בדיקת PCR מהירה? זה המחיר שתשלמו על בדיקות PCR עם תוצאה תוך שעות

בדיקת PCR מהירה? זה המחיר שתשלמו על בדיקות PCR עם תוצאה תוך שעות

לא חייבים לחכות הרבה זמן לתוצאות בדיקת קורונה. כל הפרטים על בדיקת PCR מהירה – איפה תוכלו לעשות וכמה תשלמו על בדיקות קורונה

מה רמת האמינות של בדיקת קורונה ביתית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

כולנו כבר יודעים לדקלם את ההבדלים בין בדיקת PCR ובדיקת אנטיגן וכולנו יודעים שבדיקת אנטיגן היא בדיקה מהירה ופחות מדויקת, עם תוצאות תוך רבע שעה, ואילו בדיקות PCR הן בדיקות איטיות יותר אבל מדויקות יותר. לכן, כשאנחנו רוצים תוצאה מהירה, אנחנו עושים בדיקת אנטיגן. אולם, עכשיו יש כבר גופים מציעים בדיקת PCR מהירה.

לא מדובר בבדיקה שנותנת תוצאות תוך רבע שעה, אבל בהחלט אפשר לקבל תשובה תוך כמה שעות בלבד. עבור מי שלא צריך תשובה דחופה, זה פתרון טוב.

נזכיר כי בדיקת PCR הינה הבדיקה המדויקת ביותר. היא מבוצעת באמצעות דגימת מטוש בחלל הפה והלוע והיא מהווה את האינדיקציה הטובה ביותר אם אדם נדבק, גם כאשר אין לו סימפטומים כלל.

בדיקת PCR מהירה – מי ומה?

עד לפני שנה בערך, היינו מחכים אפילו 3-4 ימים לתשובה על בדיקת PCR. כיום זמן ההמתנה התקצר.

מי שעושה בדיקת קורונה בפיקוד העורף או בקופת החולים מקבל תשובה תוך פחות מ-24 שעות. הבדיקה שם היא חינם – אבל יש לזכור שהיא לא מיועדת למי שטס לחו"ל. בדיקות קורונה לפני טיסה לחו"ל הן בדיקות פרטיות שכרוכות בתשלום.

כך למשל, מציעה סופר-פארם בדיקות PCR בכ-20 סניפים, והיא מתחייבת לתת תשובה עד 10 בבוקר למחרת היום (פחות מ-24 שעות).

כפי שפרסמנו כאן, גם זמן ההמתנה לתשובה על בדיקת PCR במד"א ואיכילוב well התקצר ל-10-16 שעות. היתרון של מד"א הוא הפריסה הארצית הרחבה, אולם, יש חברות שמציעות בדיקות קורונה יותר מהירות ויותר זולות.

אז עד כמה מהר מתקבלת תוצאה בבדיקה מהירה? מדובר בתשובה תוך 4-6 שעות.

הנה כמה דוגמאות לזמינות ולמחירים של בדיקות PCR מהירות:

בדיקת PCR מהירה בחברת Aid Genomics

אחת החברות שהודיעו לאחרונה על בדיקה מהירה היא חברת Aid Genomics. בין היתר, הבדיקה המהירה מאפשרת למי שחוזר מחו"ל, במיוחד ממדינות אדומות, לצאת מבידוד מהר יותר.

  • משך ההמתנה: שירות חדש של בדיקות קורונה PCR באישור משרד הבריאות, עם זמן קבלת תשובה של עד 6 שעות.
  • מחיר: כ-100 ש"ח.
  • איפה ומתי? בנקודת השירות של החברה בנתיב המהיר ליד נתב"ג (בסניף קפה ג'ו – שפירים) שפתוחה עד השעה 1:00 בלילה, וכן בהר חוצבים בירושלים, שפתוחה עד השעה 1:30.

בדיקה מהירה באיכילוב

  • משך ההמתנה: 5 שעות.
  • מחיר: כ-350 ש"ח.
  • איפה ומתי? בי"ח איכילוב, בניין סמי עופר. ימים א'-ה' בין השעות 09:00-13:00. הבדיקה בתאום תור בלבד באופן מקוון.

בדיקה פרטית באסותא

  • משך ההמתנה: עד 3 שעות במסלול המהיר.
  • מחיר: 550 ₪ בימי חול, 750 ₪ בסופי שבוע.
  • איפה ומתי? אסותא רמת החייל

בסופו של דבר, ההחלטה תתקבל בהתאם לזמינות הבדיקה, למידת הדחיפות ולתקציב שלכם, אבל בהחלט שווה לבדוק את האפשרויות לפני שאתם מקבלים החלטה היכן להיבדק וכמה לשלם.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

 
תגובות: 0

נגישות