10% הנחה על המחיר לפני מסים במקומות לינה שכלולים בתוכנית GENIUS
* ארוחת בוקר חינם
*שדרוג חדר חינם
* 10% הנחה על המחיר לפני מסים במקומות לינה שכלולים בתוכנית GENIUS
* ארוחת בוקר חינם
*שדרוג חדר חינם
*שירות לקוחות מועדף

 

ההחלטה לקבוע דרגה שלישית של חברות במועדון מתבססת על סקר שערכו בבוקינג. לפי הסקר, המחיר הוא אחד מהשיקולים החשובים ביותר עבור 57% מהישראלים בבחירת חופשה. 14% מהתיירים הישראלים מעידים כי הנחות והחזרים הם גורמים מהותיים שאותם הם לוקחים בחשבון במהלך תכנון החופשה הבאה.


כאמור, ככל שחברי Genius מזמינים חופשות רבות יותר דרך בוקינג, כך עולה המעמד שלהם והם זכאים ליותר הטבות והנחות לחופשות הבאות. כך מפתחים ב-BOOKING תאבון אצל חברי המועדון להזמין גם את החופשה הבאה דרך האתר. כך למשל, אם חבר ג'ניוס הזמין דרך אתר בוקינג.קום מלון ברומא לחופשה הקרובה, והוא צפוי לטוס חודשיים אחר כך לניו יורק, הידיעה שהזמנת המלון דרך בוקינג תקנה לו שדרוג במעמד – תגרום לו להזמין כך את המלון הבא, וחוזר חלילה. כדי לדעת אם מקום הלינה משתתף בתוכנית ההטבות, יש לחפש את התווית Genius באתר.


Booking.com


פואנטה בטלגרם

תגובות: 0

נגישות