תיק לבית ספר: אקספלור 2 ב-1 של מודן לבני נוער

תיק לבית ספר: אקספלור 2 ב-1 של מודן לבני נוער

בני נוער שמחפשים תיק לבית ספר, נתקלים במגוון תיקים ללא תאים וללא תמיכה לגב. דגם מיקה של אקספלור הוא דגם שונה. סקירת פואנטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

ככל שהילדים מתבגרים, כך הם מחפשים תיק לבית ספר שיהיה מאופיין במראה בוגר בהתאם. מצד שני, לעתים קרובות המגוון שמוצע לתלמידים בכיתות ז' ומעלה הוא של תיקים עם תא אחד, בלי תמיכה לגב ועם כתפיות דקיקות ולא נוחות.

לכן, שמחנו לראות את הדגמים החדשים של אקספלור במסגרת תיק 2 ב-1 – שמצליחים לשלב בין מראה בוגר לבין תיק שימושי ונוח גם אחרי בית ספר יסודי.

המותג אקספלור, המשווק ע"י מודן, מציע מגוון תיקים לכיתות שונות. השנה בחרנו בפואנטה לסקור את דגם מיקה. הנה הסקירה:

אקספלור דגם מיקה: תיק לבית ספר 2 ב-1

דגם מיקה של אקספלור שייך לקטגוריית תיק לבית ספר 2 ב-1 – מה שאומר שהוא יכול להפוך מתיק אחד לשני תיקים. החיבור בין התיקים מתבצע באמצעות רוכסן, וההפרדה פשוטה מאוד.

התיק הגדול, לפני ההפרדה, כולל תא גדול, תא בינוני ותא קטן לאוכל, וכן שני כיסים משני צדי התיק – שם אפשר לאחסן בקבוקים.

תיק לבית ספר: דגם מיקה של אקספלור
תיק לבית ספר: דגם מיקה של אקספלור – 2 ב-1. צילום: דפנה הראל כפיר

 

כאשר מפרידים את התיק לשני תיקים, מתקבל תיק קטן עם שני תאים – גדול וקטן, ועוד תיק עם תא אחד גדול, תא קטן ושני כיסים צדדיים לבקבוקים. ייאמר לזכות אקספלור שגם הכתפיות של התיק הקטן הם כתפיות רחבות ומרופדות.

היכולת להפריד בין התיקים היא מאוד שימושית ומאפשרת לקחת תיק קומפקטי יותר בימים קצרים, לחוגים ועוד.

תיק לבית ספר: גם בוגרים צריכים תמיכה לגב

כאמור, אחת הבעיות בתיק בית ספר לכיתות בוגרות היא שחלק מהיצרניות לא טורחות לייצר שום תמיכה לגב. התלמידים "משלמים" בבריאות שלהם כדי להסתובב עם תיק אופנתי, שהיצרניות חוסכות בייצור שלו ומשווקות בלי ריפוד מינימלי. בדגם מיקה של אקספלור זה לא כך, ולכן אהבנו את הילקוט. הגב מרופד ומספק תמיכה אורתופדית לתלמיד, וכך גם הכתפיות מרופדות ולא חותכות את הכתפיים.

צריך לזכור כי בני נוער הולכים לבית הספר למשל שעות ארוכות, חלקם סוחבים משקל כבד והולכים כברת דרך עד לבית הספר – תיק לא איכותי עלול לגרום להם נזק מצטבר – וכל זאת בשם האופנה…

ילקוט אקספלור – דגם מיקה: מה עוד יש ומה חסר?

הילקוט מאפשר להכניס את כל הציוד בלי בעיה, יש מספיק מקום לספרים, מחברות, קלמר, מים ועוד. מה שחסר הוא תא פנימי ייעודי למחשב נייד או לטאבלט. בעידן הזה, שבו תלמידים רבים עוברים ללמוד בספרים דיגיטליים וצריכים לשאת איתם טאבלט או לפטופ – תא פנימי הוא חיוני ומתבקש, ותמוה שבאקספלור לא חשבו על זה.

בד איכותי ורוכסנים טובים

אחת הדרישות מילקוט היא שיהיה מבד איכותי ועמיד, כך שלא ייקרע ולא יתבלה במהירות. מן הסתם, תלמידים זורקים את התיק (לא ממש בעדינות) על הרצפה בכיתה, באוטובוס ובתחנה, והשימוש היומיומי מחייב בחירה בבד טוב ותפירה טובה. הילקוט של אקספלור מיוצר מבד עבה וחזק שמתמודד עם האתגר בהצלחה. באזור הגב יש בד מנדף זיעה, וכך גם בכתפיות.

פואנטה בטלגרם

בדקנו גם את איכות הרוכסנים – מתוך הבנה שתיק לבית ספר הוא תיק שפותחים וסוגרים מספר רב של פעמים במשך היום כמעט כל השנה. כידוע, אין יותר מעצבן מרוכסן שנתלש באמצע הפתיחה או הסגירה. הרוכסנים בתיק הזה גדולים, נוחים לאחיזה ועמידים לשימוש רב.

בשורה התחתונה – תיק לבית ספר שעונה על רוב הדרישות

כפי שניתן להבין, יש לנו הרבה דרישות מתיקי בית ספר. אמנם, זה נראה שמדובר במוצר בסיסי שלא צריך להשקיע בו יותר מדי מחשבה, אבל ההפך הוא הנכון – מומלץ להשקיע מחשבה בבחירת תיק, משום שמדובר באחד הפריטים הכי יומיומיים ושימושיים של תלמידים בכל גיל וגיל.

דגם מיקה של אקספלור הוא יופי של ילקוט, למעט החיסרון שאין בו תא פנימי לטאבלט/מחשב. הוא גדול – אך לא גדול מדי, הוא מתחלק לשני תיקים, יש בו מספיק תאים, יש לו ידית אחיזה וכתפיות מרופדות, יש לו תמיכה אורתופדית לגב והוא מיוצר מבד חזק ועמיד.

אגב, אפשר למצוא את התיק הזה בדגמים אחרים בצבעים ובהדפסים אחרים.

מחיר תיק לבית ספר 2 ב-1 דגם מיקה

המחיר הרשמי הוא 200 ש"ח, אך אפשר למצוא גם ב-160 ש"ח.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות