התפתחות תחנות ועמדות טעינה במרכזי הקניות

התפתחות תחנות ועמדות הטעינה במרכזי הקניות

מה יותר נוח מלטעון את הרכב בזמן שאנחנו בשופינג? הקמת עמדות טעינה במרכזי קניות הולכת ונעשית פופולרית, ויש לזה כמה סיבות

אגרת רישוי לרכב חשמלי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

עם כל יום שעובר, מספר המכוניות החשמליות שעולות על כבישי ישראל עולה. כתוצאה מכך עולה גם הצורך בעמדות טעינה נוחות ונגישות. מרכזי קניות מהווים מיקום מושלם לעמדות כאלה, לאור המבקרים הרבים וזמני השהייה הארוכים של הלקוחות. בשורות הבאות נרחיב לגבי ההיבטים הקשורים בעמדות טעינה למכוניות חשמליות במרכזי הקניות.

עליית הפופולריות של הרכבים החשמליים

רכבים בעלי הנעה חשמלית עושים מהפכה של ממש בעולם התחבורה. מכוניות אלה מציעות תחליף ירוק וקל לתחזוקה על ההנעה המסורתית על בסיס דלק. עם עליית הפופולריות של מכוניות אלה, עולה כאמור גם הצורך לספק עמדות טעינה לרכבים חשמליים במיקומים נגישים. כדי לתמוך בצורך המתגבר הזה, תחנות הטענה חייבות להתווסף לאזורים שבהם ישנה תנועה רבה של אנשים, כמו מרכזי קניות.

מהם היתרונות של תחנות טעינה במרכזי קניות?

אחד היתרונות הבולטים של הקמת עמדות טעינה במרכזי קניות הוא שהמיקום מאפשר לבעל הרכב לנצל את הזמן שבו הרכב נטען לסידורים שהוא בכל מקרה צריך לעשות. בין אם מדובר בגיחה ספונטנית ובין אם בנסיעה מתוכננת למרכז הקניות, מדובר בזמן שהרכב עומד ונטען – במקום ללכת במועד אחר לתחנה לשם הטענה בלבד.

מבחינת מרכז הקניות, יש כאן יתרון עצום, משום שהטענת הרכב אורכת זמן לא קצר והיא מעודדת את הצרכנים לבלות פרקי זמן ארוכים יותר במקום.

פיתוח של עמדות טעינה במרכזי קניות

פיתוח נכון של עמדות במרכזים דורש תכנון אסטרטגי של מיקום. חשוב למקם את התחנות במקום קל לזיהוי, כדי לאפשר לנהגים גישה נוחה ומהירה. לרוב, ניתן למצוא את העמדות הללו באזורי החנייה או ליד הכניסה למתחם, דבר אשר מבטיח נראות ונגישות.

אין ספק כי ככל שהביקוש יגבר, נראה יותר ויותר תחנות להטענה במרכזי הקניות. ניתן להניח כי נראה תחנות משוכללות יותר ויותר, לרבות כאלה אשר מאפשרות לנהגים להתחבר באמצעות הנייד כדי לראות את התקדמות ההטענה בעודם הם מבלים במרכז.

התפתחות נוספת שנראה היא חוויית המשתמש משודרגת במפגש עם העמדות. ייתכן שהדבר יבוא לידי ביטוי באפשרויות תשלום מתקדמות, הגדרות טעינה מותאמות אישית ואפילו אפשרויות לצבירת נקודות וקבלת הטבות על ההטענה. השיפורים הללו יעודדו יותר אנשים לבחור להגיע דווקא למרכז הקניות לצורך הטענה של הרכב.

הקמת עמדות טעינה במרכזי קניות

מרכזי קניות יכולים לפנות לחברה המתמחה בהקמה של עמדות טעינה במרכזי עסקים ושטחי מסחר. חברה מקצועית המתמחה בהקמה של עמדות במתחמים מסוג זה, מציעות שירותים של ניהול העמדות ותחזוקן, בנוסף להקמת התשתית עבור הצבתן.

היתרון עבור מרכזי קניות הבוחרים להיעזר בחברה מסוג זה, הוא שכל תהליך ההתקנה והניהול מתבצע עבורם בידי ספק מקצועי. במקרים אלה, חברה שבבעלותה תחנות טעינה תשכור את החלק הזה במתחם ותעודד בעלים של רכבים חשמליים להגיע ולשהות במרכז הקניות.

לסיכום, העתיד של הטעינה במרכזי הקניות נראה בהחלט מבטיח, לאור כל השכלולים הצפויים לנו בעתיד. יכולות הטענה מוגברות, חווית משתמש משופרת ואינטגרציה עם אנרגיה מתחדשת, הן רק חלק ממה שהעתיד צופן לבעלי הרכבים החשמליים. מרכזי הקניות יכולים לעמוד בקדמת הבמה כאשר מדובר בעידוד רוכשי מכוניות לבחור ברכבים חשמליים. עבור הצרכנים כמובן מדובר ביתרון, שכן תהיה להם גישה נוחה ומהירה לטעינה של האוטו גם בעת הפנאי.

1
נגישות