מחיר ג'ילי Geometry C מ-145,000 ש"ח. מה מציע הקרוסאובר החשמלי?

מחיר ג'ילי Geometry C מתחיל בכ-145,000 ש"ח. מה מציע הקרוסאובר החשמלי?

ג'ילי ג'יאומטרי C החדש הוא קרוסאובר חשמלי עם טווח נסיעה גדול יותר, אבזור בטיחותי רחב יותר ועוד. מה ההבדל בין הגרסאות?

ג'ילי ג'יאומטרי C
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי שזכתה בתואר המכונית החשמלית הנמכרת של שנת 2022, עם 11,000 מכוניות על כבישי ישראל, הרבה עיניים נשואות להשקת הדגם החדש של ג'ילי. ואכן, הקרוסאובר החשמלי GEELY Geometry C מציע טווח נסיעה גדול יותר, מולטימדיה משודרגת עם ממשק בעברית, אפליקציה שמספקת מידע וגם מערכות בטיחות מתקדמות. ומה לגבי מחיר ג'ילי ג'יאומטרי C? מאחר שאפשר לבחור בין 4 גרסאות, המחיר משתנה בהתאם לדגם. קיימות שתי גרסאות סוללה, ובכל אחת מהן שתי רמות גימור: PURE ו-PRO. הדגם הזול ביותר מתחיל בכ-145,000 ש"ח, הדגם היקר ביותר מתחיל בכ-166,000 ש"ח.

עיקר השינויים בג'ילי ג'יאומטרי C לעומת הדגם הקודם

טווח נסיעה גדול יותר בין טעינות

הקרוסאובר החשמלי של GEELY מאפשר נסיעה של 485 ק"מ בדגמי הסוללה בגודל 70 קוט"ש (לעומת טווח של 460 ק"מ בדגם היוצא), וטווח מירבי של 359 ק"מ בדגמי הסוללה בגודל 53 קוט"ש (לעומת טווח של 350 ק"מ בדגם היוצא).

מולטימדיה משודרגת

מסך המגע הגדול, שגודלו 12.4 אינץ', מאפשר שליטה בעברית ובאנגלית, כולל WAZE מובנה בעברית.

מערכות בטיחות נוספות

הדגם החדש כולל 4 מערכות בטיחות אקטיביות בנוסף למערכות הבטיחות בדגם היוצא. מערכת RCW ו-RCTA המתריעות על פגיעה מאחור ותנועה חוצה מאחור, מערכת DOW המתריעה על עצמים חולפים בפתיחת הדלתות ואפשרות ניתוק כרית אוויר נוסע.

בנוסף, מציע הדגם בקרת שיוט אדפטיבית, עצור-סע, AEB (בלימת חירום אוטונומית); תצוגה פנורמית של 360°; התראת התנגשות קדמית, מערכת שמירת נתיב, זיהוי שטח מת ומערכת למניעת שכחת ילדים.

אפליקציית My Geely

הושקה אפליקציית My Geely App שמספקת מידע שימושי, כמו מצב הסוללה או מיקום עמדת הטעינה הקרובה. באמצעות האפליקציה אפשר גם לקבוע תור לטיפול ברכב ויש גם גישה למסמכים שבדרך כלל נשמרים בתא הכפפות.

עיצוב והנדסת אנוש

בורר ההילוכים מאפשר העברת הילוכים בתנועת אצבע פשוטה, מה שמקל על פניות פרסה או חניה. גם הקונסולה המרכזית עודכנה ומגיעה עם שטח אחסון מרווח וטעינה אלחוטית של 15W לטלפונים ניידים.

ג'ילי ג'יאומטרי C: ההבדל בין רמות הגימור PURE ו-PRO

כאמור, הדגם החדש, שישווק החל מהחודש, יוצע ב-2 רמות גימור לכל גרסת סוללה: PRO ו-PURE. בשניהם התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 7 שניות והמהירות המירבית היא 150 קמ"ש.

רמת הגימור PURE, אשר בדגם היוצא הוצעה בגרסת הסוללה הקטנה בלבד, מתווספת גם בגרסת הסוללה הגדולה יותר.

> אתם בטלגרם? גם אנחנו 🙂 והכי נוח לעקוב אחרינו שם. לחצו להצטרפות >

האבזור כולל את כל מערכות הבטיחות המתקדמות בדומה לרמת הגימור PRO, חישוקי סגסוגת (17" בדגם 360, 18" בדגם 480), כניסה והנעה ללא מפתח, גג פנורמי IMAX, כוונון מושבים חשמלי (בגרסת סוללה 480 בלבד), מצלמות 360 מעלות, חיישן גשם, תאורת אווירה במגוון צבעים, מסך מולטימדיה 12.3" ומשטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד.

רמת הגימור PRO כוללת בנוסף גם חיישני חניה קדמיים, חימום ואוורור מושבים קדמיים, מערכת טיהור AQS ויונים שליליים, חלונות אחוריים כהים, מערכת שיקוף נתוני נהיגה על שמשת הנהג HUD, מערכת שמע BOSE עם 8 רמקולים וסאבוופר מובנה.

מחיר ג'ילי ג'יאומטרי C

Geely Geometry C נמכרת ב-5 צבעים חיצוניים: לבן, כחול, כסוף, שחור וכסוף-לילך.

מחיר Geely Geometry C בגרסאות השונות

סוללה 360 סוללה 480
PURE כ-145,000 ש"ח כ-158,000 ש"ח
PRO כ-153,000 ש"ח כ-166,000 ש"ח

רקע על קבוצת GEELY Holdings

קבוצת GEELY Holdings הינה תאגיד רב-לאומי אשר נוסד בסין לפני כ-37 שנה. הקבוצה מנהלת פורטפוליו מותגים בינלאומי רחב, הכולל בין היתר את: וולוו, לינק אנד קו, פולסטאר, לוטוס, זיקר, פרוטון, אסטון מרטין ועוד. בחברה מועסקים 120 אלף עובדים ויש לה למעלה מ-30 מפעלים ברחבי העולם ו-5 מרכזי מו"פ בסין, שוודיה, אנגליה וגרמניה. כמו כן מחזיקה ג'ילי במרכזי עיצוב בשנחאי, גטנבורג, מילאנו, קליפורניה וקובנטרי.

> אוהבים כתבות כאלה? יש עוד בקבוצת הוואטס אפ השקטה שלנו 🙂 לחצו להצטרפות >

קבוצת ג'ילי הינה קבוצת הרכב הסינית היחידה הממוקמת ברשימת 10 קבוצות הרכב בעלות ערך המותג הגבוה ביותר, עפ"י Brand Finance הבריטית.

בשנת 2022 דורגה ג'ילי, זו השנה ה-11 ברציפות, במקום ה-229 ברשימת Fortune Global 500, לאחר שהציגה הכנסות של כ-55.86 מיליארד דולר. מאז כניסתה הראשונה לרשימת פורצ'ן 500 טיפסה הקבוצה במעלה הרשימה ביותר מ-200 מקומות.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות