הזמנת תרופות אונליין: וולט ורשת BE יביאו לכם את האופטלגין עד הבית

הזמנת תרופות אונליין: וולט ורשת BE יביאו לכם את האופטלגין עד הבית

החל מתרופות נגד אלרגיה ועד משככי כאבים ומורידי חום כמו אופטלגין – כל הפרטים על הזמנת תרופות אונליין בוולט ו-BE פארם

הזמנת תרופות אונליין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם יש משהו שאין לנו כוח לעשות, זה לצאת מהבית כשאנחנו לא מרגישים טוב. הזמנת תרופות אונליין דרך קופות החולים היא כבר לא דבר חדש ובעבר סיקרנו אותו בהרחבה כאן באתר פואנטה. עכשיו אפשר להזמין גם תרופות ללא מרשם בוולט דרך רשת BE (של שופרסל). אמנם מדובר בינתיים באזורים מאוד מוגבלים במרכז הארץ, אבל מרגע שמשרד הבריאות מאשר דבר כזה, יש להניח שלא רחוק היום והשירות יהיה זמין בכל הארץ.

מן הסתם, כדאי לזכור שהזמנת תרופות עד הבית בוולט יקרה יותר מרכישה בנקודת מכירה פיזית. בנוסף, כדאי לדעת שמחיריהן של תרופות ללא מרשם נתונות לפיקוח משרד הבריאות – אבל משרד הבריאות מפרסם מחירון מירבי.

רשתות הפארם, כמו רשת BE ורשת סופר-פארם, מוכרות את התרופות במחיר המירבי שלהן. לעומת זאת, אפשר לעתים קרובות למצוא את אותה תרופה בדיוק במחיר יותר זול בבתי מרקחת פרטיים או באתרי פארם. דוגמאות אפשר לקרוא בכתבה שפרסמנו כאן בפואנטה על השוואת מחירי תרופות.

הזמנת תרופות אונליין דרך וולט ו-BE: איפה תוכלו להזמין?

כאמור, המהלך מתבצע בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות. בתחילה תתאפשר הזמנת תרופות אונליין בוולט משני סניפים של רשת BE. אזורי החלוקה הם תל אביב, רמת גן, גבעתיים ובני ברק. בהמשך וולט תרחיב את ההמשלוחים לכל אזורי החלוקה של וולט. כיום WOLT פעילה במקומות רבים בארץ, מחיפה ועד באר שבע, ביניהם ירושלים, מודיעין ועוד.

תרופות ללא מרשם בוולט: גם תרופות נגד אלרגיה או גלולת היום שאחרי

בין התרופות ללא מרשם שאפשר להזמין מרשת הפארם BE דרך וולט אפשר למצוא:

  • משככי כאבים מכל הסוגים, כמו אקמול, אופטלגין ונורופן
  • תרופות לילדים כדוגמת נובימול ואקמולי
  • תרופות נגד אלרגיה כמו זילרג'י
  • תרופות צינון כמו אוטריווין וסטרפסילס
  • משחות כמו בפנטן ופניסטיל
  • תרופות להרגעה ושינה
  • הקלה על כאבי גרון ובטן כמו קלבטן
  • גלולת היום שאחרי פוסטינור (כדאי לזכור שיש תרופת "היום שאחרי" הרבה יותר זולה, אך היא לא כלולה במשלוח של וולט)

פואנטה בטלגרם

ההזמנה מותנית באישור רוקח בית מרקחת בי דראגסטורס לניפוק התרופות. הרוקח המנפק עשוי ליצור קשר על המזמין לפי שיקול דעתו לאחר ההזמנה באפליקציה.

ב-Wolt מספרים שתרופות הן מילות החיפוש המובילות בקרב מיליון וחצי לקוחות האפליקציה, מה שמעיד על הצורך. כפי שפרסמנו כאן בפואנטה, לאחר שמשרד הבריאות החל לאשר בדיקת קורונה ביתית לצורך אבחון קורונה, אפשר היה להזמין בדיקת קורונה בוולט.


כעת, כאמור, אפשר להזמין ב-WOLT במשלוח מיידי תרופות ללא מרשם לארבע ערים במרכז הארץ, ובקרוב יורחבו אזורי המשלוח. הזמנת התרופות נעשית בצורה בטוחה, לפי הקריטריונים אותם קבע משרד הבריאות למכירת תרופות. לדברי דרימר מ"מ מנכ״ל רשת Be, לקוחות שיזמינו תרופות עד הבית יקבלו שירות מקצועי של רוקחים: "בדיוק כמו ברכישה פיזית בסניף".

ליאור אשכול, מנכ״לית Wolt ישראל מוסיפה: "נתוני החיפוש אצלנו מראים באופן ברור שהציבור רוצה להזמין תרופות עד הבית, ובצדק. משרד הבריאות הבין ועשה כאן שירות אמיתי לטובת הציבור במקצועיות וביעילות. זהו עוד צעד במהפכה הצרכנית שתאפשר להזמין כל דבר במשלוח מיידי לכל מקום שנוח ללקוח״.

בשורה התחתונה, הזמנת תרופות אונליין בוולט יכולה להיות פתרון טוב בעת חירום, אך מומלץ פשוט להיות ערוכים בבית עם תרופות מסוג זה מבעוד מועד.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות