דקטלון תל אביב: הפתיחה. במה שונה החנות התל אביבית? - פואנטה

דקטלון תל אביב: הפתיחה. במה שונה החנות התל אביבית?

המיקום של דקטלון תל אביב הוא מיקום מרכזי במיוחד, והמגוון יותאם לענפי ספורט כמו ריצה, אופניים וספורט ימי. ומה עם המחירים? שימו לב להשוואה מול אירופה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי ציפייה של כמה חודשים ואחרי פתיחה מוצלחת של דקטלון ראשון לציון ודקטלון ביג קריות, מחר תיפתח חנות דקטלון תל אביב. החנות ממוקמת ממש בלב תל אביב, בפינת הרחובות אלנבי ורוטשילד.
שעת הפתיחה המיועדת היא 11:20, ולא נהיה מופתעים אם תור של סקרנים ישתרך עוד קודם לכן – וזאת לאור ניסיון העבר בעת פתיחת החנויות הקודמות של DEATHLON.
ברשת מציינים כי החנות תהיה שונה מהחנויות האחרות של דקטלון בראשון לציון ובצפון, וזאת משום שהמגוון בה מותאם יותר להרגלי הספורט העירוניים של התל אביביים.

דקטלון תל אביב – מותאם לתחביבי התל אביביים

בחנות ניתן יהיה למצוא מוצרים ייעודיים לסוגי ספורט שונים, כגון ריצה, רכיבה, שחייה, גלישה, ספורט ימי, יוגה, פילאטיס, טיולים, מחנאות ועוד.

שעות הפעילות של החנות בתל אביב הותאמו לאופי העיר התוסס והיא תהיה פתוחה ללקוחות משעה 10 בבוקר ועד 22:00 בלילה ובצאת שבת. דבר שיתאים מאוד לסגנון החיים התל אביבי.



בתוכנית: חנויות דקטלון כפר סבא, פתח תקווה ועוד

דקטלון תל אביב היא החנות השלישית של הרשת בישראל, וכפי שפורסם בפואנטה, DECATHLON מתכננת עוד כמה חנויות כאן.

למעשה, וממצב של חנות אחת אשר נפתחה באוגוסט 2017 בראשון לציון, היא צפויה להגיע למצב של 6 חנויות בישראל ב-2021. הבשורה האחרונה היא על פתיחתה הצפויה של חנות דקטלון פתח תקווה, בערך בעוד שנה וחצי, אבל עוד לפני כן, בשנת 2020 צפויה להיפתח חנות דקטלון כפר סבא, שתמוקם במתחם גזית. גם מטה החברה ומשרדי החברה יועברו לכפר סבא.

גם תושבי באר שבע והדרום לא נמצאים על הכוונת של הרשת. בשנת 2020 תפתח הרשת את דקטלון באר שבע במתחם BIG, ותהיה זו החנות החמישית של רשת Decathlon בישראל. פתיחת החנות היא חלק מההרחבה העתידית של ביג באר שבע והחנות תשתרע על שטח של כ-3,150 מ”ר.

בנוסף, פרסמנו כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה גם את הכוונה לפתוח את דקטלון פתח תקווה, כאשר המיקום הצפוי הוא במרכז המסחרי דן טאון שמעל פרויקט BSR.

מחירי דקטלון בישראל לרוב יקרים מהמחירים בחו"ל

דקטלון ידועה כרשת בינלאומית לציוד ספורט במחירים נמוכים במיוחד. כאשר היא פתחה את החנות הראשונה בראשון לציון, הישראלים לא האמינו למראה עיניהם משום שחלק מהמחירים היו אפילו נמוכים יותר מבאירופה. אלא שכנראה מישהו בדקטלון הבין שאפשר להרוויח על הישראלים יותר – ומאז הפתיחה לפני שנה וחצי, המחירים עלו.

כעת, המחירים בדקטלון ישראל גבוהים יותר מבאירופה.

נעלי ריצה לגברים, דגם RUN ACTIVE GRIP – בישראל 165 שקל, בבריטניה 120 שקל (65 פאונד)

 

 

 

 

מעיל סקי לגברים דגם SKI-P 500 – בישראל 306 שקל, בבריטניה 240 שקל (50 פאונד)

 

משקפת שחייה דגם SPIRIT – בישראל 70 שקל; בגרמניה 61 שקל (15 אירו); בבריטניה 48 שקל (10 פאונד)

 

 

אופניים מתקפלים, דגם TILT 120 אפור: בישראל 1,100 שקל; בגרמניה 940 שקל (230 אירו).

יש לציין כי גם בחו"ל אין אחידות, ומשקפת שעולה 10 פאונד באנגליה, עולה 15 אירו בגרמניה – מה שהופך את אנגליה לזולה יותר – אבל ישראל יקרה משתיהן.

לא רק בדקטלון אנחנו משלמים יותר

למרות שהישראלים לא אוהבים להרגיש פראיירים ושונאים להרגיש ש"דופקים אותם" – אין דרך אחרת להסתכל על זה, פשוט דופקים אותם. השבוע נפתחה בארץ גם החנות הראשונה של רשת אנתרופולוג'י (Anthropologie), אשר בחודשים החודשים מוצריה נמכרו בארץ רק אונליין דרך אתר טרמינל X. באופן לא מפתיע אך כן מקומם, המחירים שם גבוהים יותר מאשר בארה"ב. אנתרופולוג'י הוא אחד משלושת המותגים השייכים לקבוצת אורבן אאוטפיטרס בארץ, והזכיינית שלהם בישראל היא קבוצת פוקס.

נזכיר כי באופן קבוע, גם הפריטים בקטלוג איקאה יקרים יותר בישראל לעומת חו"ל, כפי שפורסם בפואנטה מספר פעמים. בנוסף, לפני מספר חודשים ביצענו כאן במדור האופנה בפואנטה השוואת מחירים גם ברשת בגדי הילדים Carters המיוצגת בארץ ע"י קבוצת H&O – וגם שם מצאנו פערי מחירים. קרטרס בישראל יקר יותר מאשר קרטרס בחו"ל.

בשורה התחתונה, התוצאה היא כי למרות שיש נוכחות למותגים בינלאומיים כמו דקטלון ו-Carters בארץ, לעתים קרובות לישראלים משתלם יותר לקנות את הפריטים שלהם בחו"ל או להזמין אותם מאתרים מחו"ל.

פואנטה



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות