פרארי GTB 296 החלה להימכר בישראל - וזה הסכום שתשלמו תמורתה

זו הפרארי שעשתה עלייה לישראל – וזה הסכום שתשלמו תמורתה

פרארי GTB 296 מציעה מנוע רגיל משולב במנוע חשמלי ועיצוב מנקר עיניים שקיבל השראה מדגמי פרארי מהמאה הקודמת. המחיר מתקרב ל-3 מיליון ש"ח

פרארי GTB 296
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

7 ישראלים – זהו מספר הלקוחות שכבר הזמינו את הפרארי שנחתה בימים אלה על אדמת ארץ הקודש. מדובר בפרארי 296GTB, אשר מושקת לראשונה בישראל ע"י היבואנית סמלת. שוויה הצנוע של Ferrari GTB 296 עומד על יותר מ-2.9 מיליון ש"ח – כאשר המחיר הזה כולל תוספות ייחודיות, כמו צבע אדום מיוחד, מערכת שמע של JBL ועוד. הרכב הראשון, אשר נחשף באירוע השקה מיוחד שקיימה היבואנית ללקוחות המותג פרארי בישראל, הוא כאמור אחד מ-7 שהוזמנו עד כה.

ב"סמלת" מסכמים בשביעות רצון את שנת 2021. לדברי שי פלדמן, מנכ"ל סמלת, שנת 2021 הייתה שנת שיא בפעילות פרארי בישראל עם למעלה מ-34 הזמנות חדשות ושיא מקומי של 16 רישויים חדשים: "אנו רואים את הביקוש גובר. קהילת לקוחות פרארי ישראל גדלה משנה לשנה ואיתה צומח הביקוש לדגמים החדישים והמתקדמים ביותר שיש למותג היוקרה האיטלקי להציע"

פרארי 296GTB – מה מציע רכב היוקרה בדגם החדש?

בפרארי 296GTB מוצג לראשונה מנוע V6 חדש ומתקדם בשילוב עם מנוע חשמלי – מה שמביא להספק משולב אדיר של 830 כ"ס. תיבת ההילוכים כוללת 8 הילוכים, ובסיס הגלגלים קוצר ב-5 ס"מ לעומת דגמי 488 ו-F8. גם מרחק הבלימה קוצר ב- 10%.

בדגם הזה, המשימה שהוטלה על המעצבים של המותג האיטלקי הייתה לעצב ולתכנן מחדש את מכוניות הספורט ולייצר קונספט חדש לחלוטין שמייצג את החידושים הטכנולוגיים של החברה. האתגר היה לייצר מכונית קופה עם מנוע מרכזי בעיצוב חדש, כשההשראה היא דגמי עבר כמו J50 ו-250 LM משנות ה-60. ביחד עם התכנון האווירודינמי המתקדם של הרכב, נוצר מראה ייחודי ומרענן למכוניות הספורט החדשות של המותג.

פואנטה בטלגרם

החזית כוללת פתחי אוורור אלגנטיים לצורך קירור מערכות הרכב (מנוע בנזין, מערכת חשמלית, בלמים) ביחד עם פנסים צרים ופנסי DRL דקיקים דמויי תכשיט. קורות A של הרכב שחורות ונותנות מראה אחיד ביחד עם השמשה הקדמית והחלונות. מפצל האוויר התלוי הייחודי מקדימה, ה-Tea Tray, לקוח מעולם מכוניות המרוץ ומאפשר חלוקת אוויר טובה.

צדי הרכב מאופיינים בקוו אחיד שממשיך את צדי הפגוש הקדמי ומסתיים בפתחי האוורור האחוריים (אשר לקוחים מה- 250LM האגדית).

במרכז מכסה המנוע האחורי יש פתח ניקוז אוויר חם בצבע הרכב, מחווה לפרארי טסטרוסה ו-F355. מאחור, מבנה ה- Kamm Tail של הפגוש האחורי, מאופיין ביחידות התאורה הצרות ויציאת האגזוז המרכזית אשר יוצרים מראה מודרני ומורכב שלא נראה כמותו במכוניות הקופה של פרארי הרבה שנים. בין הפנסים חבוי גם ספוילר אחורי אקטיבי שמהווה חלק אינטגרלי מהפגוש.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות