מחפשים רכב חשמלי עירוני זול? אולי PONY ייתן לכם מענה

מחפשים רכב חשמלי עירוני זול? אולי PONY ייתן לכם מענה

היתרון הכי גדול של PONY הוא המחיר האטרקטיבי: פחות מ-70,000 ש"ח. אז למי מתאים הרכב העירוני החשמלי הסיני? היכנסו לפרטים

רכב עירוני חשמלי פוני
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עבור מי שמחפש רכב עירוני חשמלי, מותג חדש מגיע לארץ עם תג מחיר אטרקטיבי: PONY. קהל היעד הוא בעיקר צעירים, סטודנטים ורווקים, מכיוון שפוני הוא רכב קטן שמיועד לשני נוסעים בלבד – נהג + נוסע. מדובר ברכב לשימוש עירוני בלבד, והרישיון שניתן לו הוא L7e. טווח הנסיעה של PONY הוא 170 ק"מ בין טעינות, והמהירות המירבית עד 100 ק"מ (ממילא לא צריך יותר בתוך העיר). מחירו פחות מ-70,000 ש"ח (לפחות זה מחיר ההיכרות, ראו בהמשך).

הרכב, מבית תאגיד הרכב הסיני הענק BAW, מתחרה בעיקר בליפמוטור שפונה לאותו קהל בערך, אלא שכאמור, בניגוד לליפמוטור, הנהיגה פוני מוגבלת לתוך העיר בלבד. בקטגוריה של החשמליות הקטנות אפשר למצוא גם את פיאט 500e, אבל היא הרבה יותר יקרה.

מה מציע הרכב החשמלי העירוני PONY (פוני)

  • יחידת ההנעה של הרכב החשמלי PONY מורכבת ממנוע חשמלי AC בהספק מרבי של 20 קוו"ט, המביא אותה למהירות מרבית של 100 קמ"ש. זה אומר שלא תוכלו לשעוט קדימה עם הרכב הזה, אבל תוכלו לקבל מהירות נאה.
  • הספק סוללת הליתיום של PONY הוא 13.7 קווט"ש.
  • משך הטעינה מסוללה ריקה למלאה 6-8 שעות , משקע ביתי סטנדרטי 220V.
  • מידות קטנות: אורכו של הרכב הינו 315 ס"מ בלבד, רוחבו 150 ס"מ.
  • תא מטען גדול יחסית של כ-750 ליטר.

הכי טוב לעקוב אחרינו בטלגרם ולא לפספס כלום. לחצו כאן >


מערכת מולטמדיה מתקדמת יחסית למחיר

בדרך כלל, מערכת המולטימדיה במכוניות חשמליות היא מערכת מתקדמת ומשוכללת – בהתאם למחיר הרכב. ב-PONY בחרו להתקין מערכת מולטימדיה מתקדמת למרות המחיר הנמוך, ככל הנראה כדי לפנות לקהל היעד של צעירים שמחפשים רכב חשמלי עירוני. מערכת המולטימדיה כוללת מסך מגע חכם בגודל של 10.25 אינץ' עם חיבור בלוטות' וחיבור USB לטלפון, לצד לוח מחוונים צבעוני בגודל 10.5 אינץ'.

אבזור בטיחותי

מערכות הבטיחות של הרכב העירוני החשמלי פוני כוללות בקרת שיוט, מערכת ABS , מערכת EBD לחלוקת עומסי בלימה. כרית אוויר בצד הנהג, מצלמה 360° המאפשרת תמונה פנורמית וחיישני נסיעה לאחור.

פרטים נוספים

  • נדרש רישיון נהיגה בדרגה B, מעבר מבחן רישוי שנתי (טסט) וביטוח חובה.
  •  אגרת רישוי עומדת על כ-45 ₪ בלבד.
  • אחריות יבואן מלאה למשך 24 חודשים. המוסך המרכזי ממוקם באזור התעשייה בחולון.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות