איזה צימר לסוף שבוע רומנטי הכי שווה בצפון הארץ ומה המרחק אליו מהמרכז?

איזה צימר לסוף שבוע רומנטי הכי שווה בצפון הארץ ומה המרחק אליו מהמרכז?

אם אתם רוצים להתנתק ולהקדיש זמן איכות לזוגיות שלכם, אל תוותרו על סוף שבוע רומנטי בצפון. קבלו כמה רעיונות למקומות מיוחדים

צימר לסוף שבוע רומנטי - הבית של טלי ברמות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

סדר היום של אדם מערבי ממוצע הוא מתכון בדוק לשחיקה: קריירה תובענית, חוסר זמן כרוני והרגלי אכילה ושינה גרועים – יופי של תרבות. מרגישים שכל מה שאתם צריכים זה צימר מפנק בצפון כדי לחזק את הקשר הזוגי? צודקים. זה הזמן לתכנן סופ"ש רומנטי ולתרגם קשר קרוב לחופשה מענגת. יצאנו לתור את הצפון וחזרנו עם רשימת צימרים מושלמים שאתם חייבים לבדוק. כל המידע על הצימרים הטובים באמת שמחכים לכם באזור הצפון כולל מידת המרחק שלהם מהרי המרכז. לצפון באהבה.

חופשה זוגית? לא מאבדים את הצפון

ארצנו הקטנטונת, 22,145 קמ"ר בלבד כשמתוכם 4,478 קמ"ר השייכים למחוז הצפון, מציעה ענף בילוי עשיר ואפשרויות אירוח שלא מביישות חופשה בחו"ל בתנאים משופרים. רגע לפני שאתם מזמינים כרטיס טיסה, בואו ניתן לצפון לדבר.

באזור הצפון מגוון צימרים יוקרתיים הצופים לנוף משגע וכוללים תנאי אירוח ומתקנים מתקדמים: בקתות עץ בעיצוב מרהיב, צימרים יפהפיים וסוויטות כיפיות לזוגות שחשוב להכיר.

אזור הצפון כולל מתחמי בילוי וקניות, מסלולי טיול, אטרקציות, ספורט ימי וחוויות נופש מדהימות לזוגות שיכתירו כל חופשה זוגית בהצלחה יתירה.

קדימה, בואו ניכנס לתוך הצימר: רבים משירותי צימרים בצפון כוללים בריכה פרטית מטופחת, מיטות נוחות מפנקות ושפע של אביזרי נוחות לצד שירות ארוחות בוקר לחוויה מושלמת.

איפה תרצו לנפוש חברים, על הכנרת? קרוב לקניון? במרחק נגיעה מנחל אל על? הלכנו בעצמנו לבדוק את השטח וחזרנו עם מסקנות: הצימרים המומלצים בצפון לחוויה רומנטית נדירה.

בקתות הגן הקסום בכלנית

7 סוויטות אירוח מול הרי הגליל מחכות רק לכם. במתחם: בריכה ענקית מקורה ומחממת בחורף לצד פינות ישיבה, פינות בישול, עמדת ברביקיו ושולחנות פיקניק. כל בקתה מעוצבת בסגנון חדשני מרגש ומאובזרת בחלון ענק לנוף הגלילי הפתוח. בקתות הגן הקסום תאפשרנה לכם לנשום חוויה זוגית שלווה באזור מנותק מהווי היומיומי הסוער ותספקנה לכם חוויה מעצימה באווירה עתירת קסם.

הסוויטות מתוחזקות היטב ומציעות רמת ניקיון קפדנית לצד שירותי אירוח ברמה הגבוהה ביותר. המושב נמצא במרחק של 10 דקות בלבד מהכנרת.

מרחק נסיעה מהמרכז: כשעה וחצי, 140 ק"מ.

רוצים לחגוג חופשה בצפון? בדקו האם פנויה לכם בקתה בכלנית. אם כן, מילה שלנו: לכו על זה.

נופש של מזל בקצרין

אם התמזל מזלכם ותזכו לנפוש בצימר בקצרין תוכלו ליהנות מסוויטות אירוח מדהימות בשם: "נופש של מזל". יישוב קצרין הצפוני טומן בתוכו חווית אירוח בזוג צימרים מדהימים בסגנון עיצוב כפרי הנחבאים בין עצי תות ופסיפלורה פורחים. הצימר הזוגי הרומנטי כולל ג'קוזי זוגי, מטבח כשר מאובזר, מיטה זוגית כיפית ונוחה, פינות ישיבה מרגיעות ושירות של ארוחות בוקר וצהריים בהזמנה מראש. רוצים לבלות יחד? האטרקציות באזור כוללות מרכז מבקרים יינות יקבי הגולן לחובבי האלכוהול מביניכם, טיולי ג'יפים לחובבי אקסטרים, קיאקים ורכיבת סוסים – להרפתקנים ופארק קצרין העתיקה לחובבי ארכיאולוגיה.

מרחק מהמרכז: כשעתיים נסיעה, 180 ק"מ.

מומלץ לזוגות שאוהבים שקט, פרטיות ואווירה כפרית להרפיה מושלמת.

צימר חיים ברמה באבני איתן

בית העץ הזוגי באבני איתן הוא פנינת בוטיק בגולן שנולדה עבור זוגות שחולמים על חופשה בסגנון רומנטי. כל שטח הצימר מחופה בקורות עץ ומואר בתאורה חמימה, כך שכבר בכניסה אפשר להריח את הקסם. במקום ג'קוזי זוגי מפנק ופינת אוכל זוגית מעוצבת. המיטה הזוגית הנוחה מציעה חווית שינה מענגת לצד אפשרות לארוחות בוקר מפנקות בהזמנה מראש.


רוצים לפרסם אצלנו? צרו קשר ונתאים לכם את בדיוק מה שאתם צריכים >>


חוגגים ירח דבש או יום נישואין? עדכנו את בעלי הצימר ותוכלו להנות משלל אביזרים כיפיים למסיבה מושלמת.

באזור בריכת שחיה גדולה, טיולי ג'יפים, אופניים וטרקטורונים, בית כנסת ומקווה.

הצימר ממוקם 20 דקות נסיעה מהכנרת ומחמת גדר.

מרחק נסיעה מהמרכז: כשעתיים ורבע, 180 ק"מ.

מתאים לזוגות שאווירה כפרית "עושה להם את זה" ושווה להם להצפין כדי לחוות חוויה זוגית מרגשת בצימר מטופח הרחק מהמרכז.

רמי – בקתות עץ עם ג'קוזי בגליל

בכפר יובל בגליל, שוכנות 3 סוויטות מדהימות הכוללות ג'קוזי זוגי מפנק, חדר שינה מעוצב היטב ומרווח וסלון גדול ונוח לשימוש. הצימר של רמי מטופח ומאובזר מאוד וצופה לנוף גלילי מרהיב. מחוץ לבקתה תוכלו למצוא מדשאה מטופחת, ופרגולה לשהיה זוגית גם באזור החצר. שימו לב כי אם מתחשק לכם לטייל באזור תוכלו להגיע לצוק מנרה, לחרמון, לנחל שניר, לעמק החולה, לאטרקציות של קיאקים, רפטינג ועוד.

בית העץ הזוגי מחכה לכם באווירה רומנטית מדהימה כשהוא שואב השראה מאזור הררי מרהיב ונוף צפוני משכר.

מרחק נסיעה מהמרכז: כשעתיים ו-12 קדות נסיעה, 193 ק"מ.

מתאים לבני זוג שאוהבים לשלב חוויה זוגית רומנטית בתוך הצימר ואטרקציות זוגיות אקסטרימיות כחלק בלתי נפרד מהחופשה.

בקתת הדובדבן במטולה

בקתת עץ ציורית נהדרת שנראית כאילו לקוחה מאגדה עתיקה. הבקתה מוקפת מדשאה מטופחת ועצי דקל פורחים. בתוך הבקתה ג'קוזי זוגי מפנק, פינת אוכל כפרית וחדר שינה בעיצוב רומנטי מדויק. במקום פינות ישיבה לזוגות ותאורה לילית.
הפינוקים בבקתה כוללים ארוחות בוקר בהזמנה מראש, יינות מיקב רמת הגולן ופירות טריים, עיצוב המקום בהתאם לחגיגות שונות וקבלת הנחות וקופונים לאטרקציות באזור כגון: מרכז קנדה, מסעדות וקיאקים.

ניתן בתיאום מראש ליהנות מטיול ג'יפים רומנטי לאור השקיעה ולבקר צוק מנרה שנמצא במרחק 10 דקות נסיעה מהצימר. אגמון החולה גם הוא ממוקם במרחק רבע שעה – כך שלגבי אטרקציות באזור אתם לא צריכים להיו מודאגים.

בבקתה יחכו לנופשים חלוקי מגבת, מגבו ומצעים לצד מטבח מאובזר, פלטת שבת, ועוד מגוון פינוקים.

מרחק מהמרכז: כשעתיים ורבע נסיעה, 190 ק"מ.

מתאים לזוגות שיודעים לנפוש ואוהבים להתפנק מעבר…

בקתות חן בשזור

בית עץ זוגי מפואר הכולל ג'קוזי ענק עם תאורה צבעונית, מיטה זוגית בעיצוב ייחודי, מטבחון באבזור מלא וחצר פרטית מושלמת. במתחם בריכה פרטית לשחייה מרעננת ואפשרות להזמנת טיפולי פנים ופדיקור ספא מראש. חוגגים יום נישואין? בעלי הצימר ישמחו לסייע לכם בקישוט דקורטיבי של השטח לקראת באירוע.

באזור מגוון אטרקציות: טיולי רכיבת סוסים וג'יפים, 20 דקות נסיעה מנהריה, צפת, כנרת ועכו ומסלולים ייעודיים לזוגות.

מרחק נסיעה מהמרכז: כשעה וחצי נסיעה, 140 ק"מ.

מתאים לזוגות שמעוניינים להנות מנופש צפוני מדהים במרחק לא גדול מהמרכז.

נופש זוגי בצפון – להתנתק כדי להתחבר

רוב הזוגות חולמים על נופש רומנטי צפוני בעיקר כדי להתנתק, להתנתק ופשוט להיות. צימרים בצפון מגלמים חוויה זוגית פרטית ואישית במיוחד באווירה מרגשת. מניסיון, עד שלא מגיעים לצימר, לא באמת מבינים את עומק ועוצמת החוויה, אבל כבר בכניסה לאזור הצפון עם הרכב, ניתן להרגיש במשב מרענן שחודר לתאי המוח והלב ומשרה תחושת רגיעה כללית.

נופש זוגי בצפון הוא חוויה רומנטית שאסור לדלג עליה. הזמינו לכם סופ"ש מפנק בצימר בצפון בלי לשכוח את כל ההעדפות האישיות שלכם כבני זוג.

הצפון מציע לכם סוויטות אירוח בסגנונות עיצוב שונים, בריכות פרטיות, אטרקציות וטבע מהפנט. אז קדימה, הגיע הזמן לארוז מזוודה ולנסוע לחופשה שכולה ניתוק וחיבור ממגנט.

1
נגישות