גלקסי Z Fold3 הוא המכשיר הכי יקר של סמסונג. מה היא מציעה בפולד 3?

גלקסי Z Fold3 הוא המכשיר הכי יקר של סמסונג. מה היא מציעה בפולד 3?

הדור החדש של הפולד הוא סמסונג גלקסי Z Fold3. מחיר המכשיר מגיע ל-6,700 ש"ח – אז מה מקבלים ומהם החידושים שמציע פולד 3 לעומת פולד 2?

גלקסי פולד 3
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

באופן מפתיע, סמסונג משיקה השנה שני דגמים של סמארטפון מתקפל בבת אחת – כנראה מתוך רצון להדגיש בפני הצרכנים את ההבדלים בין המכשירים. מדובר בגלקסי Z FOLD 3 ובדגם גלקסי Z FLIP 3. הראון, גלקסי פולד 3, הוא דור ההמשך של גלקסי פולד 2 – והוא מתקפל בצורת ספר. השני הוא דור ההמשך של הפליפ, והוא מתקפל בצורת צדפה. בין שני הדגמים מפרידים כ-3000 שקל – וזאת מכמה סיבות שנפרט בהמשך.

מחיר גלקסי Z Flip 3

גלקסי Z פולד 3 הוא כיום הדגם הכי מתקדם, יוקרתי ומשוכלל של סמסונג, ומחירו מגיע ל-6,700 ש"ח בחנויות של סאני, יבואנית סמסונג. בדינמיקה המחיר הוא 6,200 ש"ח לגלקסי פולד 3 עם נפח אחסון של 256GB.

גלקסי פולד 3

 

הוא נמכר בשני נפחי אחסון – 256GB ו-512GB, עם זיכרון עבודה של 12GB. לשם השוואה, הדגם המתקפל הזול יותר (Z FLIP3) מגיע רק בנפח אחסון של 256GB וזיכרון עבודה של 8GB.

בסמסונג ישראל מעריכים שהלקוחות שיזמינו בהזמנה מוקדמת יוכלו לקבל את המכשירים אחרי ראש השנה, ושאר הצרכנים יוכלו לקנות את המכשירים בחנויות בערך באמצע ספטמבר 2021.

גלקסי Z Fold 3 – מידע נוסף

אחד החששות הכי גדולים של צרכן שמשקיע כמעט 7,000 שקל בטלפון, הוא ממצב שהמכשיר ייפול ויישבר. בדגם גלקסי Z Fold 3, סמסונג מבטיחה עמידות משופרת שנובעת משימוש בזכוכית גורילה גלאס הכי מתקדמת שיש כיום (VICTUS), אלומיניום חדשני ועמידות למים בתקן IPX8. עד היום לא הייתה לשום סמארטפון מתקפל עמידות למים, וכעת סמסונג מציעה את זה גם בדגם הזה בגם בדגם FLIP 3.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

סמסונג גלקסי Z Flip 3 הוא מכשיר דור 5 עמיד למים בתקן IPX8, ובכך הופך לסמארטפון המתקפל הראשון עם תכונה כזו. בנוסף, הוא מיוצר מזכוכית גורילה גלאס VICTUS, אשר אמורה להיות חזקה בהרבה מגורילה גלאס 6.

כמו בדגם הקודם, גם הפעם הדגש הוא על סמארטפון שיכול להוות ממש כלי עבודה בזכות מסך גדול ואיכותי.

לראשונה – תמיכה בעט מגע (S-PEN)

סמסונג גלקסי פולד 3 תומך לראשונה בעט מגע (כמו דגם פליפ 3 שמושק במקביל אליו). למעשה, בעבר רק גלקסי NOTE תמך בעט מגע, אבל זה השתנה כבר בהשקת סדרת גלקסי S21 בדגם הפרימיום גלקסי S21 ULTRA. כעת סמסונג מציע גם בסמארטפון המתקפל פולד 3 תמיכה ב-S-PEN.

חשוב לדעת שהעט לא נמכר עם המכשיר ויש לקנות אותו בנפרד. בנוסף – אין לו מקום אחסון ייעודי במכשיר, כך שהוא עלול ללכת לאיבוד (בניגוד למכשירי גלקסי NOTE שמגיעים עם מיקום ייעודי לעט).

מחירו של העט הוא 200 ש"ח / 400 ש"ח בהתאם לעט.

פואנטה בטלגרם

סמסונג משווקת עט מגע בשני גדלים – האחד עם תקשורת בלוטות' והשני לא. מבחינת החברה, מדובר באביזר משלים שהופך את הדגם הזה לכלי עבודה נוח המאפשר גם חתימה על מסמכים.

גלקסי Z Fold 3 – מסך ומצלמות

אחת התכונות שחשובות לאנשים בסמארטפון הוא המצלמות – וכאן סמסונג לא שדרגה מספיק את מה שהיא מציעה. למכשיר יש רק 3 מצלמות אחוריות – שלושתן של 12MP. זאת, לעומת 4 מצלמות אחוריות בסדרת גלקסי S21.

המצלמה הקדמית היא של 10MP – וכאן יש חידוש כי היא מוטמעת מתחת למסך. זה לא שהיא בלתי נראית, אבל הנוכחות שלה כמעט לא מורגשת על המסך.

כאשר המכשיר פתוח, גודל המסך מגיע ל-7.6 אינץ', וכשהוא סגור המסך הוא בגודל 6.2 אינץ'. יש לו קצב רענון מהיר של 120HZ.




גלקסי Z Fold – סוללה, מעבד ונפח אחסון

המכשיר מגיע עם שני נפחי אחסון, כפי שצוין בתחילת הכתבה.

הסוללה בעלת הספק גדול – אך הדבר מתבקש לאור המסך הענק ולכן יהיה צורך לבדוק כמה זמן היא מחזיקה מעמד בפועל. ההספק הוא של 4,400mAhx. יש כמובן טעינה מהירה, טעינה אלחוטית וטעינה הפוכה.

המעבד חזק מאוד – סנאפדרגון 888.



 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

     

     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות