שחרות six senses נכנס לאחת הרשימות היוקרתיות של בתי המלון בעולם

אחד מ-100 המלונות החדשים הטובים בעולם נמצא ממש כאן בארץ

המלון הדרומי המיוחד – שלא נמצא באילת ולא שייך לרשתות בתי המלון הגדולות בארץ – הצליח להיכנס לרשימה היוקרתית של מגזין התיירות הנחשב

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אם אתם רוצים לבלות בבית מלון מומלץ בישראל – ולא סתם מומלץ מפה לאוזן, אלא כזה שנכנס לרשימת 100 המלונות החדשים הטובים בעולם, סעו לערבה. אי שם בדרום הארץ, 45 דקות צפונית לאילת וכחצי שעה משדה התעופה רמון, תמצאו את מלון Six Senses שחרות. בחודש אפריל 2022 פרסם מגזין התיירות הבין־לאומי Travel and Leisure את רשימת 100 בתי המלון החדשים הטובים ביותר שנפתחו בשנה החולפת על פני הגלובוס, ומלון Six Senses שחרות הצעיר נמצא גם הוא ברשימה המכובדת הזאת, לצד מלונות מיוחדים ב-35 מדינות, החל מהמלדיביים ועד ארה"ב.

המלון, שנפתח באוגוסט 2021, הוא מלון ייחודי מבחינת תפיסת העולם האקולוגית שלו. הוא ממוקם בערבה ממש בלב השממה, ודוגל בפגיעה מזערית בסביבה. אם אתם מעוניינים לבלות שם, שריינו לעצמכם לכל הפחות כ-3,200 ש"ח ללילה.

איך נבחר מלון Six Senses שחרות לרשימת 100 המלונות של מגזין Travel + Leisure?

מגזין Travel + Leisure מפרסם מדי שנה רשימה של 100 אתרי נופש שנבחרו לאחר ביקור מטעם נציגי המגזין. השנה הרשימה כללה 41 בתי מלון בצפון אמריקה, 34 בתי מלון באירופה, 9 בתי מלון בדרום אמריקה, מרכז אמריקה ובקריביים, 8 בתי מלון באפריקה ובמזרח התיכון ושני בתי מלון באוסטרליה. הקו המנחה של עורכי וכתבי המגזין הוא לאתר את בתי המלון המיוחדים ביותר – ולאו דווקא היוקרתיים או הממותגים ביותר.

 

הפרמטר העיקרי שעל פיו נבחרו בתי המלון השונים שזכו להיכנס לרשימה הוא החוויה – כך שלצד מלון Six Senses שחרות המיוחד אפשר למצוא מלון שהוקם בטירה בסן טרופה ומלון של רשת ריץ' קרלטון במלדיביים. לאורך השנה ביקר צוות המגזין במאות בתי מלון ואתרי נופש חדשים ומשופצים – ולבסוף צומצמה הרשימה ל-100 בתי המלון המומלצים ביותר.

להלן הטקסט שנכתב על המלון כהסבר להכללתו בדירוג היוקרתי:

"כדי להגיע לנווה המדבר הזה בדרום מדינת ישראל על המבקרים לצאת למסע, שכן המלון שוכן במרחב מדברי כמעט שומם לאורך דרך הבשמים. כאשר האורחים מגיעים, צוות המלון מקבל את פניהם עם תה קר ועוגיות תמרים מרעננות, מלווים בנופים עוצרי נשימה של דיונות חול זהובות והרי אֱדום הדרמטיים. במקום להתנשא מעל סביבתו המדברית, הבניינים הנמוכים והחצובים של המלון (העשויים מאבן גיר שנחפרה במקום) מוסווים כמעט לחלוטין בשטח".

שחרות sux senses

"60 וילות הבריכה והסוויטות מעוצבות בקרמיקה מתוצרת מקומית ושטיחי קיר מכסים את הטלוויזיה (אפשר להעלות אותם באמצעות שלט רחוק). כמו כל נכסי רשת Six Senses, ערך הקיימות עומד בחזית, והמאפיין הבולט ביותר הוא שמירה על שמיים כהים (באמצעות הקפדה על זיהום אור מינימלי) וכן גינה אורגנית מקומית שאת תוצרתה תמצאו בארבע מסעדות המלון. ב־Travel and Leisure אנחנו יודעים שבשנים האחרונות השתנה העולם באופן משמעותי והציג אתגרים חסרי תקדים לתעשיית התיירות, מה שהופך את הזכייה הזו ליוצאת דופן ומיוחדת עוד יותר".

מלון Six Senses שחרות – מה הוא מציע?

האמת היא שכניסתו של המלון לרשימה המכובדת לא צריכה מאוד להפתיע את מי שעקב אחרי תהליך הבנייה והפתיחה שלו, למעשה, עוד לפני שנפתח, הכריזה רשת CNN כי הוא אחד מ-20 המלונות שחובה יהיה לבקר בהם. המלון אמור היה להיפתח עוד לפני הקורונה, מה שהאריך את זמן הציפייה לפתיחתו ועורר הרבה סקרנות.

מלון שחרות six senses. צילום: עמית גירון

 

כאמור, העקרונות המנחים במלון הזה הם עקרונות של הפרעה מינימלית לסביבה, וזה בא לידי ביטוי בבנייה הנמוכה בצבעים המתמזגים עם צבעי המדבר.

מדובר במלון ללא ילדים מתחת לגיל 12.

בין הפעילויות שמוצעות לאורחי המלון: טיולי גמלים וסנפלינג במדבר. אלה מצטרפות לאטרקציה הטבעית שמציע הטבע בדמות שקיעה מדברים קסומה בכל ערב. מדובר במלון קטן, הכולל סך הכול 60 וילות וסוויטות (אשר כאמור בנויות בורה שטוחה ולא לגובה), המשקיפות אל הנוף המדברי הזהוב. הבנייה בוצעה על המצוק בצורה מדורגת שמאפשרת מרפסות פרטיות ובריכות מבודדות.

בכל חדר יש כמובן טלוויזיה וגלישה אלחוטית חופשית, וכן כמה צ'ופרים לאורחי המלון, כמו מזרון יוגה עם תיק, חלוק רחצה מכותנה אורגנית, מקלות הליכה וכובעים.

פואנטה בטלגרם


המלון מציע ספא ובו טיפולים מסורתיים, טיפולי Signature ותוכניות מותאמות אישית. הספא כולל 6 חדרי טיפולים וסוויטת ספא. בנוסף יש סאונות, חדרי אדים וחמאם הממוקמים באזורי ההלבשה של הגברים והנשים.

מתקנים נוספים: בריכה מקורה בגודל 18 מטר, בריכת שחייה חיצונית בגודל 25 מטר, חדר כושר מאובזר וסטודיו יוגה עם נוף למדבר.

התפריט בארוחות כולל מנות שהוכנו מחומרי גלם מקומיים, שנאספו מהגינות האורגניות של המתחם ומחלקות חקלאיות בקיבוצים הסמוכים. למלון אין תעודת כשרות, אך נמנעים בו מהגשת חזיר ורכיכות.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות