יוצאת לחופשה? מה לקחת בתיק הרחצה?

יוצאת לחופשה? מה לקחת בתיק הרחצה?

החל מקרם הגנה, דרך עזרה ראשונה ועד חמאת שיאה שיכולה לתת מענה לצרכים שונים: הנה כמה פריטים שמומלץ להכניס לתיק הרחצה בכל נסיעה

חמאת שיאה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

תיק הרחצה הוא בין הפריטים הכי חיוניים במזוודה שאת מתכוונת לקחת לחופשה. כדי שלא תשכחי כלום (מה שיכול להעיב על ההנאה), להלן רשימה שתסייע לך להרגיש בבית גם כשאת מחוץ לבית:

שמפו ומרכך שיער

שמפו ומרכך שיער הם מוצרים שאנחנו בדרך כלל נאמנות אליהם ואפילו תלויות בהם כדי להעניק לשיער שלנו מראה רענן ומטופח. כאשר את נופשת במלון יוקרתי, בחדר הרחצה ימתינו לך מוצרי ספא מסוגים שונים. כמובן שאפשר להתנסות בהם, אבל בהחלט כדאי גם להצטייד בשמפו, במרכך ואפילו במסכת השיער שאת מכירה ואוהבת ליתר ביטחון.

כמובן שאין צורך לקחת את הבקבוקים הגדולים – חבל על המקום ועל המשקל. הכניסי את השמפו והמרכך לבקבוקים ייעודיים קטנים ואל תשכחי לוודא שהם נסגרים היטב, כדי שלא ילכלכו את תיק הרחצה.

מברשת שיניים, משחת שיניים ומי פה

כיום, בחלק מהמלונות מפנקים את האורחים גם במברשת שיניים, אבל לא מומלץ "לבנות" על זה. לכן, חשוב לקחת מברשת שיניים (יש לדאוג להגן על המברשת ובעיקר על החלק של הסיבים באמצעות מכסה ייעודי).

אל תשכחי להכניס לתיק הרחצה משחת השיניים, וגם כאן ניתן לקחת אריזה קטנה  אם אין מספיק מקום לאריזה הגדולה.

אם את משתמשת במי פה, אל תשכחי לקחת גם את מי הפה. ניתן לקחת את המי פה בבקבוקון קטן.

חמאת שיאה

חמאת שיאה (המתבססת על אגוז שיאה), טומנת בחובה מגוון רחב של תועלות ויתרונות. לכן, ההמלצה היא לא לוותר עליה כשאת יוצאת לחופשה – ולו מהסיבה שחמאת שיאה אחת, יכולה לספק תועלות של כמה תכשירים ייעודיים גם יחד. למעשה, כאשר את לוקחת איתך חמאת שיאה, את חוסכת מקום ויכולה להסתפק בתיק רחצה לא גדול במיוחד (וגם לא כבד במיוחד).

בין התועלות הטמונות בחמאת השיאה: טיפול והזנה של העור, הפנים והגוף, טיפול בעור רגיש או עור יבש, ריפוי של גירויים ופריחות, טיפול בפגמים בעור, ריפוי של כוויות שמש או כוויות עור, שימוש כקרם גילוח, ריפוי של עור סדוק, ריפוי מואץ לפצעים שטחיים, הגנה על העור מפני מזג אוויר קר ועוד.

בושם

זה לא כל כך נעים לצאת לחופשה ולגלות ששכחת לקחת את הבושם האהוב עליך. כמובן, שבעיקר עם מדובר בבושם יקר, יש לדאוג ולארוז אותו בצורה טובה, על מנת למנוע מצב שהבקבוק יישבר או יפגע במהלך הנסיעה. אם יש לך אפשרות לקחת בושם באריזה קטנה יותר, כדאי לשקול את האפשרות הזה, במקום לקחת את כל הבושם.

קרם גוף/ קרם לחות לפנים

גם קרם גוף עשוי להמתין לכן בחדר הרחצה של המלון. יחד עם זאת, אם את אוהבת את הקרם הגוף הייחודי שלך, אין סיבה שלא תקחי אותו איתך. יש להניח שדרושה לך רק כמות קטנה, כך שגם כאן עדיף להעביר מעט קרם לצנצנת ייעודית קטנה, ולבדוק שהאריזה סגורה בצורה מיטבית. גם קרם פנים חשוב לקחת, למרות שכידוע, חמאת שיאה, יכולה להחליף גם את קרם הלחות לפנים. ברשתות הפארם, ניתן למצוא חבילות של קופסאות ואריזות פלסטיק מסוגים שונים, אשר נועדו בדיוק עבור המטרה הזאת.

קרם הגנה

אם החופשה היא בעונת הקיץ, כמובן, חשוב לזכור ולקחת קרם הגנה איכותי – יש לשקול לקחת גם קרם הגנה ייעודי לפנים וגם קרם הגנה עבור הגוף. כמובן, כאשר זה נוגע לקרם הגנה, לכל אחת יש את ההעדפות שלה ואת הקרם הספציפי בו היא משתמשת.

תיק עזרה ראשונה

יוד, פלסטרים, תחבושות, אקמול, אלוורה… כל אלה הם פריטים שחשוב לא לוותר עליהם כאשר יוצאים לחופשה. מומלץ לארוז אותם בתוך תיק קטן לעזרה ראשונה (שאותו ניתן לשים בתוך תיק הרחצה).

1
נגישות