רשת DECATHLON פותחת את דקטלון נתניה - חנות עם מתחמי אימון ומשחק - פואנטה

רשת DECATHLON פותחת את דקטלון נתניה – חנות עם מתחמי אימון ומשחק

אחרי שפתחה את דקטלון תל אביב בקונספט עירוני, פותחת הרשת את דקטלון נתניה בקונספט של התנסות במוצרים, משחקי ספורט ומתחמי תצוגה לענפים כמו קמפינג, גלשנים ועוד

חנות דקטלון נתניה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

שנתיים אחרי ההתנפלות על החנות הראשונה של דקטלון בראשון לציון, פותחת רשת הספורט הצרפתית את החנות הרביעית שלה בישראל – הפעם בנתניה. החנות החדשה של DECATHLON, שתיפתח ב-20 באוגוסט, מתאימה את עצמה לאתגרי עולם הדיגיטל של היום – ואינה מסתפקת בתצוגה של המוצרים, אלא מספקת אפשרות של התנסות, בציוד, אימון ומשחק. כך, ללקוחות יש סיבה טובה לצאת מהבית ולהגיע לחנות עצמה, ולא לשבת על הספה בסלון ולהזמין באינטרנט. זו גם ההזדמנות להזכיר כי לאחרונה החלה דקטלון ישראל לאפשר הזמנה אונליין דרך האתר שלה, מה שבעבר לא היה אפשרי.


בדקטלון ישראל אומרים כי עיצוב חנות דקטלון נתניה מתבסס על תפיסה חדשנית של חוויית לקוח: "מסע מעגלי שמשלב התנסות, רכישה וחשיפה לענפי ספורט רבים". החנות, המשתרעת על פני שטח של כ-3,200 מ"ר, בנויה כך שהלקוחות נעים בין המחלקות השונות של מגוון ענפי הספורט, נחשפים לתצוגות של עולמות כושר שונים ומתנסים בציוד, באימון ובמשחק. בדקטלון מאמינים שהקונספט הזה לא רק ימשוך לקוחות, אלא אף יגרום להם לשהות בחנות זמן ממושך ובעצם יהפוך את כל החוויה מסתם קניה לבילוי ספורטיבי לכל המשפחה.

בין היתר, יהיו בדקטלון נתניה אזורי התנסות בציוד ואביזרים כמו כדורגל, כדורסל, פינג פונג, טיפוס, פיתוח גוף, סקייטבורד ורולרבליידס. עבור חובבי הטיולים, נבנו בחנות מתחמי שואו רום ותצוגות של ציוד קמפינג, אוהלים, גלשנים, קיאקים ועוד.

גיוס עובדים לדקטלון נתניה

דקטלון, שנוהגת להעסיק עובדים עם חיבור לספורט, מגייסת כעת עובדים למחלקות השונות. ניתן לפנות בלינק הבא: http://recruitment.decathlon.co.il/.

דקטלון תל אביב, דקטלון נתניה… מה הלאה?

בחודש מרץ 2019 נפתחה חנות דקטלון תל אביב במיקום אסטרטגי בעיר, בפינת הרחובות רוטשילד ואלנבי – והביאה עמה קונספט עירוני שמתאים לסביבה, תוך דגש על אופניים וספורט ימי. פתיחת החנות הגיעה אחרי הצלחה שהפתיעה את הרשת בעת פתיחת דקטלון ראשון לציון ופתיחת חנות נוספת של דקטלון ביג קריות, שמיועדת לתושבי חיפה, הקריות והצפון.

יצוין כי דקטלון בנתניה תהיה פתוחה גם במוצאי שבת. דקטלון תל אביב פתוחה גם היא במוצאי שבת, דקטלון ראשון לציון אינה פתוחה כלל בשבת ואילו דקטלון חיפה (ביג קריות) פתוחה כל השבת.

חנויות נוספות שצפויות להיפתח הן דקטלון כפר סבא, דקטלון באר שבע ודקטלון פתח תקווה.

פואנטה



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות