טיסות ישירות ליפן: אל על חוזרת למכור כרטיסי טיסה לטוקיו

טיסות ישירות ליפן: אל על חוזרת למכור כרטיסי טיסה לטוקיו

החל ממרץ ייצאו טיסות אל על ישירות ליפן – והפעם במתכונת שונה מזו שהייתה. כל הפרטים למי שמחפש טיסות לטוקיו או ליעדים אחרים בארץ השמש העולה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לפני 4 וחצי שנים אל על יצאה בהכרזה חגיגית על השקת טיסות ישירות ליפן, אך עוד לפני שהמריאה הטיסה הראשונה – נאלצה לשנות תוכניות בגלל הקורונה. בפעם השנייה היא החלה למכור כרטיסי טיסה לטוקיו במרץ 2023, ושוב נאלצה להקפיא את הטיסות – בגלל המלחמה. אומרים שבפעם השלישית גלידה… או במקרה הזה אולי סושי. אל על מכריזה כעת שוב על מכירת כרטיסים לטיסות לטוקיו – והפעם לא באופן עונתי, אלא לאורך השנה כולה.

בהודעת החברה היא מציינת כי "כמענה לצורכי הלקוחות, במגזר העסקי והפרטי, אל על מחזירה את הקו לטוקיו". הכרטיסים מוצעים במחיר שמתחיל בכ-1000 דולר להמראות מתחילת מרץ ועד אמצע יוני – תקופה שנחשבת שיא עונת התיירות ביפן. מחיר זה היה גם המחיר בעת השקת הטיסות בשנה שעברה. בכל אופן, אם אתם מתלבטים אם ומתי לטוס, כדאי לזכור שאפריל היא עונת פריחת הדובדבן – וחבל להחמיץ את היופי הזה.

לוח הטיסות פתוח למכירה עד דצמבר 2024, כאשר הטיסה הראשונה צפויה להמריא ב-6 במרץ 2024. המתכונת השנתית החדשה של הקו, תכלול עד 4 טיסות בשבוע בקו ת"א-טוקיו לאורך כל השנה.

אגב, אם אתם טסים – אל תמהרו לעשות חבילת גלישה לחו"ל. שווה לבדוק את האפשרות של כרטיס סים בינלאומי. היכנסו לכתבה המורחבת שלנו על סים בינלאומי וירטואלי או פיזי.

טיסות ישירות ליפן – פרטים נוספים על טיסות אל על

טיסות אל על לטוקיו יבוצעו באמצעות מטוס 787 הכולל שלוש מחלקות שירות – תיירים, פרימיום ועסקים. כאמור, מחיר כרטיס מתחיל ב-1000 דולר, אך זהו כרטיס טיסה "לייט" במחלקת תיירים (לא כולל כבודה והושבה). כרטיס קלאסיק (כולל כבודה והושבה) עולה מכ-1160 דולר לכרטיס.


>> היי חברים, אם אתם בטלגרם, נשמח שתעקבו אחרינו שם (וזה גם הכי נוח 🙂 ) – לחצו כאן 


מובן שטיסה ליפן ללא כבודה היא לא רלבנטית כמעט לאף אחד. מעט מאוד אנשים יכולים להסתפק במעט הציוד שמאפשר לעלות עם מזוודת טרולי למטוס בלבד. לכן, המחיר היותר רלבנטי הוא מחירו של כרטיס קלאסיק. אגב, בעת ההשקה לפני 4 שנים המחיר לטיסה ישירה לטוקיו באל על היה 1000 דולר כולל כבודה והושבה.

חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על יכולים ליהנות מהטבה נוספת בתשלום ב-CASH&POINTS. לאחרונה אל על שינתה את שיטת הצבירה והמימוש של נקודות נוסע מתמיד, שווה לקרוא את הכתבה כאן במדור תיירות באתר פואנטה.

כאמור, טיסת הבכורה של אל על לטוקיו הייתה אמורה להמריא בחודש מרץ 2020. בשל מגבלות הקורונה אל על השהתה את השקת הקו. בסופו של דבר, הטיסה הראשונה של אל על לטוקיו התקיימה כזכור במרץ 2023.

מספר חודשים לאחר מכן חתמה החברה על הסכם שיתוף קוד (CODESHARE), עם חברת התעופה היפנית ANA, מה שמאפשר לנוסעי אל על טיסות המשך נוחות למגוון יעדים ביפן.


בואו נהיה חברים גם בפייסבוק 🙂 לחצו כאן


שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "הקו לטוקיו הושק בהצלחה רבה בשנה שעברה וזכה לאהדת הנוסעים במהלך חודשי הפעלתו. לאור הצורך העולה בקרב הישראלים לצאת לטיסות התאווררות ובקרב המגזר העסקי שממשיך לנהל קשרי עבודה ענפים ביפן, החלטנו להרחיב את פעילות הקו למתכונת שנתית מלאה הכוללת עד 4 טיסות שבועיות. יפן נחשבת למדינה אוהדת מאוד כלפי ישראל, ותצטרף לרשימת היעדים אליהם מפעילה החברה טיסות ישירות. אנו ממשיכים לבצע התאמה בלוח הטיסות בהתאם לצורך העולה בקרב הנוסעים, ולהוות את הגשר האווירי בין ישראל לעולם".

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות