לראשונה: אפל מכריזה על שעון חכם מוזל - Apple Watch SE

לראשונה: אפל מכריזה על שעון חכם מוזל – Apple Watch SE

השעון החכם של אפל יקר לכם? בקרוב תוכלו לקנות את Apple Watch SE – גרסה מוזלת ומשונמכת של אפל Apple Watch. חדשות הטכנולוגיה בפואנטה

Apple Watch SE
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אייפון 12 לא הוכרז באירוע של אפל, אבל שעונים חדשים דווקא כן. אפל הכריזה על Apple Watch Series 6, ומה שיותר מעניין – על גרסה מוזלת של השעונים החכמים שלה, Apple Watch SE. זאת, בדומה לאייפון המוזל – אייפון SE. אפל גם הכריזה על הדור החדש של האייפד, על שירות אימוני כושר מרחוק (Fitness+) ועל תוכנית תעריפים ששמה Apple One – שתאפשר לשלם על כל השירותים שלה מחיר מוזל.

Apple Watch SE

ההכרזות של אפל התקיימו באירוע שהתקיים רק אונליין בשל הקורונה. כמו תמיד אצל אפל, היו כמה וכמה הכרזות, אבל השעון החכם המוזל של אפל הוא המעניין בעיניי. Apple Watch SE הוא למעשה "אח צעיר" של אייפון SE שאפל השיקה לפני מספר חודשים – כאשר בשני המקרים אפל למעשה מבינה שאם היא רוצה להרחיב את קהל הלקוחות שלה, היא חייבת לתת לצרכנים לבחור בין מוצר פרימיום יקר לבין מוצר קצת פחות משוכלל ויותר זול.
בענף שעוני הכושר התחרות קשה מאוד, ויש הרבה חברות שמציעות שעון חכם הרבה יותר בסיסי משל אפל – במחיר הרבה יותר נגיש.

לכן, Apple Watch SE יימכר בכ-280 דולר (לפני מסים).

זה לא מחיר נמוך מאוד, אבל עדיין מדובר בשעון חכם של אפל שהוא הרבה יותר זול מה-Apple Watch Seies 6 – השעון החכם של אפל שהושק יחד איתו. שעון חכם של אפל בסדרת Apple Watch Seies 6 מתחיל בכ-400 דולר ומגיע גם ל-800 דולר, בהתאם למפרט ולעיצוב שלו.

אפל ווטץ' SE – על מה מתפשרים?

למעשה, כמו שאייפון SE החדש מזכיר במידה רבה את אייפון 8 בזמן שאפל כבר משווקת את אייפון 11, כך גם Apple Watch SE מזכיר יותר את Apple Watch Seies 4.

באפל אומרים שחלק מהתכונות המתקדמות של השעון החכם מסדרה 6 שולבו גם בשעון החכם מסדרת SE, אבל מן הסתם – היא גרעה חלק מהתכונות.

כך למשל, Apple Watch SE לא יאפשר את מדידת החמצן בדם – שזו תכונה שאפל שילבה כעת בשעונים החכמים החדשים שלה. גם המעבד שלו יהיה פחות מהיר. מדובר במעבד Apple S5 שעליו עבד דור השעונים מסדרת 5 של אפל (ועדיין החברה אומרת שהוא מהיר פי 2 מזה של אפל וואטץ' 3 משנת 2017).

עם זאת, שעון אפל SE כן יכלול תכונות ואפשרויות שהושקו רק עכשיו, כמו מערכת ההפעלה החדשה WatchOS 7 והתאמה לרצועות החדשות של אפל ווטץ'. הוא כולל גם מעקב אחרי שינה, ניטור נפילות ושליחת הודעות.

לשעון המוזל יש מסך גדול ב-30% מסדרת השעונים החכמים של אפל גרסה 3.

אז מי קהל היעד של אפל ווטץ' SE?

אפל מנסה לפנות למי שיש לו שעון יחסית ישן של אפל או למי שאין לו שעון כלל – אבל רוצה לרכוש אחד ולא יכול להרשות לעצמו את סדרת Apple Watch Series 6.

בזירה הזאת של השעונים במחירם של כ-300 דולר ופחות, יש לה מתחרות חזקות. כאמור, זה לא באמת מחיר נמוך.

סמסונג מציעה שעונים במחיר כזה וגם פיטביט. יהיה מעניין לעקוב אם יהיה מדובר בלהיט כמו אייפון SE.

מחירים:

Apple Watch SE – גרסת WIFI: מ-280 דולר.

Apple Watch SE – גרסה עם חיבור סלולרי מובנה: מ-330 דולר. 

היה לכם מעניין? שתפו חברים! ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!




    היה לכם מעניין?
    לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות