משתלם לעבור לחבילת סלולר פלאפון 5G MAX עם מהירות גלישה מטורפת?

משתלם לעבור לחבילת סלולר פלאפון 5G MAX עם מהירות גלישה מטורפת?

חבילת סלולר 5G MAX של פלאפון מבטיחה רשת פרטית וגלישה סופר מהירה גם באזורים הומי אדם. מה מחיר המהירות? היכנסו לפרטים

חבילת סלולר פלאפון 5G MAX
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מכירים את זה שאתם באיזשהו אירוע ולא מצליחים לשתף תמונות בגלל עומס על הרשת? פלאפון משיקה את פלאפון 5G MAX – מהירות גלישה מוגברת שבה ללקוח יש רשת פרטית. החבילות החדשות יהיו זמינות לקראת סוף אפריל, ומן הסתם המחירים שלהן יהיו גבוהים יותר מחבילה רגילה וגם מחבילת 5G רגילה. יש מספר מסלולים בכמה דרגות מחיר, כאשר החבילה הזולה ביותר עולה 65 ש"ח בחודש, כוללת נפח גלישה עצום של 2000GB ומבטיחה עדיפות למשתמשים בעת שהייה במקומות הומי אדם, כמו מופעים או אירועי ספורט.



חבילה נוספת שעולה 69 ש"ח בחודש כוללת את אותו נפח גלישה ומבטיחה שיהוי נמוך. היא מכוונת בעיקר לקהל של גיימרים.

יש גם חבילת VIP שכוללת נפח גלישה של 3000GB ועולה 79 ש"ח בחודש – שהמשתמשים בה זוכים לתעדוף ברשת. החבילה היקרה ביותר כבר עולה 130 ש"ח בחודש והיא ממש למיטיבי לכת – וכוללת 10GB לגלישה בחו"ל מדי חודש. החבילות יושקו בעוד מספר שבועות, ובשלב זה יש הרשמה מוקדמת.

האם חבילה כזו משתלמת? זה בעיקר תלוי בשימושים שלכם. אם אתם בכל מקרה בדרך כלל נמצאים באזור שיש בו Wi-Fi (בבית / בעבודה) ואתם מחוברים לרשת אלחוטית רוב הזמן, לא בטוח שיש טעם במעבר לחבילה כזו יקרה. מן הסתם, נפח גלישה של 2000GB הוא נפח עצום שנכון להיום רוב האנשים לא זקוקים לו, עם זאת, הטכנולוגיה מתקדמת מהר ולא רחוק היום שזה יהיה סטנדרט.

כיום כל חברות הסלולר הגדולות מנסות להוביל עלייה במחיר של חבילות הסלולר, אבל אפשר עדיין למצוא חבילת סלולר זולה ותמיד שווה לבחון אפשרויות.

רוצים להוזיל את חבילת הסלולר?

סמנו עד 3 חברות שתרצו לקבל מהן
הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת

יותר הצעות, יותר סיכוי לחסוך כסף!


פלאפון 5G MAX – מה ההבדל בין 5G רגיל?

זה נכון שמלכתחילה המעבר לגלישה בדור 5 משפרת את מהירות הגלישה שלנו. אלא שעם הטכנולוגיה החדשה, המהירות מזנקת. מדובר במהירות של 5GB לשנייה (כיום רשתות מהירות מספקות פחות מ-1GB). בכך, פלאפון מצטרפת לרשימה מאוד מצומצמת של חברות סלולר בעולם (כרגע 27 חברות בעולם בלבד).

היי חברים, אם אתם אוהבים כתבות כאלה מומלץ שתעקבו אחרינו בטלגרם 🙂 לחצו להצטרפות >

היתרון בטכנולוגיה החדשה של פלאפון הוא היכולת לעשות פילוח (Slicing). אגב, גם סלקום הודיעה כבר בינואר 2024 כי היא מאפשרת טכנולוגיה כזאת, אך אין עדיין חבילות כאלה של סלקום.

בכל מקרה, מילת המפתח (חוץ מ-slicing) היא פרסונליזציה, כלומר התאמה של הרשת ללקוחות. הפרסונליזציה של הגלישה תאפשר לתת גלישה מהירה ושיהוי נמוך בעת עומס.

 

קהל היעד הוא לא רק לקוחות פרטיים עם סמארטפונים, אלא לקוחות עסקיים. בנוסף, הרשת החדשה מאפשרת חיבור כמעט אינסופי של התקני Iot וחיסכון בצריכת סוללה. מן הסתם, הרשת החדשה גם יותר מאובטחת, כך שהיא נותנת מענה יותר טוב לאיומי סייבר.

נזכיר כי מאז פברואר 2024 יש גם eSIM בפלאפון – מה שמאפשר לעבור לחבילת סלולר ללא נציג וללא כרטיס סים פיזי.

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות