הנחות על הצגות תיאטרון גשר: אנה קרנינה, שלום מלחמה ועוד

הנחות על הצגות תיאטרון גשר: אנה קרנינה, שלום מלחמה, התנצלויות פומביות

החל מאנה קרנינה – קלאסיקה במיטבה, דרך סאטירה בועטת ועד מופע מוזיקלי מנחם ברוח התקופה – קבלו הטבות להצגות תיאטרון גשר

אתר פואנטה שמח לעדכן את גולשיו על עוד שיתוף פעולה בתחום התרבות. במיוחד בימים אלה, שבהם הנפש שלנו כה זקוקה למנוחה, היצע ההטבות שלנו בעולם התרבות מתרחב. גולשי האתר יכולים כעת לרכוש כרטיסים בהנחה לכמה מהבולטות בלוח הצגות תיאטרון גשר. בשלב זה, ההנחות לתיאטרון גשר כוללות הטבה להצגה אנה קרנינה, להצגה התנצלויות פומביות ולמופע המוזיקלי "שלום, מלחמה".

אנה קרנינה בלוח הצגות תיאטרון גשר

"כל המשפחות המאושרות דומות זו לזו, כל משפחה אומללה – אומללה בדרכה שלה"… את המשפט הגאוני הזה כתב בשנת 1877 לב טולסטוי ברומן האלמותי שלו "אנה קרנינה". זהו אולי המשפט המוכר ביותר מתוך המחזה, אבל הוא ודאי אינו היחיד ביצירה המופלאה הזו, המגלם בתוכו תבונה עמוקה כל כך.

קופון אנה קרנינה גשר


במרכזו של הרומן, שזוכה כעת לעיבוד בתיאטרון גשר, עומדת אנה קרנינה, שאותה מגלמת בצורה מופתית אפרת בן צור. לאנה יש הכול – בעל מוערך, ילד שהיא אוהבת, מעמד חברתי, כסף… אבל כאשר היא פוגשת את ורנוסקי – קצין יפה תואר – היא מתאהבת בו. ההתאהבות מערערת את חיי המשפחה שלה ואת נשמתה. ורונסקי, אגב, היה צפוי להציע נישואין לקיטי, האחות של בעלה – אשר בסופו של דבר נישאת למחזרה הוותיק שאותו השיבה בתחילה ריקם. מי מהשתיים מאושרת יותר? האם אפשר לסלוח על בגידה? האם האהבה תמיד מנצחת?

על הרומן האיקוני של טולסטוי נכתבו תלי תלים של מילים והוא אף עובד לא פעם אחת למחזה. אם ראיתם גרסאות אחרות או קראתם את הספר, כדאי שתשכחו ממה שהכרתם, כי העיבוד הנוכחי שונה. קאסט השחקנים מפליאים בכשרונם,

התפאורה מינימליסטית והמוזיקה לוקחת אותנו למחוזות אחרים. המחזה, שתורגם ע"י רועי חן, עולה על הבמה בהשתתפותם של אפרת בן- צור, גיל פרנק/ישראל (סשה) דמידוב, אבי אזולאי/גל אמיתי, אלון פרידמן, יובל ינאי / דורון תבורי, קארין סרויה, מיקי לאון, נטע רוט/רוני עינב וניקיטה קוך.

אגב, הפעם לקלאסיקה הזאת מתווסף עוד נופך מעניין בזכות סיפורו האישי של הבמאי. רימאס טומינאס, הבמאי המהולל שחילק את זמנו בשנים האחרונות בין תיאטראות בליטא ובמוסקבה, היה המנהל האמנותי של תיאטרון ווכטנגוב במוסקבה ואף הפך אותו למצליח ביותר בעיר.

אלא שכשרונו הגדול לא הספיק לו כאשר פרצה המלחמה בין רוסיה לאוקראינה. בשנת 2022 הוא פוטר בעקבות התבטאויותיו כנגד פלישת רוסיה לאוקראינה, ונאלץ לעזוב את המדינה. את "אנה קרנינה" הוא ביים בתאטרון גשר בסגנונו הייחודי, כאשר על משימת העיבוד עמלה לצדו מריה פטרס.

הרחבה ניתן לקרוא בביקורת אנה קרנינה כאן במדור סקירות.

מחיר כרטיס לאנה קרנינה בתיאטרון גשר

> מחיר מלא לכרטיס להצגה אנה קרנינה בתיאטרון גשר: 300 ש"ח.
> הטבה לגולשי פואנטה: 130 ש"ח.
להזמנה לחצו כאן.


 

שלום, מלחמה

מוזיקה ותיאטרון הם נחמה בתקופה הקשה העוברת עלינו כאן. "שלום, מלחמה" בלוח הצגות תיאטרון גשר הוא בדיוק המופע שמעניק את הנחמה הזו, הכל כך נחוצה.

קופון תיאטרון גשר שלום מלחמה


מדובר בהצגה מוסיקלית שהופקה כמענה למשבר הלאומי שלנו, ונועדה להרמת המורל וחימום הלבבות כמחווה לחיילים בחזית ולמשפחות שנותרו בעורף.

שחקני תיאטרון גשר, כפי שמעולם לא ראיתם, מבצעים את השירים האהובים של הלהקות הצבאיות, אריק איינשטיין, כוורת, מרלן דיטריך ועוד.

המוזיקה החיה על הבמה, העיבודים המקסימים, שילוב הקולות וגם הכוריאוגרפיה – כל אלה ייקחו אתכם לשעה וחצי של הרפיה ומנוחה ללב ולראש.

  • כתיבה ובימוי: אמיר י. וולף
  • תרגום השירים: רועי חן, אברהם שלונסקי, יהונתן גפן
  • משתתפים: גלעד קלטר, ליליאן שלי רות, יובל ינאי, (גיטרה), מיכל ויינברג (חלילית), עידו מוסרי (קלידים), הנרי דוד (בס), טלי אוסדצ'י (יוקולילי), שלומי ברטונוב (תופים), רום קלטר, ניר כנען (קלידים), שיר סייג

מחיר כרטיס ל"שלום, מלחמה" בתיאטרון גשר

> מחיר מלא לכרטיס להצגה "שלום, מלחמה" בתיאטרון גשר: 300 ש"ח.
> הטבה לגולשי פואנטה: 120 ש"ח.

להזמנה לחצו כאן.

לקריאת ביקורת שלום מלחמה בתיאטרון גשר היכנסו למדור סקירות.


 

התנצלויות פומביות בתיאטרון גשר

במיוחד בתקופה האחרונה, ובמיוחד כאן בישראל, יותר ויותר אנשים מאסו בתקינות הפוליטית ("פוליטיקלי קורקט"). נדמה שאת השיא ראינו רק לאחרונה בשימוע שנעשה בארה"ב לנשיאות האוניברסיטאות הגדולות בארה"ב, שהתפתלו והשתמשו בביטויים מכובסים רק כדי לא להודות בפה מלא באמת הכואבת.

במחזה המרדני "התנצלויות פומביות" תרגישו שאתם לא לבד בתחושת המיאוס הזאת.

קופון התנצלויות פומביות תיאטרון גשר


המחזה, שכתב ע"י ג'ון דונלי ותורגם ע"י נעם פרנק (בנו של השחקן גיל פרנק ואיש תיאטרון מוכשר בזכות עצמו), עולה כאן לבמת תאטרון גשר עם חבורת השחקנים הצעירים והבועטים של התיאטרון – אגם אוזלבו, בר מיניאלי, איתמר פרס, נועה כרמי, ניר כנען וסולו גבע.

במרכזו עומד מאורע לא נעים, בלשון המעטה. בבית ספר תיכון בארץ קרה מקרה מזעזע, מקרה שדורש טיפול. אבל איך אפשר באמת לעזור לילד אם כל המבוגרים שסביבו מתעסקים רק באיך הם מסבירים את המקרה לציבור הרחב?

המחזה מבקר בצורה סאטירית וחריפה את עולם הפוליטקלי קורקט שבו אנחנו חיים ובוחן את הגבולות בין התנצלות אמיתית למראית עין.

ההצגה עלתה כפרויקט יחודי של "סטודיו גשר". קבוצת הצעירים נוסדה להפקת ההצגה "מי כמוני" והמשיכה להפקת סטודיו שנייה – "רומיאו ויוליה".

השחקן נעם פרנק, שהתחיל את דרכו בתיאטרון גשר בגיל 9 בהצגה "מסעות אודיסאוס", יזם וביים את ההצגה השלישית של הסטודיו – "התנצלויות פומביות".

כיום משתלבים שחקני הסטודיו בהפקות הרפרטואר של התיאטרון ומשחקים על הבמה הגדולה לצד שחקני הלהקה הוותיקים.

מחיר כרטיס ל"התנצלויות פומביות" בתיאטרון גשר

> מחיר מלא לכרטיס להצגה התנצלויות פומביות בתיאטרון גשר: 300 ש"ח.
> הטבה לגולשי פואנטה: 100 ש"ח.
להזמנה לחצו כאן.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות