רשת הספורט דקטלון פתחה את דקטלון חיפה - פואנטה

רשת הספורט דקטלון פתחה את דקטלון חיפה

דקטלון חיפה היא החנות השנייה מתוך 5 שצפויה הרשת לפתוח, נכון לעכשיו, בישראל

צוות העובדים בפתיחת דקטלון חיפה במתחם ביג קריות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי המתנה של יותר משנה, נפתח בישראל החנות שנייה של דקטלון, והפעם קהל היעד הוא תושבי חיפה והצפון. חנות דקטלון חיפה נפתחה בביג קריות, ובדומה לפתיחת דקטלון ראשון לציון באוגוסט 2017, גם הפעם עמדו הלקוחות מחוץ לחנות בהמתנה דרוכה לפתיחת הדלתות, ונכנסו עם שריקת הפתיחה למחיאות הכפיים של העובדים.


רשת הספורט הבינלאומית DECATHLON, שנוסדה בצרפת בשנת 1976 וכיום יש לה כבר חנויות ב-42 מדינות ברחבי העולם, משווקת בחנויותיה בישראל רק את המותגים הפרטיים שלה, כך שלא ניתן למצוא בה מוצרים של המותגים המוכרים כמו נייקי, אדידס וכו'. הרשת מייצרת פריטים ייעודיים לכל ענפי הספורט, החל מריצה, דרך שחייה וספורט ימי ועד אמנויות לחימה, אופניים, גלגיליות ועוד.

מחירי המוצרים נמוכים ביחס למוצרים של מותגי הספורט הגדולים. בעת פתיחת החנות הראשונה בסינמה סיטי בראשון לציון, בלטה העובדה שמחירי דקטלון בישראל דומים למחירי דקטלון באירופה ולעתים אפילו נמוכים מהם, אבל בדיקת פואנטה שבוצעה לאחרונה הראתה שנכון להיום, לפחות חלק מהמוצרים זולים יותר באירופה.

פרטים אפשר לקרוא בכתבה על השוואת מחירי דקטלון.

כפר סבא, באר שבע ותל אביב בדרך

דקטלון תל אביב
ראיון בתוכנית "ערב ערב" בכאן 11 על הכוונה לפתוח חנות דקטלון בתל אביב

כפי שפורסם בפואנטה, DECATHLON צפויה לפתוח עוד מספר חנויות בישראל.

כאמור, הגעתה של דקטלון לישראל נפתחה בקול ענות תרועה כשהקונים הסתערו ורוקנו את המדפים של דקטלון ראשון לציון באוגוסט 2017. לאחרונה התבשרו התל אביביים כי היא צפויה להקים חנות קונספט עירונית של דקטלון בתל אביב.

עוד לפני כן הוכרז על פתיחה צפויה של חנות דקטלון בכפר סבא, וממש לפני שבועיים היא הכריזה על כוונתה לפתוח חנות דקטלון בבאר שבע. החנות בבאר שבע תיפתח רק בשנת 2020, והיא תהיה ממוקמת במתחם ביג.

נכון להיום, תהיה זו החנות החמישית של רשת Decathlon בישראל, וייתכן שנשמע בקרוב על חנויות נוספות.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות