1.350 מיליון ש"ח והוא שלכם: BMW XM - פלאג אין היברידי לחובבי ה-SUV

1.350 מיליון ש"ח והוא שלכם: ב.מ.וו XM – פלאג אין היברידי לחובבי ה-SUV

רק בישראל: מחיר ב.מ.וו XM עולה כמו דירה. אז מה מקבלים חובבי רכבי הפנאי בפלאג אין ההיברידי היוקרתי של BMW?

במוו XM
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הוא גדול, הוא פלאג-אין היברידי, הוא משוכלל, הוא יוקרתי, ועכשיו הוא כאן במחיר של דירה קטנה בדרום: ב.מ.וו XM – רכב ספורט פנאי של BMW, פלאג-אין היברידי עם תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-4 שניות ומהירות מירבית של 259 קמ"ש. הרכב מציע כמובן את כל השכלולים המצופים במחיר כזה, ומראה בומבסטי שלא משאיר אף אחד על הכביש אדיש. הוא מגיע רק בגרסה אחת – גרסת אולטימייט. בארה"ב, אגב, תוכלו לשלם עליו הרבה הרבה פחות – כ-160,000 דולר (שהם כ-586,000 ש"ח).

לרכב יחידת הנעה כפולה המשלבת בין מנוע V8 בנזין כפול-מגדשים בנפח 4.4 ליטר המוכר של היצרנית (489 כ"ס) עם מנוע חשמלי (197 כ"ס). באמצעות כבל הטעינה המסופק עם הרכב, ההספק הוא 2.3 קוו"ט וזמן הטעינה מ-0% ל-100% הוא 14 שעות. בעמדת טעינה הספק הטעינה המירבי הוא 7.4 קוו"ט וזמן הטעינה מ-0% ל-100% הוא 4.25 שעות. סוללת 30.4 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה נקי מזיהום של 83 ק"מ.

BMW XM - מראה מבפנים של ב.מ.וו XMM
BMW XM – מראה מבפנים של ב.מ.וו XMM. צילום: היצרנית

במחיר המטורף הזה, הנהג מקבל כמעט כל מה שהוא יכול על הדעת מבחינת שכלולים, אבזור ובטיחות. מבחינת אבזור חכם, יש כאן כמובן מסך מגע גדול ומשוכלל. מדובר בלוח פיקוד המשלב מסך מגע מרכזי בגודל "14.9 ובו לוח שעונים עם תצוגה צבעונית בגודל "12.3. יש כאן שליטה קולית (באנגלית באמצעות השימוש במילים "היי ב.מ.וו), מערכת ניווט עצמאית, חיבור לאפל car ולאנדרואיד, יציאת USB-C וטעינה אלחוטית לסלוללרי. בנוסף, יש פתיחה ונעילת דלתות ללא מפתח וללא מגע יד.

בלה
>> אתם בטלגרם? גם אנחנו 🙂 והכי נוח לעקוב אחרינו שם. לחצו להצטרפות >

הרכב מציע סיוע אקטיבי בנהיגה ובחניה באמצעות חיישני חניה הקפיים, מצלמת נסיעה לאחור עם סימון מכשולים וקו פניה
בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור עד למהירות 5 קמ""ש. בנסף, יש לו assistant Reversing – חניה אוטומטית בלחיצת כפתור במקביל ובניצב.

תכונה נוספת היא זיכרון אוטומטי בלחיצת כפתור של תוואי מסלול הנסיעה עד 50 מטר וסיוע בנסיעה לאחור החוזרת על אותו התוואי.

אבזור בטיחותי ב-BMW XM

לרכב מערך מצלמות היקפיות הכולל מבט עילי ו- View D3 עם 8 זוויות צילום.

האבזור הבטיחותי כולל (רק) 6 כריות אוויר, באופן מפתיע, וכן:

  • התרעה בפני סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי
  • התרעה בפני רכב בשטח מת עם תיקון אקטיבי
  • התרעה וסיוע בבלימה בפני פגיעה בהולכי רגל ורוכבי אופניים במהירויות עירוניות
  • התרעה וסיוע בבלימה בפני פגיעה בכלי רכב במהירויות עירוניות ובינעירוניות
  • התרעה בפני תעבורה צולבת בנסיעה לאחור
  • התרעה למניעת פגיעה מאחור
  • מערכת בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת שמירת מרחק, עצירה מלאה וזינוק מעמידה עד 210 קמ"ש
  • מערכת בקרת היגוי ושמירה על הרכב במרכז הנתיב
  • התרעה בפני התנגשות צידית הכוללת התערבות אוטונומית בהיגוי הרכב
  • מערכת סיוע לנהג בתמרוני חירום
  • מערכת התרעה בפני עייפות הנהג

>> אל תישארו בחוץ 🙂 הצטרפו לקבוצת הוואטס אפ השקטה שלנו וקבלו גם עדכונים וגם צ'ופרים. לחצו להצטרפות >

מבחינת משקל עצמי, מדובר ברכב כבד – הכי כבד שהמותג מציע: המשקל העצמי הוא כמעט 2.8 טון.

רמת הגימור היא כאמור ULTIMATE, והיא כוללת, בין היתR, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים, מחזיקי כוסות עם חימום וקירור, סגירת דלתות בוואקום, דלת תא מטען חשמלית, חישוקי "23 וריפודי עור.

> תהיו חברים, עקבו אחרינו באינסטגרם. לחצו כאן >

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות