יש יופי של פתרונות לעסקים מהדרום ומהצפון שמוצעים בתל אביב חינם

פתרון חינמי לעצמאים ועסקים המפונים מהדרום ומהצפון: חללי עבודה ודוכני מכירה

עסקים מהדרום ומהצפון, חקלאים ואפילו סטודנטים, מוזמנים לאחד המתחמים העסקיים הפעילים ביותר בישראל כדי לעבוד שם חינם

פתרונות לעסקים מהדרום ומהצפון בפארק עתידים תל אביב
פארק עתידים תל אביב. צילום: אורי ישי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

היוזמות מחממות הלב לסיוע למפוני הדרום והצפון נמשכות. בין הפתרונות לעסקים מהדרום והצפון אפשר למצוא יוזמה מבורכת של פארק עתידים תל אביב והרשות לפיתוח הנגב. הפעם מדובר בהטבות לתושבי הדרום והצפון שהם בעלי עסק או חברה ומחפשים היכן לעבוד: משרדים וחללי עבודה בתל אביב חינם אין כסף. ההצעה הנדיבה מיועדת למגוון רחב מאוד של עסקים ואנשים פרטיים שמחפשים חללי עבודה לעבוד מהם: חברות וסטרטאפים, חקלאים, אמנים, סטודנטים ועסקים מהחזית. חללי העבודה ממוקמים בפארק עתידים תל אביב. הסיוע מוגבל לימי המלחמה, ויינתן על בסיס מקום פנוי ובתיאום מראש.

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו, והכי נוח לעקוב אחרינו שם. לחצו להצטרפות 🙂

פארק עתידים תל אביב נמצא בבעלות עיריית תל אביב יפו ואוניברסיטת תל אביב ויש בו חללי עבודה משותפים, משרדים, נקודות אחסון, אולמות וחדרי ישיבות. כאמור, הפארק פתוח גם בפני חקלאים, ויש בו מרחבי ירידים למכירת תוצרת חקלאית ואמנות.

כאמור, מפונים מהדרום ומהצפון שנמצאים באזור תל אביב וגוש דן ומחפשים מקום שקט להמשיך את פעילות העסק, יכולים להשתמש בחללי עבודה משותפים ומשרדים, שנמצאים בפארק, ללא עלות. בהנהלת הפארק מציינים כי החברות הפועלות כיום בפארק ישמחו לסייע לעסקים המתארחים. נשמרים עבורם חדרי ישיבות ואולמות, ויוקצה להם גם צוות שיסייע. בפארק מתקיימים בימי שגרה ירידים. החקלאים, היוצרים והאמנים מהדרום מוזמנים להשתלב בהם.

"השארנו דלת פתוחה גם למכללת ספיר ולמכללות קווי עימות שיבואו ויתכנסו וייצרו מעט שגרה גם בעולם האקדמי", אומר אייל גרין, מנכ"ל פארק עתידים תל אביב. "נעניק לעסקים מהדרום את שירות שוטף ונפתח בפניהם אפשרויות לשיתופי פעולה עם כ-80 החברות הפועלות כאן. בנוסף, אין לי ספק שהם יקבלו את התמיכה והחיבוק האוהב של קהילות תושבי צפון העיר המבקרים באופן שוטף בפארק. פתחנו את הדלת לאפשר לסטרטאפים ועסקים גדולים וקטנים להמשיך בעשייתם, לחקלאים וליצרנים למכור".

לפרטים נוספים והרשמה, יש לפנות למייל: office@atidim.co.il או בטלפון: 8485*

דוכן חינם בקניון TLV בימי שישי

יוזמה ברוכה אחרת נותנת מענה לפחות פעם בשבוע לעסקים שרוצים לשווק את תוצרתם: קניון TLV מזמין עסקים לפתוח דוכנים של מפוני הדרום והצפון ביריד TLV MARKET, ללא עלות כמובן.

הנה כמה דוגמאות לעסקים שיגיעו ביום שישי ויציעו את מוצריהם בקומת מסחר התחתונה ברחבת מקדונלדס:

מאפיית כפר הנוער קדמה

קינוחים שאפו חניכי כפר הנוע קדמה - פתרונות לעסקים מהדרום ומהצפון
צילום: רונן עטיה

מאפים וקינוחים מעשה ידיהם של חניכי כפר הנוער "קדמה". הכפר הוא מסגרת טיפולית חינוכית בה שוהים 120 נערים ונערות בגילאי 13-18.

Ver jewelry – חנות תכשיטים מאשקלון

שרון משה היא צורפת מאשקלון אשר בעקבות המלחמה הסטודיו שלה נסגר ולא יכולה כרגע להמשיך וליצור תכשיטים.

שרון מכינה תכשיטים בעבודת יד והכל מיוצר מאפס, תכשיטי כסף 925 וציפוי זהב 14k.

היצירות של מלי

עסק של יצירות מגבס לצביעה הממוקם בצפון ונסגר בעקבות המלחמה. העסק מציע יציאות גבס של שלל דמויות דיסני ודמויות מצוירות שילדים אוהבים.

בן סימון, חנות פיג'מות מקריית שמונה

העסק ממוקם בקרית שמונה ונסגר בעקבות המלחמה והפינוי. העסק מציע מגוון רחב של פיג'מות לנשים במחירים נוחים.

הלוואות בערבות מדינה – ההקלות לעסקים

עבור עסקים בכל הארץ שנפגעו מהמלחמה, ולא רק מפונים, פתוחה האפשרות לבקש הלוואות בערבות מדינה. עם זאת, כדאי לשקול זאת בכובד ראש, כי משרד האוצר לא טרח ללכת יותר מדי לקראת העסקים – ושימו לב לריבית. נפתחו שני מסלולים לקרן הלוואות בערבות מדינה – שניהם בריבית של פריים פלוס 1.50%. מי שייקח את האשראי מגוף חוץ בנקאי, ישלם ריבית אפילו גבוהה יותר.

כזכור, גובה ריבית בנק ישראל היום הוא 4.75%. ריבית הפריים עומדת היום על 6.25%. מה שאומר שעסק שייקח הלוואה מהקרן בערבות המדינה, ישלם ריבית של 7.75%!

באופן כללי, ממשלת ישראל בכלל ומשרד האוצר היו ונותרו מנותקים מהעצמאים ומהעסקים מאז פרוץ המלחמה. במקום לנקוט צעדים מיידיים, לקח חודש לאשר בממשלה "מתווה המשכיות", שהממשלה הגדירה במפורש שמטרתו לא לפצות את העסקים על ההפסדים שנגרמו להם, אלא רק לאפשר להם לשרוד. המתווה המקורי שהציג השר בצלאל סמוטריץ' היה כל כך גרוע, עד כי אפילו שר הכלכלה ניר ברקת התנגד לו והשמיץ אותו. המתווה המתוקן שעבר בסופו של דבר, יצא לדרך רק חודש וחצי אחרי פרוץ המלחמה וגם הוא דל מאוד. לכל הפרטים היכנסו לכתבה על מענקי הפיצוי לעסקים בגלל המלחמה.

תגובות: 0

נגישות