גם מכירה וגם מרכז שירות - טסלה מתרחבת בישראל

גם מכירה וגם מרכז שירות – טסלה מתרחבת בישראל

מרכז שירות של טסלה, שיהווה גם מרכז מכירות ומסירות, נפתח בימים אלה במקביל לתחנת סופרצ'רג'ר נוספת

מרכז שירות של טסלה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בעלי טסלה או כאלה שמבקשים לרכוש את המותג החשמלי האמריקאי יכולים כעת להגיע אל מרכז טסלה בנתניה. מדובר גם במרכז שירות של טסלה וגם באולם תצוגה שבו אפשר להתרשם מהמכוניות, לבצע נסיעות מבחן ולקבל מידע מצוות היועצים של טסלה. אולם התצוגה כבר נפתח בסוף פברואר, ומוצגים שם גם הדגמים השונים, כמו דגם טסלה 3 וטסלה מודל Y. מרכז השירות ייפתח בשבועות הקרובים.



עבור מי שממתין לטסלה שלו ולא מתגורר באזור הדרום, המרכז הזה יהיה שימושי מאוד, כי אפשר יהיה גם לקבל את הטסלה שהזמנתם בנתניה במקום לנסוע לאשדוד.

הגיע הזמן להרחבת השירות של טסלה בישראל

למרות שטסלה הפכה מהר מאוד לאחר ההשקה לאחד ממותגי הרכב הכי פופולריים בישראל, אין לה כמעט אולמות תצוגה ומרכזי שירות פיזיים. קצת לפני ההשקה נפתח מרכז שירות של טסלה בפתח תקווה, ולאחר מכן נפתח גם מרכז בכרמיאל.

החברה גם מפעילה ניידות שירות. בנוסף, יש עמדת פופאפ בראשון לציון שבה ניתן להציץ במכונית (והייתה אחת בקניון רמת אביב). חובבי המותג ימצאו גם חנות למוצרים בסינמה סיטי בראשון לציון.

מרכז שירות טסלה

ההתרחבות של טסלה בישראל מגיעה לאחר שבשנת 2023 היא נהנתה ממכירות יפות, כאשר בסך הכול נמסרו בשנה זו 6767 מכוניות. לטסלה יש אמנם מעמד איתן, אולם יש לה מתחרות רציניות, כמו BYD SEAL שהושקה בישראל לא מזמן.

בנוסף, לאור מס הנסועה שיוטל בקרוב על נסיעה ברכב חשמלי ולאור עליית המע"מ ועליית מס הקנייה על רכב חשמלי, ייתכן מאוד שנראה האטה משמעותית ברכישת רכבים חשמליים בשנה-שנתיים הקרובות בישראל.

בנוסף – עוד עמדה לטעינה מהירה בצפון

בטסלה יפתחו בקרוב עמדת טעינה מהירה נוספת. לפני שנתיים היו בישראל רק 6 מיקומים לכ-30 עמדות טעינה מהירה.

היום, יש לטסלה 22 מיקומים, ועמדת סופרצ'רג'ר נוספת תיפתח בשבוע הבא בכרמיאל. בעמדות המהירות ניתן לטעון עד 280 ק"מ תוך כרבע שעה.

תביעות ייצוגיות נגד טסלה

נזכיר כי לאחרונה פרסמנו כאן בפואנטה שלקוחות טסלה זועמים הגישו נגד החברה תביעה ייצוגית בגין הזמן הממושך שלוקח לתקן את הרכב.


היי חברים, אתם בטלגרם? גם אנחנו, ושם הכי נוח לעקוב אחרינו 🙂 לחצו להצטרפות >


לפי התביעה נגד טסלה, החוק קובע כי על היבואנית לספק חלק חלופי בתוך 7 ימים מיום הזמנת הלקוח את החלק, ואולם, טסלה חורגת מזמן זה. ההמתנה נמשכת חודשים ארוכים ואף יותר. התובעים מציינים שהדבר חמור במיוחד לאור העובדה שטסלה מחייבת את בעלי הרכב לבצע את התיקון אך ורק בחלקי חילוף מקוריים שלה – כתנאי להמשך קבלת האחריות.

אחד משני התובעים מתאר בלשון התביעה כי בחודש יוני 2022 ניזוק טמבון הטסלה שלו כתוצאה מחניה. הוא ביקש לתקן את הנזק מיד, אך החלק לא היה במלאי. כעבור שלושה חודשים, בספטמבר 2022, הוא עדיין קיבל את אותה תשובה: "החלקים עדיין חסרים". הוא המשיך להמתין, ורק ב-1.2.23 – שבעה חודשים מאז בקשתו הראשונה – הגיע החלק הדרוש והוא זומן אל המוסך.

בשורה התחתונה, מדיניות טסלה שמחייבת שימוש בחלקי חילוף מקוריים בלבד לא עולה בקנה אחד עם מלאי בגלל חלקי החילוף בפועל. התוצאה היא שבעלי הרכבים היקרים הללו נאלצים לנסוע במשך חודשים עם פגם שהוא במקרה הטוב פגם חיצוני בלבד, ובמקרה הפחות טוב, פגם בטיחותי. יש אף כאלה שלא יכולים לנסוע עם הרכב כלל בשל המחסור בחלקי חילוף של טסלה.

 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות