מחיפה לאילת וליעדים בים התיכון: חברת התעופה אייר חיפה תמריא בקרוב

מחיפה לאילת וליעדים בים התיכון: חברת התעופה אייר חיפה תמריא בקרוב

לראשונה אחרי הרבה שנים, חברת תעופה חדשה. הלואו קוסט אייר חיפה, שמוקם ע"י בכירים באל על לשעבר, יציע טיסות זולות לאילת ולחו"ל

חיפה. בקרוב טיסות של אייר חיפה לאילת ולחו"ל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סוף סוף תחרות לחברות התעופה הישראליות. בעוד שנה, בשנת 2024, תחל לפעול בישראל חברת אייר חיפה, שמוגדרת כחברת לואוקוסט. חברת התעופה החדשה תפעיל טיסות בין חיפה לאילת ואפילו לחו"ל, ליעדים באגן הים התיכון. אז אמנם, לא מדובר בחברת תעופה גדולה עם מטוסים גדולים וקווי תעופה ליעדים רחוקים, ואמנם בשלב זה לא ייצאו טיסות מנתב"ג, אבל זו התחלה נהדרת ובשורה טובה לנוסעים הישראלים.

אייר חיפה: חברת לואו קוסט ישראלית

אייר חיפה תפעיל טיסות לואו קוסט קבועות, לאורך כל השנה, מנמל התעופה בחיפה לאילת וליעדים באגן הים התיכון והסביבה. ההבטחה היא למחירים זולים ותחרותיים, ולתחילת פעילות כבר במחצית השנייה של 2024, כלומר בערך עוד שנה.

נזכיר כי לאחרונה גם התבשרנו על טיסות מחיפה לקפריסין של איסתא וישראייר, אך מדובר בשיתוף פעולה מוגבל בזמן. בכל מקרה, יש לקוות שטיסות מחיפה לחו"ל יתרמו להורדת מחירים גם אצל המתחרה הגדולה אל על וגם אצל המתחרות ארקיע וישראייר – אשר מפעילות גם טיסות לאילת ויצטרכו להתחרות גם בהיבט הזה.

מי עומד מאחורי חברת התעופה אייר חיפה?

מקימי החברה הם היזמים הישראליים ניר צוק (מייסד חברת "Palo Alto Networks") , גונן אוסישקין (לשעבר מנכ"ל אל על), ליאור יבור (בעבר סמנכ"ל המבצעים באל על) ומיקי שטרסבורגר (לשעבר סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על).

הנפשות הפועלות מכירות היטב את עולם התעופה והתיירות, ויש לקוות שהדבר יבוא לידי ביטוי בהצעות ערך טובות לצרכנים. גם במישור התעסוקתי, הקמת חברת תעופה חדשה מביאה לא מעט תועלת ויוצרת מקומות עבודה חדשים. לכל אלה מצטרפת התועלת שבחיבור ישיר בין הצפון לדרום וההקלה לתושבי הפריפריה. בחברה מתחייבים להציע מחירים נמוכים ואטרקטיביים בתדירות גבוהה לאורך היממה ובכל עונות השנה.

בשלב זה נמצאת אייר חיפה בעיצומו של הליך רישוי מבצעי על ידי רשות התעופה האזרחית, לאחר שעמדה בתנאים לקבלה של רישיון מסחרי.

כאמור, הטיסות ימריאו מנמל התעופה בחיפה, שם ישנו מסלול המראה ונחיתה המתאים להפעלת מטוסי טורבו-פרופ בעלי 70 מושבים, בחברה עדיין לא דיווחו באילו מטוסים ישתמשו.

בשדה בחיפה יש טרמינל "בוטיק" עם תשתיות להפעלת טיסות בינלאומיות ופנים-ארציות, אזור לחנות דיוטי פרי וקפיטריה ובסמוך אליו חניון "חנה וטוס" חינם.

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות