פנה אליכם נציג של בזק בינלאומי? אתם עלולים ליפול בפח. כך זה עובד

פנה אליכם נציג של בזק בינלאומי? אולי נפלתם בפח. כך זה עובד

נציגת בזק בינלאומי יצרה בעצמה קשר עם לקוחה, שיקרה לה והעבירה אותה לחבילה אחרת. בזק בינלאומי: "אנחנו מתנצלים"

בזק בינלאומי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

תשמעו סיפור מעצבן, שלא לומר מרתיח. לפני מספר ימים התקשרה נציגת בזק בינלאומי ל-א', אישה בת 78 שהיא לקוחת בזק ואקספון במסגרת חבילת אינטרנט משולבת. אותה לקוחה סבלה מגלישה איטית ומניתוקים באינטרנט, ולכן פנתה כמה ימים קודם לכן לחברת בזק כדי שיבוא טכנאי. נציגת בזק בינלאומי הציגה את עצמה כמי שבאה לפצות את א' על הניתוקים שהיא חווה. א' כמובן הניחה שהנציגה פונה אליה מטעם חברת בזק עצמה כתוצאה מהחוויה הלא טובה, והסכימה להקשיב לנציגה.

בזק בינלאומי: הנציגה משקרת ללקוחה ללא הנד עפעף

בשלב זה החלה הנציגה לשקר. היא אמרה ל-א' שהסיבה לניתוקים היא חבילת האינטרנט שלה – מפני שהיא מנויה של חברת אקספון. "חברת אקספון נותנ לך גלישה ברשת שיתופית ואת גולשת עם עוד מאות אנשים. לכן אני מעבירה אותך לבזק בינלאומי – שם את מקבלת רשת NGN פרטית עם עד 10 גולשים לכל היותר".

א' התפלאה וניסתה לתקן את נציגת בזק בינלאומי: "אבל אני בכלל לא לקוחה של אקספון, אני לקוחה של נטוויז'ן". הנציגה התעקשה ו-א' השתכנעה לחשוב שהיא זו שטועה.

 

נציגת בזק בינ"ל המשיכה ואמרה: "את לא צריכה לעשות שום דבר, אנחנו מטפלים בבקשת הניתוק מהחברה הקודמת בעצמנו. ננתק אותך ונעביר אותך לבזק בינ"ל, כך תהיה לך גלישה איכותית וגם תשלמי פחות".

בשלב זה, באופן לא ברור, אותה נציגה העבירה את השיחה למישהי אחרת שביקשה את פרטי האשראי של א'.

לכן, יש להניח שהנציגה הראשונה הייתה מטעם חברה חיצונית שעובדת עם בזק עם בזק בינ"ל, ולא נציגת החברה עצמה.

כך או כך, א' מסרה את הפרטים ותוך דקות קיבלה מסרון על צירופה לחבילה של בזק בינלאומי.

התחושה של א' הייתה לא טובה, משהו לגבי ההתנהלות נראה לה מוזר – מפני שהיא כלל לא התכוונה לעזוב את נטוויז'ן ולא הבינה מדוע הנציגה טענה בתוקף שהיא בכלל לקוחה של אקספון.

פואנטה בטלגרם

 

היא יצרה קשר גם עם נטוויז'ן וגם עם חברת בזק ושם אמר לה נציג השירות שאכן היא לקוחה של נטוויז'ן ובזק בחבילה משולבת.

בשלב זה היא הבינה שהנציגה שיקרה לה, והחלה להילחץ שהחיבור לאינטרנט שלה ינותק. ניסיון להשיג את נציגי בזק בינ"ל נכשל – מפני שבאופן תמוה, החברה לא עונה לשירות הלקוחות אחרי השעה 17:00 – שהיא לכל הדעות שעה מוקדמת! החברה גם לא נותנת שירות בצ'אט או בוואטס אפ בשעות אחר הצהריים – וכל בירור צריך לחכות ליום למחרת.

א' לא ישנה כל הלילה, ובבוקר יצרה קשר עם בזק בינלאומי. היא ביקשה לברר מדוע הנציגה שיקרה לה והעבירה אותה במרמה מספקית האינטרנט שהיא הייתה מרוצה ממנה.




כמובן שהנציגה החדשה שענתה לה – לא סיפקה תשובות. יותר מכך, הנציגה החדשה אף אמרה שאם היא תבטל כעת את העסקה – א' עלולה להישאר מנותקת מהאינטרנט ולכן עליה לטפל בזה בעצמה.

תגובת בזק בינלאומי: "מתנצלים"

פנינו לבזק בינ"ל לבקשת תגובה ופירטנו את השתלשלות האירועים. שאלנו כיצד ייתכן שנציגת בזק בינלאומי משקרת ללקוחה. התגובה שקיבלנו לא מספקת תשובות. ביקשנו גם לברר אם נציגת בזק בינלאומי נענשה. גם על זה לא קיבלנו תשובות. התשובה שקיבלנו היא זו:
״אנו מתנצלים על השתלשלות האירועים, חשוב לציין כי שעה לאחר השיחה יצרנו קשר עם הלקוחה כפי שאנו עושים לאחר כל שיחת מכירה, שיקפנו לה כל פרטי ותנאי העסקה וקיבלנו את אישורה להצטרפות".

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות