מעתה: עמיתי מועדון חבר מקבלים הנחה קבועה ברשת הפארם BE של שופרסל

שיתוף פעולה מעניין: עמיתי מועדון חבר מקבלים הנחה קבועה ברשת הפארם BE

מה גובה ההנחה שמקבלים עמיתי מועדון הצרכנות חבר ברשת הפארם BE מבית שופרסל? פרטים בכתבה

מועדון חבר BE
רשת הפארם BE
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רשת הפארם BE מסתערת על ענף הפארם בחזיתות שונות – וכעת חוברת למועדון הצרכנות הגדול במדינה: מועדון חבר. עמיתי חבר התבשרו לאחרונה כי הם זכאים להנחה קבועה ברשת הפארם BE, אשר כזכור נפתחה בסוף נובמבר 2018. מדובר בהנחה של 6% הניתנת במעמד החיוב בכרטיס אשראי "חבר".

הנחה לחברי מועדון חבר ברשת BE

רשת BE שייכת לרשת שופרסל, אך מסתבר שהיא אינה חולקת עם שופרסל את כל שיתופי הפעולה – כך שיש פה מהלך מעניין מאוד. כידוע, שופרסל היא בעצמה מובילה של מועדון לקוחות גדול. מועדון לקוחות שופרסל הוא אחד ממועדוני הלקוחות הגדולים במדינה, וזאת בשיתוף פעולה עם חברת כאל (לאחר פירוק השותפות עם לאומי קארד). לעומת זאת, כרטיס אשראי חבר הוא בכלל כרטיס אשראי של ישראכרט או אמריקן אקספרס.

חברי מועדון שופרסל-כאל? את הכתבה הזאת אתם חייבים לקרוא

באמצעות הנחה למאות אלפי עמיתי חבר, רשת BE מספקת תחרות קשה מאוד לרשת סופר-פארם, שמפעילה מועדון לקוחות משלה (לייף סטייל) המבוסס גם הוא על כרטיסי האשראי של ישראכרט. סופר-פארם מצדה החלה לאחרונה בשיתוף פעולה עם רשת מזון מתחרה – יינות ביתן (המחזיקה גם במגה). השת"פ מתבטא בכך שאפשר יהיה לקנות בסופר-פארם בתווי שי של יינות ביתן (”תו פלוס”).

כאמור, ההנחה שמקבלים עמיתי חבר ב-BE היא הנחה יפה של 6%, שללא ספק יכולה לגרום לעמיתי חבר לבחור באופן מודע להסיט את הקניות שלהם מסופר-פארם לרשת BE, על אחת כמה וכמה לאור העובדה שסופר-פארם בדרך כלל יקרה יותר מרשת BE. היכנסו לכתבה וצפו בפערי המחירים בין סופר-פארם לרשת BE ובין שתיהן לאתרי פארם עצמאיים.

רשת BE של שופרסל: מותגים בלעדיים ומסכי מגע בסניפים

רשת BE הוקמה במקום רשת הפארם ניו פארם, לאחר ששופרסל קיבלה את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים לרכוש את ניו פארם. כפי שפורסם באתר חדשות הצרכנות פואנטה, בעת השקת רשת BE, היה ברור שהיא שמה לה למטרה להיות שונה מניו פארם וגם מסופר-פארם – הן מבחינת המבנה הפנימי של החנויות והן מבחינת הלוגו והצבעים.



רשת BE משווקת מספר מותגים בלעדיים, חלקם מיובאים (כמו מותג האיפור המוזל CATRICE) וחלקם מקומיים (כמו מותג מוצרי הטיפוח CHILL).

בנוסף, היא פרסה בחנויות מסכי מגע וחיישנים שמאפשרים התאמה אישית של בשמים וקרמים.

המסך שמסייע לכם לרכוש בושם ברשת BE

כמו בשופרסל, גם ברשת BE יש קופות אוטומטיות – וזאת במסגרת מגמה כללית שאנחנו רואים בעולם ובארץ. כפי שפורסם בפואנטה, גם הואצה גם פריסת הקופות האוטומטיות בסופר-פארם.

לאחרונה פרסמנו כאן בפואנטה כתבה חשובה בנושא מועדון הלקוחות של שופרסל, לאחר שחבר מועדון שופרסל-כאן גילה שהוא צבר חוב של יותר מ-4,000 שקל בגלל שיטת הפריסה לתשלומים של כאל.

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות