כמה תשלמו על דמי מעבר לחבילת הכול כלול בהוט מובייל, שהובטחה ללא דמי מעבר?

הטריק של הוט מובייל: שינתה את תנאי המבצע אחרי הפרסום בתקשורת. מה המחיר?

האם לגיטימי שהוט מובייל שינתה את תנאי המבצע – שיועד לשבוע בלבד, כעבור 3 ימים? וכמה באמת תשלמו כדי לעבור לחבילה החדשה שלה באמצעות האפליקציה?

רק לפני מספר ימים פרסמתי כאן את המבצע האטרקטיבי של הוט מובייל – 70 ג’יגה ב-24 שקל.
בהודעה לעיתונות נכתב שחור על גבי לבן כי המעבר לתוכנית זו עבור מנויים קיימים הוא חינם לגמרי אם הם מבצעים אותו באפליקציה באמצעות האזור האישי שלהם, ואילו בטלפון או באתר האינטרנט הוא כרוך בתשלום.
כעת מסתבר שזה לא נכון.
כמנויית הוט מובייל ניסיתי לעבור בעצמי לתוכנית ה-70 ג’יגה באמצעות האפליקציה, ולהפתעתי גיליתי את ההודעה הבאה:

הודעה זו, כמובן, באה בניגוד גמור להתחייבות של הוט בהודעה שהיא עצמה הוציאה עם השקת המבצע – שאמור להיות בתוקף שבוע בלבד:

המשמעות היא שמנויים שמחזיקים מספר קווים ורוצים להעביר אותם, ישלמו על המעבר עצמו הרבה יותר מאשר על החבילה עצמה.

כפי שפרסמתי בפואנטה, יש כעת לא מעט מבצעים ששווה לשים אליהם לב.

012 מובייל, גולן טלקום ו-019 מובייל מציעות חבילות עם 100 ג’יגה או עם גלישה ללא הגבלה ב-100 שקל לחודש, והמבצע של הוט מובייל בא לתת להן מענה.

הוט מובייל מציעה את המחיר הזה עם התחייבות לשנה, ומי שישלם כ-30 שקל בחודש על 70 ג’יגה – יקבל את המחיר הזה של 24 שקל בחודש למשך שנתיים.

מנויים שמעוניינים לשפר כעת עת חבילות הסלולר שלהם – כדאי שיבררו היטב באילו תנאים הם יכולים לעבור לכל אחת מהחבילות שנמצאות כעת במבצע.

תגובת הוט מובייל: “התחלנו לגבות דמי מעבר רק מאתמול”

מחברת הוט מובייל נמסרה התגובה הבאה: “דמי מעבר אינם חלק מתנאי התכנית ונתונים לשיקול דעת החברה. בימים הראשונים להשקת המבצע היו ללא תשלום והחל מאתמול עומדים על 9.90 שקלים. אנו שמחים להציע ללקוחותינו חבילות סלולר אטרקטיביות ולאפשר מעבר בין תוכניות בעלות מהנמוכים בשוק התקשורת”.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

 

תגובות: 1
נגישות