דור 5 בסלקום - איפה וכמה עולה חבילת 5G? פואנטה עם המחירים

דור 5 בסלקום – איפה וכמה עולה חבילת 5G?

דור 5 בסלקום זמין בשלב זה בחלק מאזורי הארץ. החברה השיקה חבילות סלולר 5G ייעודיות. ומה עם לקוחות גולן טלקום? פואנטה עם הפרטים

דור 5 בסלקום
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

גלישה בדור 5 בסלקום זמינה החל מהיום באזורים רבים בארץ. זאת, לאחר שסלקום קיבלה ממשרד התקשורת רישיון להפעלת שירותי דור 5. בסלקום מבטיחים שבקרוב הפריסה תהיה ארצית. המשמעות היא שלקוחות סלקום שיש להם סמארטפונים תומכים ב-5G יכולים להצטרף לחבילות גלישה יעודיות של סלקום ולגלוש בדור 5. בניגוד לפלאפון ולפרטנר, סלקום לא מאפשרת ללקוחות לגלוש בדור 5 אם הם לא מצטרפים לחבילה ייעודית – שהיא יקרה יותר מחבילות אחרות של החברה.

איפה יש גלישת דור 5 בסלקום?

בין הישובים בהם יהיו אזורי כיסוי של רשת דור 5 בימים הקרובים, ניתן למנות את: אור יהודה, אזור, אשדוד, באר טוביה, באר שבע, בני ברק, בני שמעון, בת ים, גבעתיים, מ.א. גזר, גן רוה, דרום השרון, הרצליה, מ.א זבולון, חבל יבנה, חבל מודיעין, חדרה, חולון, חוף השרון, חיפה, טירת הכרמל, מ.א. יואב, יקנעם עילית, ירושלים, כפר סבא, לב השרון, לוד, לכיש, משגב, נשר, נתניה, עומר, עמק חפר, עמק לוד, עפולה, פתח תקוה, ראש העין, ראשון לציון, רחובות, רמלה, רמת גן, רמת השרון, רעננה, שער הנגב, שפיר, שפרעם, תל אביב-יפו.




בסלקום אומרים כי ככל שיחלוף זמן והפריסה תימשך, יתרחבו אזורי הכיסוי, יתווספו יישובים נוספים והקליטה ביישובים הקיימים תשתפר.

כמה עולה חבילת דור 5 בסלקום?

כאמור, בניגוד למתחרותיה (פלאפון ופרטנר) ובדומה לחברת הוט, גם סלקום מנצלת את הביקוש לגלישה בדור 5 כדי להפנות לקוחות לחבילות שהן יותר יקרות מחבילות אחרות שלה:

  • חבילת סלולר עם  גלישה בנפח של 500 גיגה, 5000 דקות שיחה והודעות ו-500 דקות שיחה לחו"ל – כ-50 ש"ח בחודש.
  • חבילת סלולר עם גלישה בנפח של 500 גיגה, 5000 דקות שיחה והודעות, 500 דקות שיחה לחו"ל + שירות סלקום TV במובייל – כ-60 ש"ח בחודש.

בקרוב – דור 5 גם ללקוחות גולן טלקום

כפי שפורסם בהרחבה כאן באתר פואנטה, סלקום רכשה את גולן טלקום לפני מספר חודשים. אמנם, המיתוג שונה ולקוחות גולן טלקום מקבלים שירות ממוקדי גולן טלקום, אך בפועל הרשת היא אותה רשת.

>> רוצים להישאר מעודכנים? פתחנו עבורכם קבוצה מיוחדת > 

מסלקום ומגולן טלקום נמסר כי בקרוב יושקו חבילות דור 5 בגולן טלקום.

חובה – סמארטפון תומך ב-5G

נכון לעכשיו, עבור רוב הצרכנים בישראל כל המידע הזה לא רלבנטי, משום שמכשיר הסלולר שברשותם אינו תומך בדור 5. יש מספר מאוד מצומצם של סמארטפונים שתומכים כעת ב-5G בישראל. למעשה, אפילו המכשירים החדשים והיקרים של סמסונג, גלקסי S20 אולטרה וגלקסי נוט 20, שעולים כ-4,000 שקל – לא תומכים בדור 5. לכן, ההמלצה שלנו היא לפני שאתם קונים סמארטפון חדש, לוודא אם הוא תומך בדור 5.

ממש השבוע סמסונג ישראל הכריזה כי היא מתחילה למכור בארץ את סמסונג גלקסי S20 FE. לכאורה, מדובר במכשיר דור 5. בפועל – עדיין לא. היכנסו לכתבה המלאה על סמסונג גלקסי S20 FE וקראו את הפרטים.

אייפון 12 שיגיע לארץ בקרוב הוא סמארטפון דור 5, אבל לא חייבים לקנות מכשיר כל כך יקר. נוקיה השיקה לאחרונה את דגם נוקיה 8.3, שיאומי השיקה את POCO F2 PRO ואפילו המותג רילמי הסיני (REALME), שמשווק סמארטפונים זולים, מציע מכשירי דור 5.

 

שתפו את הכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות